Bad Girl- 6 Kapitola

243 9 0
                                    

Neodpovedala som a len naňho pozrela. 

Zrazu sa pustili Valčík . Naozaj musí to byť? Bez slova som odišla a pozrela na mobil. Nič som nedostala len som si tam niečo písala. Cez obrazovku som sotva videla. 

͵͵Nevidíš nič ͵že? " objavil sa pri mne zase chlapec z Autobusu a ukázal na mobil   ͵͵Možno a ty má sledujes či čo? " opýtala som sa. ͵͵Možno"  odpovedal. Ďalšie slová sme nemali. Mlčali sme a čumeli na seba. ͵͵Ako sa voláš Cica? " opytala sa má zase niečo. Nahlas som si vzdycha. Neznášam ked mi niedko Cica. ͵͵Ešte raz mi povieš cica a moja pest je tvojej hube"  vyriekla som. ͵͵Ou ty si takže Bad Girl?Milujem Bad Girls"  povedal a nalepil sa na mňa. Mám mu dať kolo mojej hry? Jak chce nech sa nachystá . ͵͵Tak poď"  odpovedala som a zobrala ho za ruku na poschodia kde už páriky niečo robili. Zobrali sne si poslednú voľnú izby.  ͵͵Povec tvoje meno chlapček"  zasmiala som sa mu. ͵͵Ryan ͵zlatko."  odpovedal. Takže Ryan teraz dostane s nohou do zadku. To bude švanda.  Ryan som oprela o stenu a vyzliekla mu tričko. O chvíľu som ležala oblečená zatiaľ čo Ryan bol už v Boxerkách. Teraz je čas.... Ešte sme sa nebozkávali .Z Pundy som zobrala krátky nožík a začala s ním ľahko prechádzať po jeho tele. ͵͵Niečo ty prezradím. Som nou sa nezahráva" povedala som a ľahko ho podla do ruky. Ryan zasičal a chytil mi nožík z ruky.  ͵͵A mňa sa človek nezbaví"  pošuškal mi do ucha. Nožík nechal padnúť na zem a hľadkal mi vlasy. Asi mu preskočilo.

Na šťastie ho zastavil krik z chodby. Nemohla som sa odtrhnúť lebo má niečo v unho priťahovalo. Ryan si zobral na seba tričko rýchlo obliekol a padal somnou z Izby.

Pozeraly sme sa dole zábradlím a uvidely na prízemí ležať Dievčinu. Z jej hlavy tiekla krv. Bola už mŕtva. Usmiala som sa a zašla dole zanou. Jej krv bola nazemy rozliata ako niaky džús.Sklonila som sa a s prstom ochutnala jej krv.Všetci zhýkly a pozeraly na mňa.  ͵͵Čo je?  Je to len krv"  povedala som s úsmevom. Pred dverami dávali sirénu od Policajtov a Sanitky. O chvíľu sa dvere otvorili .Ďalšie oči ktoré na mňa pozerajú.....

Myslíte že bude vyná? To uvidíme. Moc vám ďakujem za čítanie. Viem určite nestihate ale som spokojná.Pokračujte tak ďalej.

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat