Nemám žiadni plán čo by som spravila. Domov nechcem ísť. Rozhodla som ísť ďalej do toho lesa.
Keď som stala kde som videla sestru a brata som zastála. Sadla som si a čumela do neba. Rodičia tam nejsú....to ma jediné tešilo. Surodenci zmyzly a možno ich neuvidím. Musí byť život taký tažký? Oblaky tvorili krásne formy. Zajac͵ srdce a rodina. Pri Rodine som vybrala foťák a odfotila. Rodina je krásna vec. Každý má v tom štastie i neštastie len kedy sa ukáže štastie?
Zrazu som započula výstrel. Otočila som sa a pozrela okolie. Videla som len zapadať slnko. Asi sa mi to len zdalo. Lahľa som si späť. Další výstrel. Vyskočila som na nohy a vybrala z vačku pištol.S rukov som bola nachystaná. Tašku som hodila potichu na chrbát a šla za vystrelámi. Vystreli sa opakovali až uvidela stan s ohňom. Zašla bližšie až som spatrila postavu . Dlhá a tmavá postava pozerala na mňa. Nevydela som postave do tváre͵ale spoznala som jej ruke pištol.
Zrazu ma niekdo silno chytil ústa a chcel hodiť ma zem. Len čo som sa postavu silno kopla ,spoznala som chlapca v mojom veku. ͵͵Čo ti šibe? " vyriekla som a drgla ho vedla. Bolo divné čo tu o robí? Chlapec ma chytil za ruku a zobral mi pištoľ. ͵͵Na teba sa Pištoľ nehodí" vyriekol s úsmevom. ͵͵A na teba sa nehodí Spalení Panáčik" odpovedala som a zobrala pištol späť. ͵͵Máš kde spať?" opýtal sa ma po chvílu ticha.
͵͵Ne ͵ale niečo si nájdem" odpovedala som vážnou tvárou.
͵͵Naozaj? Možež spať u mňa aspoň deň hmm?" nabítol mi. Nemala kam ísť a ísť cudzému ľudovy by pomohlo ͵ale nie len tak.͵͵Ne dík možno na budúce" odpovedala som a otočila sa. ͵͵Som Haiko" zakričal zo seba. ͵͵Pekné meno͵ neskôr sa uvidíme" zakývala som mu a zmyzla v lese.
Blúdila som a rozmýšlala čo sa dalej stane. Pochvíle svietili hviezdky. Sadla som sa na dub ktorý mal krásne konáre na spanie. Zaspala som a ruksak som mala jak vankúš. ͵͵Dobré sny broučku" započula som šepot.Nemala som Energiu stáť a pozreť sa. No ten hlas som spoznala .To je Mamin!!Sama som si nebola istá, ale tušila som to.S Maminim hlasom v ušiach som zaspala.....
Ráno ma zobudili vtáci.Bol to prijemný pocit. Zoskočila som z dubu a išla do mesta. Mala som zo sebov 23€ . To stačí:Rezervovať si hotel. Hotel stál 22€ takže by mi zostalo len 1€. Zato si ranajky nedá kúpiť. Dala som si na seba kapucu aby ma nespoznali.
Len čo som dala krok do mesta na stenách vyseli papiere:
Dievčina Caroline Sweety je už deň nezvesná.Pomožte nám ju hladať. Naposledy odišla v Modrých Džínsoch a Čiernom tričku bez rukávou. Keď ju.....
Dalej som nečítala .Pozrela som na moje veci.Džínsy som mala stále na sebe. S ruksaku som vytiahla džínsy a išla do baru sa prezliecť.
Keď som konečne bola hotová išla som dalej. Dala som si čiapku a išla dalej.
͵͵Moja penaženka!!" zakričala niaka paní. Cezomna preletel muž a pri tom ma drgol. ͵͵Hey !!dávaj pozor" zakričala som . Otočil sa a ukázal mi prostredník. To ma naštvalo a začala som za ním utekať.
V blizkosti som nanho skočila až padol. Otočila som ho. Dala som mu pästovku do nosa. Nebude ma nikdo urážať!!! ͵͵Ahmm....čo to?" vyriekol a spoznala som hlas Haika. ͵͵Haiko?" vyriekla som a postavila sa. Ľudia na nás hladeli. Chcela som Haikovy podať ruku na postavenie až ma policajt drgol na zem.Kapuca padla z hlavy a všetci na mňa pozerali. Policajty sa ku mne otočili a niečo povedali do vysielačky. Chmatla som veci a rozbehla sa preč. Haiko na mňa pozeral a teraz som ho chcela zachrániť. Policajti sa rozbehli za mnou. Utekala som dalej a Haika nechali tak.Čo je tak na mne dôležitého? Rozbehla som najrýchlejšie. Dych mi odchádzal a znažila udržat rychlosť.
Zostala som stáť pred mostom ktorý sa predtým podomnou podlomil. ͵͵Nerobteto" ozval sa jeden policajt. Ukázala som mu prostredník skôr než som chcela skočiť započula som hlas od Ryana:͵͵Zlato! ". Otočila som sa a pozrel na mňa. ͵͵Milujem ťa, vráť sa prosím!" vyriekol a vystrčil svoju dlaň. ͵͵Milovala som ťa Ryana!! Pokazil si to! Je konec!" zakričala som a skočila dole. Padala som až som zostala vo vode. Musela som sa nadýchnuť. Prúd zosilnel a ja som nevedela zostať nad hladinou. Voda ma brala sama neviem kde.
Len čo som dialke nevidela zem zistila som že som pri vodopádov. Padám do vodopádov.Oh Nieeee! Začala som späť plávať no márne. Zrazu som padala .Mala som pocit ,že lietam. Začala som kričať i keď nechcela. Zrazu som zatvorila oči a uvedomila je koniec. Odídem ako mali rodičia odísť........
Fajn som spät v Rakusku .Dodala som dlhšie texty a nebude to každý deň( ak stíham tak dám). Dík za čítania a som rada ,že vás mám.
ČTEŠ
Bad Girl
RomanceCaroline strávila zvyšok života u svojej tety a na pol v deckom domove. Jej rodičia zmyzly a sú stále neznámi. Caroline není zato milé dievča ͵ale naopak. Je uzavretá a sotva sa jej Kamošky v nej vyznajú. Chlapcov hádže vždy nastranu a niektorý sa j...