Pozrela som sa na mobil. Bolo ráno a určite je už tam Polícia. Rozbehla som sa do lesa. Vedľa mňa viedli tmavé stromy ktoré boli zahaleni temnotou. Bolo to divné.
͵͵Koho si videl?"započula som diaľke Denisin Hlas. Rozbehla som sa utekala odkiaľ vyznával.
͵͵Veď tú sestru Jak sa volá? Caroline presne" započula som Jamesov hlas. Schovala som sa za kriky a pozorovala ich. Stál tam luke ͵James ͵ Denisa a ešte dve dievčini v Denisinom veku. Jedna mala Pirsink v nuse a čierne vlasy. Hneď má napadlo: Není to Lukova sestra?. Len čo sa otočila spoznala som ju.Lukova tvár. Sú to súrodenci. Druha mala tašku cez rameno a zalubene pozerala na Jamesa a Luka. Pri nej mi napadlo: Asi je šibnutá alebo nevidela vôbec chlapcov.
͵͵Dal si ju do nebezpečia!! Uvedomuješ si to?" vykríkla Denisa.
͵͵Není mala ako ty" zaptikoval James. Druhá dievčina sa zasmiala a pozrela na Luka či nežiarli. Jak môžu byť dievčatá šibnuté? Trošku áno ale takto?
͵͵Drž tvoj zobák.Ty ju nepoznáš. Si pre ňu cudzí!! Viem o nej dosť viac vecí než ty o tvojom tabletu" vrátila mu to Denisa. Jamesová tvár sa urazila a pozrel mojim smerom kde som bola. Na šťastie má nevidel.
͵͵Náhodou som ju videl a kecal snou" vyriekol a odišiel. Denisa pozrela Na Luke a kecaly o tom čo sa stalo.
Zrazu som zacítila vytiahnutie hore. Otočila som sa a spoznala Jamesa.Začala som ho silno kopať až som ho kopla do ramena. Asi mal tam zranene lebo má pustil. Naozaj mal silnú ruku. Rozbehla som sa k Denise.
͵͵Naozaj ju poznáš tak dobre? Tak jak to viem že je tu a ty nie?" vyriekol James a podišiel pár krokov ku mne.
͵͵Nepovedala som ͵že viem kde je ale ͵že ju dobre poznám ty Magor! Ty si jej pravý brat nie ako ja!!"povedala nahnevano. Po chvíli si všimla môj výraz.Teba výraz bol ako strateni. Čože? jak to ona myslela? James je brat pravý a ona? Aký je to ďalší príbeh?
͵͵Carolin" vydala zo seba a chcela obejmut. Schmatla som z gatí pištoľ a namierila na nich.
͵͵Teraz chcem vedieť celú pravdu! Čo sa stalo! Kdo je James! A prečo nejsi moja sestra! Vysvetlenie! !" zahučala som. Všetci si sadli okrem mňa a Jamesa. ͵͵Si srab" vyriekol. ͵͵Máme isté bunky takže ak som ja srab si tiež" vyriekla som a ukázala aby si sadol. Nepomohlo a ja som tam ešte stála.
Nakonec si sadol lebo som ostrelila nohu od tej druhej čo pozerala po chlapcov. ͵͵Pravda je musíš si to zistiť sama " vyriekol James a ťahal Denisu preč.
͵͵Prezri si ešte krabice a poriadne" mrkol na mňa Luke. ͵͵Dík" vyriekla som a utekala späť.
Telo od Mily zmyzlo a stál tam iba papierik.
Zistiť pravdu stojí životy. Dávaj si pozor koho sa pýtaš..... Telo som zobral neboj.....
Musela som sa nadýchnuť. Na zemy bol ešte flak krvy. Poutierala som to a išla späť k Ryanovy.
͵͵Kde si bola? " zamrmlal ked som si ľahla.Čo poviem? Les? Wc? U Mily?
͵͵Na Wc" povedala som a jemno som ho pobozkala. Niak som ho už milovala či týždeň alebo pár dni.Zdalo sa to jak by som s ním bola už rok.
͵͵Zlato? Počula si tiež ten ramus dole?" opýtal sa a pritulil si ma k sebe.
͵͵Nie͵ Asi sa tito zdalo " vyriekla som a zatvorila oči. Bolo už 11 Ráno a spať? To mne sa nechcelo. Potrebovala som čas na rozmýšľanie.
͵͵Možno" jemno má pobozkal a pohladil mi vlasy. Pri tom sa usmial.Jeho usmiev bolo Božský aký je práve on.
Zrazu sme započuli krik a Zastrelenie. Ryan vyskočil a pozrel na mňa. Postavili sme sa a padaly dole. Držala som jeho ruku až sme nezastavili. Na zemy ležala Miky. Bola mŕtva....Ryan padol k nej a začal revat. Vybrala som mobil. Nez som chcela zavolať políciu a záchranku sa mi objavila Sms:
Dôkazi som dal preč. Mám šťastie že som tu. Kludne zavolaj políciu.
Na sms som kašlala a zavolala....
Po Hodine bola tu polícia a sanitka. Ryan sedel zakovovany na stoličke a pozeral na Minynu tvár. Bolo mi ho ľúto. Obkľúčila som ho okolo krku a položila naňho hlavu. ͵͵Prečo mama? Veď nič nespravila"vykoktal zo seba.
͵͵Možno. Všetko je divné a môže byť ͵že vedela niečo čo nemala" povedala som múdro. ͵͵To je možné" vyriekol a dal si hlavu do dlaní. Pustila som ho a išla na hore. Zbalila som veci do tašky a išla dole.
͵͵Zlato? Pod sem" započula som hlas od Ryana. Zašla som dole a tašku hodila na terasu. Ryan držal v ruke papier a čakal ked prídem.
͵͵No?" opatrne som vyslovila zo seba.
͵͵Čo má byť toto?" opýtal sa a ukázal mi papier.
Caroline vie všetko o Miky i jak sa to stalo. Opýtaj sa jej.
Čumela som na papier. ͵͵Ty si ju zabila? " opýtal sa ma. ͵͵Nie len som pri tom bola" povedala som. Zacinkal mi mobil.
Povieš mu niečo tak dopadne tak isto ako Miky.
Naozaj to neskončí? ͵͵Keby som tí to mohla povedať" povedala a išla k dverám.
͵͵Stojím tu͵ hovor! " zahučal na mňa a silou ma pricapol k stene. ͵͵Auu" povedala som lebo má silno držal ruky. ͵͵Povec!!! " zakričal. Sotila som ho a stranu.
͵͵Nechajma ty Idiot Sprostý! ! Nebudeš ma k niečomu nútiť! ! Padam a uvedom si čo si spravil" zahučala som schmatla tašku a utekala preč. Ryana som vydela ako stojí pri dverách.Muselo to naozaj byť?.......
ČTEŠ
Bad Girl
RomanceCaroline strávila zvyšok života u svojej tety a na pol v deckom domove. Jej rodičia zmyzly a sú stále neznámi. Caroline není zato milé dievča ͵ale naopak. Je uzavretá a sotva sa jej Kamošky v nej vyznajú. Chlapcov hádže vždy nastranu a niektorý sa j...