11. část

545 53 1
                                    



Finn

Za deset minut začínal koncert a já jsem stále čekal v zákulisí na Sofii. V hlavě se mi honili myšlenky jako, co když si to rozmyslela a odletěla zpátky? V tom jsem uslyšel její hlas a když jsem zvednul hlavu viděl jsem jak ke mně jde s její sestrou. Měla na sobě modré šaty a vypadala úžasně. „Promiň, nemohly jsme sehnat ubera." Vysvětlila mi. V tom začal křičet dav a já věděl, že už musím jít na podium. „Hodně štěstí." Řekla s úsměvem, když si všimla, že už mě volají na podium. „Užijte si koncert." Řekl jsem a dal jsem Sofii pusu na tvář a až když jsem si na sebe dával kytaru a šel na podium, jsem si uvědomil, co jsem to udělal.

Sofia

Zůstala jsem stát zaskočená a přitiskla jsem si ruku na místo, kam mi Finn dal pusu. Sea se na mě ušklíbla a když jsem se vzpamatovala, chytila jsem jí za ruku a šla s ní do davu, abychom viděly na kapelu. Byli výborní a my se Sea tancovaly a bavily se. Mezitím za mnou v davu přišlo pár dívek a vyfotilo se semnou, jelikož věděly, že s Finnem natáčím film. Jedna z nich se mě dokonce zeptala, jestli spolu chodíme, přičemž jsem se začala smát a řekla jí, že jsme jen kamarádi. Koukala jsem na Finna, který hrál perfektně na kytaru a zpíval, když v tom do mě šťouchla Sea. „Co je?" Zeptala jsem se. „Proč mu to prostě neřekneš?" Zeptala se mě zase ona. Jen jsem tázavě pozvedla obočí. „Vidím jak na něj koukáš jako na obrázek." Jen jsem se na ní podívala, jelikož měla pravdu a já nevěděla co jí na to říct. V tom přišla poslední píseň a Finn měl závěrečné slovo. „Děkujeme moc New Yorku, jste úžasní! Poslední píseň je pro jednu důležitou osobu, která je dnes tady." Řekl a já jsem si nejdřív neuvědomila, že mluví o mně.

Finn

Jakmile jsem dořekl závěrečné slovo, pohlédl jsem na Sofii a věděl jsem, že pochopila, že mluvím o ní. Kapela začala hrát a já začal zpívat.

Holding my own hand, walking all alone down a road
Holding my own hand, feeling the tips of my ears getting cold
A bell rings as a ghost walks up beside me, with a face like mine
And tells me that I won't always be lonely, it just takes a little time

I wanted you, but you didn't want me...
Good Lord, Heaven knows I'm bad with love
I wanted you, but you didn't want me...
Good Lord, Heaven knows I've been banged up

Děkujeme New Yorku, byli jste úžasní!

Sofia

Jakmile Finn dozpíval, myslela jsem, že se mi zastavilo srdce. Sea se mezitím někam vytratila s Nickem a já jsem rychlostí blesku zamířila do zákulisí. Ani jsem nevěděla, co mu mám říct, ale prostě jsem běžela za Finnem. Zpocený se svou kapelou vycházel z podia a když mě viděl hned ke mně také zamířil. „Moc se omlouvám za tu pusu, co jsem ti předtím dal, vůbec jsem si to neuvědomil." Řekl, když si otíral čelo, ale já jsem celou dobu jen přemýšlela, jestli to mám nebo nemám udělat a nakonec jsem to udělala. Nahnula jsem se k němu a políbila jsem ho.

WANTED YOU (Finn Wolfhard)Kde žijí příběhy. Začni objevovat