Bad Girl- 12 Kapitola

166 7 0
                                    

͵͵Zobud sa medveď"  započula som Silvijin hlas ktorý ma zobudil .Otvorila som oči a uvidela Silviju jak sa smeje. ͵͵Ty vole je ráno a ty sa mi ešte rehoceš?  Vypadni!" zakričala som a ukazala na dvere. Bolo dosť rovné.Ona v mojej izbe?!?

Račej som sa obliekla do kratasi s krátkym tričko a padala dole. Na stole stáli už ranajky.

Začala som hádzať do seba raňajky. Zato pozeraly na mňa Teta simona a Silvia ktoré sedeli u stolu. Simon určite chrápal.

͵͵Nejezd tak rýchlo"  napomenula má Teta Simona. Nepočuvala som ju a pokračovala vo svojom záujme.

Hotova som bola do pár Sekúnd a už som švihala preč. Tašku som mala ľahkú takže to znamenalo dobrá nálada či? 

͵͵Nazdar Bab"  započula som za mnou hlas Jacoba.

͵͵Zdar úchil" pozdravila som ho a nastúpila do Autobusu. Zase si sadol vedľa mňa.

͵͵Zajtra ma môj brat narodeniny. Usporiadava Diskošku. Ideš somnou? " opýtal sa. ͵͵To znie dobre ͵ale dám vedieť"  mrkla som a začala  zahrala si s jeho prstami.. Dnes som mala náladu na Flirtovanie.

͵͵Čo sa stebov stalo?  Si iná " opýtal sa ma. Niekedy mi Jacob liezol na nervy. Všetko chce vždy vedieť.

͵͵No a? A ak chceš aby som zase bola Zlá len to povec"  pozrela som naňho zlým pohľadom. Už som náladu mala v Háji.

͵͵Ja...." nevedel nič iné povedať lebo som skočila do rečí: ͵͵ Dávaj na Tanju pozor ináč dostaneš nožíkom po hrudi"  vyslovila som a vyšla. Jacob sa zamyslel a skôr než chcel vystúpiť bolo neskoro. Zase kvôli mne prešiel. Jak to robí srandu.

Pred školou som sa privítala s babami a padaly do budovy. 

͵͵Hey Carl...Ryan na pozori"  ozvala sa potichu Lili a ukázala na chlapca ktorý vošiel do školy. Zastavil sa mi dych. Bol to naozaj Ryan ani som ho nespoznala. Mal na sebe koženú bundu a pritom vyzeral dosť Sexy. Kráčal ku mne.Musela som si zanechať chladnú tvár....

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat