Bad Girl- 36 Kapitola

75 5 0
                                    

Nadýchla som sa a povedala:͵͵Odkedy som tvoj Človek na bozky?" .

͵͵Ja.....chýbala si mi" povedal ako vysvetlenie.

͵͵Ty mne nie.Minule si mi tu túžbu úplne zničil" zakričala som naň.

͵͵Ja viem" odvrkol a sklonil hlavu smerom zem.

͵͵Ty nevieš nič.Všetko si sám pokazil až do halelúja a ja nejsom tak najivná....." chcel som viac povedať lenže Ryan sa vrhol ako vyhladovaný tiger na moje pery.Začal s nimi pochybovať a ja som sa pridala.Padly sme spolu na posteľ.Bolo to tak vášnivé až mi prišla divná chuť.V hlave sami ozval Davidov hlas .Odtiahla som sa a všimla ,že som už bez trička.No super.

͵͵Deje sa niečo ?" opýtal sa spokojne.Neodpovedala som a zliezla s Ryana.Obliekla som sa a dala ruksak ba chrbát.

͵͵Dosť som to prehnala.Nemalo sa to stať" vysvetlila som a skočila na strom.

͵͵Počkať.Vrátiš sa? " z okna sa naklánal Ryan jak malé dievčatko zvedavé či tam je veverička.

͵͵Možno" mrkla som a rozbehla sa preč.Som hladná pojdem si pre Muffin.Rozhodla som a pricupkala k obchodu.Ešte sa svietilo.Opatrne som otvorila dvere a uvidela osobu čiernom.Bol to zlodej.Vybrala som z tašky rychlo nôž a zmačkla ho v ruke.

͵͵Čo tam hladáš?" vyslovila som na hlas aby si ma všimol.Jeho či jej nohy začali klepať keď ma uvideli.Urobila som pár krokov a ono sa chcelo pomocou drgnutia vypariť.Lenže som toho chytila silno a pricapla ku stene. Pri tom som ju silno dusila.Odhrnula som kapucu a zbadala to je Lili. Šokovane som ju pustila:͵͵Lili? Čo ti tu chceš?". Z dverí vyšla s bez masky Stela zanou Tanja.

͵͵Baby? Vy čo tu stvárate?" vyvalila som na nich oči.

͵͵Caroline?" zapištala Lili a obiala ma ako ostatné.Keď ma nechali nadýchnuť som sa šokovane pozrela.Oni kradnú.Oni tie milé kamošky naozaj kradnú.Svojim očiam som nemohla veriť.

͵͵Vy kradnete a to prečo?" vyvalila som nanich oči.

͵͵Náš problém ,ale ak to nikomu nekecneš možno tito prezradíme" mrkla na mna Stela.V každých v nich som spoznala v očiach brutalitu a zlosť ,ale prečo zrazu?

͵͵Čo sa do pekla svami udialo?" zase som vyslovila otázku.

͵͵Niak si mäkká" vyslovila Lili a s humorom sa zasmiala.

͵͵Car viem ,že spoznuješ tento obchod ,ale kde inde by sme mali kradnúť?" spýtala sa Tanja.V očiach som mala zmetok.

͵͵Obchod Šport veci.Každý deň tam zarabajú max. 1 934." vyslovila Lili.

͵͵môžme ísť tam tak vraťme prachy a padáme" vyriekla Stela a vrátila peniaze späť.Do ruky som zobrala Muffin a odišla.Zaslo sa svetlo a my sme stáli v temnote.Nevyznala som sa kde kdo stojí.

͵͵Tam je ten obchod a ty Carl nam pomôžeš" vyslovila Tanja.

͵͵Prečo ste také drzé?To sa vám nehodí" vysvetlila som.Niak sa mi drzosť nepáčila od ostatních.

͵͵A ty si niak mäkká.Čo sa s tebov udialo?" nahnevene odvetila Stela.

͵͵Od doby keď si odišla všetko sa zmenilo.Ja a baby sme zmyzly a myslia si ,že si nás uniesla.Našli sme Boyfriendov a teraz s ními bývame.Carl chybaš nám.Poď k nám aspoň na noc." poprosila Lili a zmenila rýchlo thému.

͵͵Ešte o tom pohovoríme ." vyriekla som.

͵͵Tak ideme.Ty Tanja choď zo zadu s Lili a ja z predu s Carl" vyhlasila Stela.

͵͵Táto parta sa mi začína páčit" vyslovila Lili a s Tanjou. a zmyzly.Naozaj mi chýbali ,ale takto si ich prestaviť....ma nenapadlo.Zostala som s Stelov sama.Pomaly sme išli ku dverám.Chvílu sme tam stáli a kecali o peniazov čo by sme si kúpili až sa otvorili dvere.Ako králi sme vošli.Lili už vyberala kasu a Tanja sa hrala s poistkami.

͵͵Ako ty žiješ Carl?" opýtala sa ma Tanja.

͵͵Celkom normálne" vyslovila som.

͵͵Ako normalne myslíš?" opýtala sa Stela a začala si oblečenie prezerať.

͵͵Romantika,Flirtovanie,škola,surodenci a iné problémy" odpovedala som.

͵͵Chápem.Nechcete si niečo vyskušať? Sú tu super veci" poradila Stela a do ruky nahrnila kopu oblečenia.Pripomenulo mi to prvé nakupovanie.Niak som ich odvahu zavidila.Naozaj som z mäkla ,ale oni pri lúpeši kludne kecaly ako by sa nič nedialo.

͵͵Ja idem niečo na seba hodiť" mrkla som na Stelu a nahrnila veci.Po chvíli hodila Lili plný pytel asi tak 100 000 € ku kase a začala brať aj ona veci.Tanja to spravila ako posledná.

Asi pol hodinu sme sa tam smiali a skúšali.Nakonec sme asi 54 veci každá dali do taškiek a spokojne vyšly z obchodu.Boli sme plno tašiek cez seba.Pozrela som sa do obchoda.Nič tam skoro nezostalo.

͵͵Skvelé nákupy" pochvalila som.Baby prikývli.Mobil mi zazvonil.Volal mi James.

͵͵Och James to je jaký fešák?" opýtala sa pritažlivo Tanja.

͵͵To je môj brat ty krava" zasmiala som sa.

͵͵Tak už zdvihni " rozkázala Stela.Zdvihla som:

Ja:Haló?

James: Ségra? Kde si?

Ja: Som s kamoškami vonku

James: Akými veď tu je Sindy

Ja : Mám aj iné kamošky

James : a Kde si práve?

Ja: V meste.Idem k nim

James: Veď ta uvidia ľudia

Ja: Neuvidia to mi ver.Neskôr ti to vysvetlím

James: Vrátiš sa späť dneska však?

Ja: Neviem asi nie.Nechcen aby na mna niečo v lese vyskočilo

James: Nemám prísť pre teba?

Ja: Nerob si také starosti.Ráno sa vydám domov no do školy asi nestihnem

James: To sám viem.Počkám ťa potom do 8 doma.

Ja: Dobre brácho

James: Denisa není zajtra doma ,ale nech sa zajtra vrátiš a potom mi hneď napíš

Ja: Spravím

James: Dávaj si na seba pozor Caroline

Ja: Budem.Milujem ťa brácho zatiaľ sa maj.

Ukončila som hovor a pozrela na baby ako sa rehocú.

͵͵Smejete sa jak kozy" vyslovila som a zadývala do zemy.Čo asi povie David keď ma neuvidí v škole.Bude si myslieť niake zlé veci? Fakt som padavka.Nech si myslí ak ma má naozaj v láske nech ma pochopí.

͵͵Kedy tam budeme?" opýtala som sa pri rozmyšlania nad Davidom.

͵͵Teraz" odpovedala Stela.Zabočili sme a uvidela známi dom.Veď je to rodičová chata!!!!.......

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat