Bad Girl-38 Kapitola

77 4 0
                                    

͵͵Čože?" vyhŕkla som nanu.Hlave mi nezmisol mamin krik a teraz dalšie tajomstvá.Tanja len kývla a usadila sa na posteli.

͵͵To si kedy zistila?" opýtala som sa jej.

͵͵Asi pred 2 dnami a baby o tom nevedia" vyhŕkla rýchlosti.

͵͵Tanja nemám slová" povedala som.

͵͵Ja viem " sklonila hlavu.

͵͵Tak mi všetko vyrospravaj" zaštekla som nanu.

͵͵Bol to môj ujo.Pomohol tvojmu nevlastnému otcovi uniesť tvoju mamu v 2 hodinách ráno.A tvoj pravý otec býva pri niakom tajnom tábore kde asi ty teraz bývaš" odpovedala všetko čo vedela.͵͵Dík Tanja ale teraz som už unavená.Porozprávame sa ráno" posledný krát som sa usmiala.Tanja sklenulo odišla a ja som sa zapozerala na strop.Takto žložite som si nemyslela že bude.

Ráno ma zobudil pisjot kohúta.Fakt? Tu je taký budík?.Vstala som a pozrela ,že je 6 hodin.Zbalila som sa.Zobrala som aj oblečenia z včerajšieho nákupu a utekala dole.Pri stole sedela Lili rozkročene na Roladovy a bozkávali sa.Boli zlatý ale pravý mi s toho bolo na vracanie.

͵͵Som tu možte sa otrhnuť a prestať ak nechcete aby som vás povracala" vyhrkla som otravene a zašla do kuchyne.Lili sa začala rehotať jak sprostá.Roland a ja sme na nu pozreli jak na retarda.Naozaj jej preskočilo.Lili zliezla s Rolanda a padla na zem zo smiechom.

͵͵Povedala som niečo smiešne?" opýtala som sa Rolanda.

͵͵Myslím že nie" odpovedal mi.

͵͵Tak tvojej frajerke šiblo" povedala som jak vysvetlenie a Roland sa začal ako Lili rehotať.Ľudia nejsu normalny.Zobrala som si rožok do pusy a vybrala na odchod.Obiala som baby,rozlučila som sa s chlapcami a odišla.

V meste bola policija a pohladavala obchod.Prešla som okolo nich a potichu sa rehotala.Neskočím si pre Muffin? Som hladná.Zašla som do pekárnem.Strýko stál pri kasse a keď ma uvidel sa usmial.

͵͵Carolinka? Vedel som ,že prídeš" povedal.

͵͵Ahoj strýko no ty vieš všetko" mrkla som naň.

͵͵Muffin ?" opýtal sa.

͵͵Jeden a zabaliť" vyslovila som a sadla si na vysokú stoličku pri kasse.Tašky som hodila na zem a točila sa.

͵͵To nech spraví pomocník môj.Vieš potreboval som pomoc a našiel som si ju.Ryan poď sem" zakričal privysvetlovaní.Počkať on povedal naozaj Ryan.Pri tom mene som sa musela usmiať.Zo zadu sa vynoril Môj Ryan!!! On tu pracuje? Preto tu ma napadol?

͵͵Ano pán Backs?" vyslovil na strýka a ešte si ma nevšimol.

͵͵Táto slečna si niečo objednala" vyslovil strýko a ukázal na mna.Ryan na mna pozrel a oči mu skoro vypadli.

͵͵Ahoj Ryan ,prosím Muffin a zabaliť" mrkla som som pritažlivo nanho.

͵͵Za pusu" vyslovil Ryan.

͵͵No tak Ryan veď máš tu Kristy" upozornil ho strýko.

͵͵Kdo je Kristy?" opýtala som sa zmeteno.

͵͵Jeho frajerka Carolinka" odpovedal mi strýko miesto Ryana.On naozaj ma inú?

͵͵Ou ,Takže si obsadený to som netušila a inač mám ti oznámiť od jednej tvojej kamošky ,že si hajzel a tu Kristy možno zabije" povedala som drzo a zobrala Muffin.

͵͵Zatiaľ sa maj Carolinka" obial ma Strýko.Ryanovy som ukazala prostredník a už išla domov.Konečne.......

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat