Tento diel prajem Sare a Nicí.Ste najlepšie
Ryan ešte nebol v triede. Zatiaľ som si vydýchnuť. Dlho to nertvalo a bol späť.
͵͵Chýbal som ti? " opýtal sa a sadol si.
͵͵Ne" búchal som laktou do ramena.
Cez Hodinu sa bavili až Učka mala dosť. Musela si odskočiť. Len čo zmyzla u dverí skončili a začali kričať. Tanja išla radostne k Jacobovy.
͵͵Ty brdo vaša trieda je pošahaná" povedal.
͵͵Náhodou je to už aj tvoja trieda" zasmiala a išla za Babami. Lili písala Sms a Stela čítala knihu. ͵͵Tak čo? " opýtala somvsa ich sadla na lavicu. ͵͵To by si nám ty mala povedať. Čo sa stalo medzi tebov a Ryan. Nezavreli ste ani raz pusu" zasmiala sa Lili. Stela súhlasila. ͵͵Nič" povedala som. Do triedy vošla učka.Museli sme si sadnúť. Teraz som sa s Ryanom nechcela baviť.
Po pár Hodinách sme mali voľnú hodinu. ͵͵Neskončíme ku mne? " opýtala sa Tanja. ͵͵Čo si zase zabudla? " opýtala som sa.
͵͵Dnes mám Rande s Jacobom a potrebujem pomôcť s vyberanim" vysvetlila. Išla som ešte do triedy a hľadala peňaženku. Nenašla som ju . Vysipala som tašku a hľadala ďalej. Ako retar som ju mala na lavici. Veci som vrátila do normálu. Len čo som vyšla spoznala som hlas od Susy. Prostitutka. To dievča čo zomrelo bola jej Kamoška.Nebolo vidieť ako je jej smutno. Teraz bola úplne štátna. Nechápem.
͵͵Videla si Ryana? Vyzerá moc Sexy čo myslíš? " ozvala sa jej nová Kamoška. ͵͵Neboj ja ho vyjebem do postele a možno aj urazim tu buchtu" povedala Susy a ukázal na mňa. Nervy sa mi zbierali ale ešte vydržím. Robila som ako by niečo v hľadala.͵͵Ach pozri .Buchta je buchta. Ani sa nečudujem prečo jej rodičia zmyzly. Zaslúžila si to. Veď aj jej rodičia boli Slabý ako mucha. Sadim sa ona má nezvládne a droguji ako ona..." ďalšie urážky na rodičov som nevydržala. S rýchlymi krokami som išla k nej. ͵͵Niečo tí poviem. Oni nedrogovali ale to ty. A ta sazka platí" vyriekla som a skočila na ňu.Začala som jej ťahať vlasy ( polku som ju vytrhla) .Stále píšťa ako Idiotka. To ma nezastavilo. Viac som dala do sili až má niekdo odtiahol. Otočila som sa a spoznala Iana. Čo on chce odomna?
ČTEŠ
Bad Girl
DragosteCaroline strávila zvyšok života u svojej tety a na pol v deckom domove. Jej rodičia zmyzly a sú stále neznámi. Caroline není zato milé dievča ͵ale naopak. Je uzavretá a sotva sa jej Kamošky v nej vyznajú. Chlapcov hádže vždy nastranu a niektorý sa j...