H11: mag het?

104 8 2
                                    

Niet veel later komt mijn stiefvader thuis. 'Ik heb thuis!' hoor ik mijn stiefvader roepen vanuit de gang. 'Kom je dan eten schat, het eten is al klaar.' roept mijn moeder terug naar me stiefvader. Even later zitten we met ze allen aan tafel te eten. En ik weet niet hoe ik moet beginnen over het contract.

'Schat..' zegt mijn moeder, gelukkig gaat zei het zeggen, want ik weet niet hoe ik het moet zeggen. 'Wat is er?' Zegt mijn stiefvader. 'Uhm, ja, hoe ga ik dit vertellen.' Zegt mijn moeder en neemt een hap van haar eten.

Mijn stiefvader kijkt haar aan en neemt ook een hap van zijn eten. Dan begint mijn moeder te praten en verteld het hele verhaal aan me stiefvader. 'Dus mijn vraag was of Mila het contract mag tekenen voor een album?' Zegt mijn moeder en kijkt hoopvol mijn stiefvader aan.

'Wow, dat was wel in een keer heel veel informatie, maar je hebt wel vaker gezegd dat je van muziek houdt dus van mij mag het wel.' Zegt mijn stiefvader tegen mij. 'Yes yes yes, dankje dankje dankje. Ik ga zo Marcus eventjes appen.' Zegt ik vrolijk.

'Maar je moet mij en je moeder wel eens een keertje meenemen naar de studio. Oké?' Zegt mijn stiefvader en ik knik. Ik dacht echt toen mijn stiefvader 'maar' zei dat het niet meer mocht ofzo. Na dit hele verhaal gaan we weer verder eten en ruim ik de tafel af als we klaar zijn.

'Ik ben boven en ik denk dat ik ook boven blijf. Dus ga ik ook zo slapen.' Zeg ik en geef me moeder en stiefvader een kus en loop naar boven toe. 'Weltrusten schat.' Zegt mijn moeder. Ik ga naar boven toe, maak me klaar voor bed en ga in bed liggen.

Check mijn mobiel nog eventjes en stuur nog een appje naar Marcus.

Mila - MARCUS KOM NU ONLINE!!

Marcus - Mila, wat is er aan de hand?

Mila - Ik heb met mijn stiefvader gepraat

Marcus - En? Hoe is het gelopen?

Mila - nou uhmm..

Marcus - heeft hij nee gezegd?




Merry christmas naar jullie allemaal. Hopelijk hebben jullie het heel gezellig⛄❤

The Dream?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu