Doma nikdo nebol.Veci som hodila do mojej izby.Zobrala som si denník od mami do obyvačky a začala čítať dalej.Spomenula si na vysielačku.Do oči sami nahrnuli slzy.Nadychla som sa a začala čítať.
Milý denník,
Na chate som nechala vysielačku s ktorou dúfam sa spojím s detmi lenže do chatti ani nechodíme.Detom všetko povedať by bolo tažké.Sú ešte deti nie? Už musím.Zvoní mi mobil
Krátky záznam.Čo myslela ͵všetko povedat?V hlave som už mala gulu myšlienok.Schovala veci a sadla pred telku.Teraz išli zaujímave veci.Do hlavy mi padla myšlienka: Info o Dallisovy.Postavila som sa a pozerala obrazy .Presne som hľadala niake rady. Zastavila som sa pri obrazu kde stál on s mamou pred niakym Apartmánom.Prižmúrila som oči pri adresse.Niak mi je ta Adressa známa.
Dvere zavŕzgli a ja som sa rychlostou otočila.
͵͵Carlo!!!" zahučala Sindy a a skočila mi na chrbát.Niak sami zanechala chladná tvár.Zase mi chýbali kamošky.
͵͵Ahoj" milo som sa usmiala.
͵͵Vieš čo sa stalo?" koktala zo seba.
͵͵Ne neviem.Nebola som škole a teraz som prišla domov" vyslovila som.Niak jej naozaj šiblo.Nepila kávu?
͵͵James ma pobozkal" zakričala tak nahlas až som si musela uši zapchať.
͵͵Sindy len sa ukludni.Je to len pusa" vyslovilo zo mna svedomie ktoré spominalo na Ryana.
͵͵Stalo sa niečo?" opýtala sa ma a chytila ma za ruku z dúfaním ,že jej niečo prezradím.No nemala som to pláne.
͵͵Nič len hovorím : láska je zradca a keď dostaneš len pusu máš s toho super pocit no moc to pre toho druhého nezaujíma.Je to len pusa a možnosť je že bola prvá a posledná" zapozerala som sa smutne na zem.
͵͵Carlo ja...." začala pomaly ,ale ja som jej skočila do reči:͵͵Dám si zmrzlinu chceš tiež?".Pri tom sa usmiala.Sindy nevinne prikývla.Musela mi naozaj spomenúť Ryana a jeho frajerku?Blee len čo si na to pomyslím je mi na vracanie.Vybrala som nanuky a jeden hodila Sindy.
͵͵Si niak taká....divná" vykoktala na mna.
͵͵Ja viem " uistila som ju bez logiky.Otvorila som si nanuk a oblizla ho.
͵͵Kde si bola? My sme ta hladali i u Davida" vyriekla.
͵͵Asi vám preskočilo.Čo by som robila u Davida?" opýtala som sa klude a sadla na gauč.
͵͵Neviem že by už oblizovala?" zasmiala sa Sindy mne a ja som ponej silno vankúš hodila.Netiac jej pritom padla zmrzlina na zem.Viac som sa začala rehotať.O chvílu aj mne padla zmrka ,ale zo smiechu.
͵͵Tak ti treba" ukazala mi jazyk.Ja som jej za oplatu ukazala prostredník a začala ju buchať s vankúšom až sa nezvalila na zem.Tak to bola zábava....
Asi po pol hodine sme sa ukludnili a sme mohly normalne rozpravať.
͵͵Môžem sa ta niečo spýtať?" opýtala sa Sindy.
͵͵Kecaj" vyslovila som a zobrala som album ktoré som tu našla.
͵͵Nebola si u toho Tvojho Ryana vlastne?" opýtala sa.Srdce skákalo od jednrho miesta k druhemu.Niak sa mi ju chcela z biť ale prečo? Je moja kamoška.
͵͵Ne bola som s kamoškami a zahladla som ho" odpovedala som bezcitne.
͵͵Ako bolo?" opýtala sa.Niak sa do mna moc starala a mna to otravovalo.
͵͵Fajn" odpovedala som.
͵͵a.....nakupovať ste boli?" opýtala sa.
͵͵Áno" odvetila.Zase bolo ticho keď chcela otvoriť pusu a vidať dalšiu otazku som ju prerušila:͵͵Jak a ked ta James pobozkal?".Tak hotovo aspon nachvilu si bude pre seba brblať a nechá ma na pokoji.Dvere sa otvorili a stál tam James.Keď ma uvidel otvoril objatie a ja som tam skočila.
͵͵Ahoj sestrička" povedal a hupal ma ako macíka vo vzduchu..
͵͵Ahoj....mohol by si ma už pustiť" vyslovila som bez vzduchu.James ma pustil a začal sa smiať.
͵͵Musím sa s tebov porozprávať" vyslovila som.
͵͵Ehm Sindy cukrik mohla by si ísť?" opýtal sa Sindy.Ona len kývla.Obiala som ju a zostali sme sa s Jamesom.
͵͵Počula som mamu" vyslovila som.
͵͵To je vtip.Je mrtvá" vyslovil.
͵͵Práve že nieje.Ju tam niekdo byl hovorila mi že zistili o mne a zapár dni pojdu po mne .Mal by si na mna davat pozor." povedala som všetcko rýchlo ako som mohla.James len počúval.
͵͵náš otec tu býva vieš o tom?" opýtala som sa.
͵͵Viem" odpovedel.
͵͵Takto podme zaním" vyslovila som a tahala ho za ruku.
͵͵Nie! On je starosta nema na nás čas" odvetil neprijemne.
͵͵A skušal si k nemu prísť?" opýtala som sa.
͵͵Nie" zo slovom vyriekol.
͵͵Tak to skusíme" odpovedala som.
ChrrrrrrCarolinka?!?
Započula som hlas visielačky z mojej tašky?!?.Schmatla som ju a uvidela vysielačku.Jak sa ona sem dostala?
͵͵Mami? Tu som je tu aj James a...." vyslovila som len ona skočila do reči:͵͵Choď za vaším otcom.Už tuto nevydržím.Požiadajte o pomoc".Pozrela som sa Jamesa on to natačal.
͵͵Dobre mami...kde si?" opýtala som sa.
͵͵Nie v bezpečí Zlatko" uistila ma.
͵͵Myslela som miesto"odpovedala som.
͵͵čo tam to zase máš?" započula som nevslastné ho otca.Potom uz to mi stačilo.Chytila som Jamesa a utekala naisť toho otca.
ČTEŠ
Bad Girl
RomanceCaroline strávila zvyšok života u svojej tety a na pol v deckom domove. Jej rodičia zmyzly a sú stále neznámi. Caroline není zato milé dievča ͵ale naopak. Je uzavretá a sotva sa jej Kamošky v nej vyznajú. Chlapcov hádže vždy nastranu a niektorý sa j...