Bad Girl - 28 Kapitola

96 6 0
                                    

͵͵Ryan jak si ma našiel?" vyhrkla som a poškrabala hlavu od bolesti.

Ryan mlčal .Mal na sebe čiernu mikinu ako ja .To sa mi nezdalo. A jak ma našiel? Čakal ma?

Hľadela som naňho až som sa postavila. Sadla som si na stoličku a dala dole kapucu.

͵͵Miluješ ma stále?" vyhrkol po tichu. Pozrela som na zem.Nevedela som ,ale túžbu som v nom trochu mala.

͵͵Odpovec" zakričal.

͵͵Načo to potrebuješ? K Policiji?" opýtala som sa drzo.

͵͵Nie! Každú noc sa to pýtam a teraz potrebujem odpoveď inač zošaliem" vyrkol.

͵͵Ryan ty by si nikdy nezošalel" povedala som mu.

͵͵Myslel som si ,že si mrtvá" zmenil Ryan rýchlo thému.

͵͵To by sa ti páčilo i polici,že?" zamračeno som povedala.

͵͵Nechaj policiju tak!" zavrčal.Neodpovedal mi. Bála som sa.

͵͵Tak povec miluješ ma ešte?"ozval sa zase.

͵͵Ešte hej ,ale nie až tak moc" povedala som a zobrala si Muffin. Podník patril jeho strýcovi a môjmu ujovy.Zistila som to pred 2 rokmi.

͵͵A čo ty?" pozrela som naňho pritažlivo.

͵͵Stačí keď ti to ukážem " povedal a približil sa ku mne. Pobozkal ma sladko na ústa a potom som len zacítila boleť. Silnú bolesť.

͵͵To je za Moju Mamu ty mrcha" zakričal a podol ma zase.Padla som zúfale na zem.

͵͵Prestaň! " vykríkla som na hlas a snohami kopala na obranu.Ryan neprestal .Nôž hodil na bok a začal ma kopať. Moje oči uvideli nôž pri doske.Bol zakritý časopisom.Postavila som sa a silou ho drgla na stranu.Zobrala som nôž do ruky a postavila sa ku stene.Ryan začal útočiť až som ho napichla. Zúfale som hodila na zem nôž a kľakla k Ryanovy.Začala som zlykať zato čo sa tu udialo. Ryan ležal zranene na zemy a ja som bola podnutá no mne to nevadilo.Bolelo to ,ale vydržať to musím.

͵͵Prepáč mi to zlato. ,ale ja som to nebola .Práve keď sa to udialo som s nou kecala v kuchyny o mojich rodičov. A keď mi chcela povedať čo sa stalo ju niekdo z vonka zastrelil. Rozbehla som sa toho človeka hľadať. Nenašla som ho ,ale keď ho nájdem mu otočím krk.To ti sľubujem." povedala som mu pravdu a čupela u neho.Postavila som sa k odchodu a nakonec som sa nanho pozrela: ͵͵Milovala som ta Ryan až do teraz. Výborne si to pokazil" . Pri slovách som nechala Ryana ležať v klude na zemy.Hodila som na seba kapuscu a vyšla von. Krvavu škvrnu nebolo moc vidieť. Napísala som Jamesovy.

      Stretneme sa u starého mostu na bezpečnej strane.       Caroline

Pomaly som odkračala preč.

͵͵Caroline?" započula som starý hlas. Poznala som ho naspamäť. Bol od Strýka od Pekárne. Otočila som sa a ho videla. Naraztli mu fúzi.Stále mal úsmev na tváry .Ani by som nepovedala ,že zostarol.Pozrela som naňho.Hneď ma silno objal.Mala som z neho dobrý pocit.Pripomenul mi staré krásne spomienky a voňal po pekárni.

͵͵Je mi to ľúto čo sa stalo tvojej mame" povedal zo sklonenou hlavou.

͵͵Ja viem ,ale musím ísť.Prepáč" povedala som a usmiala sa.Dala som si dole kapucu aby nemyslel ,že som niaky zlodej alebo tak.

͵͵Dobre ,ale potom sa zastav .Máš u mna muffini." pousmial a posledny krát ma objal.Usmiala som sa.Niak som bola štastná. Keď strýko zmyzol v uličke rozbehla som sa na miesto kde by mal byť James.

Konečne som dobehla a preliezla na druhu stranu.Sadla som si na strom a pozorovala.James nikde.Nechytila ho policija?

͵͵Hey Sestra koho čakáš?" ozval sa podomnou hlas Jamesa. Zasmiala som sa a naschval padla.James sa chytil a zatočil až ma položil.

͵͵Caroline ty krvacaš!" vyriekol a ukazal na sveter. Pozrela som sa preč .

͵͵ Čo sa stalo?" opýtal sa znovu ale viac nahnevanejšie.

͵͵Teraz sa mi to nechce hovoriť" povedala som a išla bez neho daľej.Ryana som nemala hlave až do teraz.Naozaj ma on bodol. Ryana asi ešte milujem. Stále.Do oči mi padly slzy. James ku mne dobehol a ma s rukov objal:͵͵Fajn tak potom neskôr.".Pokusila som sa usmiať ,ale nemohla.Pri Škole sme prešli a išli ku domčekom ktore boli pred školou. Pred jednim stala Denisa a ustarostnene chodila.

͵͵Ahoj Deniss" pozdravil ju James.Denisa neodpovedala len ma obejmula a brala do v nútra.James si vzdychol a vybral Cigaretu.Daľej som ho už nevidela. Nebola chodba už len obyvačka.Steny boli s obrazmi od Mami͵mna ͵Jamesa a niakeho chlapa.

͵͵Prečo krvacaš?" opýtala sa a pozrela na svoju ruku. Na jej ruke tiekla moja krv.

͵͵Nepýtaj a obvaž mi to" zavrčala som.Denisa posluchla a začala mi to čistiť a dalšie iné veci.

͵͵Odkedy James fajčí?" opýtala som sa Denisi.

͵͵Nejfajčí len keď ma štresy" odpovedala Denisa. Prikyvla som a zavrela oči.James je kvôli mne vystresovaný alebo sa niečo iné stalo. Vybrala som z kapsy denník a začala čítať.

Milý zapisník,

bojím sa ho. Čo keď to zistí ,že Caroline pozná už Jamesa môjho syna? Denisa to nemôže zistit.Proste nemôže. Stále ma on bije každý deň.Dúfam nezistí ,že chodím k Dellisovy.Chýba mi.Zistila som že som od Dellisa tehotná. Aspoň budem mať isté deti od Dellisa.Veď James a Caroline sú krásne deti a Denisa neni moja ale berem ju tak za svoju.Už je doma musím prestať pisať...

Takto sa zapisník skončil.Počkať mama je či bola tehotná? Kdo je Dellis? Michael sa volal môj asi nevlastní otec takže Dellus je môj pravý otec?

Zrazu ma z myšlienok vytrhol hlasy z vonka.Jeden bol Jamesov a ten druhý som poznala.V Tej škole....

Dvere sa otvorili a stála tam Sindy.Musela fakt ona prísť?Tak to bude večer.....

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat