Bad Girl - 29 Kapitola.

107 7 0
                                    

Len čo na Sindy zahliadla stratil sa jej úsmev.Silno som sa zamračila a otočila k Denise ktorá už vyhlasila zato ,že je hotová.

͵͵Čo ona tu stratila?" počula som povedať Sindy.Len čo započula jej chcela som zautočiť.

͵͵To sa ja ťa môžem pýtať!" zavrčala som naňu a pristupila k nej.Videla som jej v očiach zmatok lebo ja som mala v očiach blesky. James prišiel do izby a račej ma doprevadil ku schodom.

͵͵Najdeš ju podla mien " poradil mi James a drgol aby som šla.

͵͵Ja jej to ukážem lebo sa tu dobre vyznám" pochvalila sa Sindy.

͵͵Čo?" čumela som naňu.Ona mi chce niečo ukazať? Tak to bude potom dom bez strechy.

͵͵Myslim ,že to není dobrý nápad" vyhlasila Denisa.

͵͵Neboj ja už budem kludná" mrkla na sestru a išla za mnou.Schody boli asi dlhé jak v škole no aspoň takých 12 schodov. Keď som bola na poschodí postavila som sa vedľa a čakala keď sa Sindy sem dotrepe.Chodba bola dalšími obrazkami.To ma strašilo a viac zaujímalo.Koberec bol červený a lampy boli zlaté.

͵͵Tam " ukazala Sindy na dvere predomnou.Dvere boli krásne orezané.Pomaly som otvorila ach....... Mala som veľku posteľ ako u Tety len ona bola pri okne.Na posteli boli 5 vankúšov.Na stenách boli nalepené vzory farby.Vyzeralo to ako by som sa hrala zo štetcom.Na štastie tie farby boli Modré a čierne. Skrina bola vedla posteli zo zrkadlom.Lampa bola s diamantami ozdobená.Stôl bol pri dverách s počitačom.

͵͵Waw" vyriekla som okuzlene.

͵͵Ja viem je to super" pousmiala sa.Teraz sa mi zdala ,že chce byť kamoška ale prečo? Pozrela som naňu a podmerala ju od hlavy až po nohy. Krátka sukňa s tričkom.Topanky mala potpetky.

͵͵Niak si Tej tvoj Style zmenila" povedala som.

͵͵Nahodou to boli uniformy to budeš aj ty nosiť" vyhrkla.Otvorili sa mi ústa .Ja a Uniforma? Nikdy!!To ma račej zabite!!!

͵͵To určite" zasmiala som sa.

͵͵Nahodou robila som si srandu.Žiadne uniformy len moja mama tam učí a nechcem aby ma takto uvidela" vyriekla a ukazala na seba.

͵͵Aha mala by som tomu kommentar lenže sú tu problémi lebo mi niekdo povedal Sprostá Krava" pozrela som nanu.Sadla som si na posteľ a pozerala nanu dalej.Sindy pozrela na zem a sadla si na stoličku pri stole:͵͵Ja viem ,ale dobre sme nezačali a teraz chcem to vynahradiť.Určite si ma pamätáš z dectva". Zamyslela som sa a spomemula som si na spomienku.

͵͵Takto utekáš z okna " vyhlásila Sindy a skočila na zem z mojej izby.Sindy ma veľa vecí naučila.Hlavne utiecť z domu.Jej rodičia neboli k nej milý ako moji tak do polky milý. ͵͵Teraz ja" vyhlásila som a skočila.Ani som sa nenzdala a stála som na zemy. ͵͵Bolo to tak tažké?" opýtala sa Sindy. ͵͵Ani ne " pousmiala som sa. ͵͵Ahoj Caroline" zakričal známi hlas zamnou. Otočila som sa a zbadala Jamesa. Zakývala som mu.To asi Jamesovy nestačilo lebo ma objal tak tuhe ,že som nevedela dýchať. ͵͵James  to Sindy a Sindy to je James" zoznámila som ich rýchlo.Podali si ruky a už na mňa pozerali. ͵͵Ideš nám pre pitie prosím?" opýtala sa ho Sindy. James mrkol na mňa a odišiel. ͵͵James je do teba" zasmiala sa Sindy.͵͵Ne! určite nie" chcela som sa z toho vykrútiť. ͵͵Ale áno náhodou sa mi páči len musím počkať keď vyrastie. Určite bude vyzerať Sexy" zasmiala sa. ͵͵Odkiaľ máš také slová?" opýtala som sa zvedavo.͵͵Od sestry" odpovedala Sindy.Sindy má staršiu sestru ktorá bal každého chlapca ktorého stretne. ͵͵Som späť" ozval sa James a v rukách držla Pitia. Len sa bojím ,že není rodina...

S myslenia ma prerušilo hundranie od Sindy.Naozaj bola moja kamoška.Zlé nsme začali ,ale napraviť sa to dá.

͵͵Hey si stále do Jamesa?" opýtala som sa zvedavo.

͵͵Jasné ty nie? Je viac Sexy než som si prestavovala" vydychla si spokojne.

͵͵Náhodou nie lebo je môj brat" odpovedala som. Jej ústa sa otvorili viac než mne.

͵͵Fakt? A inač prepáč čo sa stalo na tom dvore" zosmutnela.

͵͵To je už zabudnuté" zasmiala som sa.Objali sme sa a obydve zvalili na posteľ. Kecaly sme dalej a dalej.

͵͵Naozaj ten david?" opýtala sa s vypuklimi očami.

͵͵A čo je s Davidom?" opýtala som sa.

͵͵Len to ,že je o rok starši a nikdy nemal záujem o menšie." odpovedala.

͵͵Asi som neodotelná" zasmiala som sa.Na dvere niekdo zaklopal a ukázala sa Denisinina hlava:͵͵Je neskoro Sindy mala už by si ísť".

͵͵Neboj už ide " povedala som jej a postavila sa.Denisa zmyzla a zabudla zatvoriť.Jak ja neznášam keď zabudajú zatvárať.

͵͵Mala si už pred tým niekoho?" opýtala sa ma Sindy.Na túto otázku sa mi nechcelo odpovedať.Ryan bol mojím tajomstvom ktoré som si držla len pri sebe.

͵͵Áno čo ti nie?" povedala som zasmiate.Jasné nebolo mi na smiech skôr na plač.

͵͵Tiež a aký bol?" opýtala sa.

͵͵Výborny" zasmiala som sa.

͵͵Chcem di detialov" priznala sa.

͵͵Nato som už moc unavená" odpovedala som jej.

͵͵Fajn tak zajtra ta budem čakať pred domom o pol na 9 " povedala som.Prikývla som a zavrela oči. Sindy odišla a ja som si dala pyžamo.Sadla som si na počítač.Žiadny Internet? To si robia prču? Zo sklonenou hlavou som si zase ľahla a hneď zaspala.Stačil mi tento deň od Ryana a iných.Ach Ryan povedala som a zaspala.Naozaj mi chýba a pri tom to bola moja prvá láska.Hneď sa to pokazilo.Takto som si myslela že vztah medzi nami nedopadne....

Tak hotovo. Niak už stíham ale uvidime cez týždeň.Potešia ma Kommebty͵Vote a samozrejme vaše čítanie. Po Čase a počeť zlepšil na 555 prečitaních.No Waw nie len toto slovo som na vás pišná.Som normálne spokojná ,že čítate. Dakujem vám.

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat