Bad Girl- 21 Kapitola

145 7 0
                                    

Mlčala som a pozerala na jeho tvár mám mu naozaj veriť?  ͵͵Denisa! !!!" započula som z hora iny hlas.  ͵͵Ja musím a ty sa o ňu postaraj ináč ta utopim"  zavrčala na Ryana. Ryan hneď padol do náručia. ͵͵Ideme k nám"  povedal. Bola som ticho.  Položila som naňho hlavu a chcela poskladať čo sa stalo.

Konečne ma položil Ryan na posteľ a stál na domnou. Nikdo si nás nevšimol že sme sa vrátili. ͵͵Pod si  ľahnúť sem" povedala a ukázala vedľa mňa. Ľahli sme si úplne na seba. ͵͵Milujem ta"  povedal. Za odpoveď som ho začala bozkavať. ͵͵Je mi zima"  povedala som a skrila sa do jeho hrude viac. Noha bolela. ͵͵Nemám zavolať doktora?  " opýtal sa. ͵͵Ne"  odpovedala som. Otvorili sa dvere a stála tam Miky.  ͵͵Kdo je chorý? " opýtala sa ustarostivo.  ͵͵Mami asi má zlomenú nohu"  povedal Ryan. Pozrela na mňa a už lovila mobil z vačku. Musí to vážne byť? Ryan ma pobozkal na vlasy a pritulil sa viac ku mne. ͵͵Je tu za 12 Minút"  povedala Miky a zmyzla.  ͵͵Vieš to pochopiť. To bola moja sestra"  pomlčení som povedala.  ͵͵Už sa netráp" povedal. Cítila som sa bezpečne preto som zaspala...

Zobudila som sa sama. Na zemy ležal Ryan.  Tak sladko spal.  Vyskúšala som si sadnúť no noha ma bolela. Bol tu už doktor? Schmatla som mobil a pozrela. Teta Simona mi 34 krát volala.  Robí si starosti alebo chce vedieť kde je ta krabica.Zapozerala som sa na Ryana a uvedomila naozaj ho milujem.

͵͵Ja viem že sa na mňa pozeráš"  vyriekol zrazu Ryan a usmial sa.

͵͵Nemôžem? " opýtala som a otočila ku stene.

͵͵To som nepovedal"  povedal. Zatvorila som si oči a otočila späť k nemu. Musela som sa naňho pozerať. ͵͵Bol to sen s tou sestrou? " opýtala som sa. ͵͵Nie"  odvetil a konečne pozrel na mňa. ͵͵Koľko je hodín? " dala som ďalšiu otázku.  ͵͵Asi 4 ráno"  povedal a preskočil ma a pritom si ľahol vedľa mňa. ͵͵Je pravda že si mi povedal že ma miluješ?" opýtala som a chytila jeho dlaň. ͵͵Áno " odvetil a otočil sa ku mne. ͵͵Bol tu doktor? " vydala som ďalšiu otázku. ͵͵Ty sa neprestaneš pýtať však? " zasmial sa. Mlčala som a pozerala do jeho oči. ͵͵máš len vykĺbenú nohu. Nič vážne.  Musíš oddychovať"  odvetil a pobozkal ma na vlasy. Prečo som si myslela že ju mám zlomenú?  Som proste nenormálna. ͵͵A teraz spi"  poradil mi a otočil sa.Po pár minútach už spal spoznala som to podla chrápania. Pozerala som do steny až som zaspala. Denisa mi lámala hlavu...

Tak Posledný diel. Za chvíľu idem na Letisko takže  nebudú nové časti. Prídeme až na ďalší piatok s triedov tak si zatiaľ čítajte čo tu zostalo. .Uvidíme sa na ďalší týždeň. Zatiaľ sa majte....

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat