Konečne zazvonilo a ja som vitiahla mobil.Jak mi moje kamošky chýbajú.Mali sme spoločnú fotku na displeji.Kedy ich zase uvidím asi nikdy.
͵͵Ideš?" z myslenia ma zobudila Sindy.
͵͵Ou jasne" zasmiala som sa pre seba a odišla s triedy z Sindy ako posledná.I Učka už zmyzla.Chodby boli preplnené pubertakami.
͵͵Prestavím ti kamošky." ozvala sa Sindy.Nasledovala som ju.
Zostali sme stát v záhrade školy. Na zemy ležali dievčatá a chlapci behaly bez tričiek.
͵͵Ahojte" ozvala sa Sindy.
͵͵Ahoj koho si nám sem privedla?" opýtala sa blondýna asi to bola tá čo tuto vedie.
͵͵To je Caroline .Tá blondína je Ashley͵ Brunetka Vivien a čierno vláska Johanna." povedala Sindy.Všetcky mi zakývali.Sadli sme si na trávu.Oni kecali a ja som v diaľke uvidela Jamesa.
͵͵Ja skočím za bratom" ozvala som sa a zmyzla.Prepchala som sa cez vätčších až som skončila u brata bez trička.
͵͵Ahoj Brácho" ozvala som sa.
͵͵ahoj Sestra" usmial sa späť a pritiahol si ma na bok inač by ma ty chlapci rozpučili.
͵͵Ako sa ti páči škola?" opýtal sa ma.
͵͵Dá sa to prežiť len mi chýbajú staré kamošky." odpovedala som smutne.
͵͵Hey Chlape akú kočku tu máš?" započula som za sebov hlas Davida ktorý sa k nám pridal. Tiež bol bez trička.Na jeho Sixpackov mal tetovačku.
͵͵To je moja sestra ty pako" odpovedal mu James .
͵͵Fakt? Nevedel som,že máš takých pekných surodencov.Mal by som ťa prísť naštíviť" zasmial sa.
͵͵Ahoj David" povedala som usmievavo.
͵͵Och To si ty Kočka? Chýbala si mi" potlapkaľ mi po rameni.
͵͵Vy sa poznáte?" otvoril James ústa.
͵͵Áno poznáme" mrkol naňho.Hryzla som si do pery.Mala som chuť sa k nemu nalepiť.
͵͵Okey mala by si sa zoznámiť aj s ostatními nie len stýmto pakom" odpovedal zo smiechom James a odišiel.Zostala som len ja a on.Sami.
͵͵Stratila si zase ten náramok?" opýtal sa ma a pozrel na moju.
͵͵Nebol môj " odpovedala som.
͵͵Zase sa chceš hádať? To bol od tvojej mami.Ona ti to chcela dať k 16 Narodenínam" vysvetlil.
͵͵Čože? Dobre ,že ho mám schovatý" vyslovila som.David sa zasmial a pozrel preč.Rýchlo som si jeho Sixpacky pozrela.
͵͵Hey Caroline chytaj" započula som cudzí hlas. Otočila som sa a chlapec s dlhými vlasmi mi hodil zapnutú hadicu.Len jak som ju chytila namierila na Davida.Bola som trochu mokrá to znamenalo len pár kapiek.David sa otočil a snažil sa mi tu hadicu zobrať len ja som utiekla a dalej striekala na všetky strany.Trafila som aj dievčatá ktoré začali pištať.Ja som sa musela rehotať až som nedostala vzduch.Takúto zábavu som dlho nemala.Oblievala som Jamesa až okolo mňa niekdo chytil za boky.Všimla som si Davidove ruky.
͵͵Chceš sa somnou hrať tak budeš" pošuškal mi David a zobral hadicu.Začal na mňa striekať.Jamesa ma do toho chytil aby som neutiekla.
͵͵Brácho pusť ma" zo smiechom v plných ústach som povedala.James ma pustil a ja som sa rozbehla na Davida.Ani som si nevšimla a sedela som na Davidovy a David ležal na zemy.Hadicu niekdo iný zobral a hral sa s nou.
͵͵Si strašná Čertica" vyslovil a zasmiali sme sa.Zliezla som z Davida.
͵͵Prečo hneď odchádžaš?" opýtal sa a postavil sa. Otočila som sa k nemu.Boli sme si moc blízko.Chcela som urobiť krok späť len ma David späť ku nemu.Pozerali sme si do oči a s rukov som ho mala cez krk zamotaná.
͵͵máš krásne oči " povedal a pohľadkal ma po líci.Neodpovedala som len som sa začala približovať k perám.Niak ma to moc tam tiahlo.Chcela som sa zastaviť no to som nechcela.David to isté robil. Pár metrov.........
͵͵Sestra!" započula som Jamesa .Odlepila som sa od Davida bez bozku.
͵͵No?" opýtala som sa.
͵͵Toto je Max, Viktor, Georg a Ryan .Ostatní nemajú čas" zoznámil.U mena Ryan som sa skoro zadusila.Začala som kašlať až na musel David pobúchať. Max bol a čiapkov a asi moc až dosť krátkymi vlasmi.Georg bol ten čo mi hodil Hadicu.Viktor bol tiež blondák a mal na sebe mokré tričko.Ryan bol hnedovlasý s hnedými očami.
͵͵Si pohode?" opýtal sa Ryan.Toho budem asi Ryan 2 nazývať lebo keď vyslovim Ryan spomeniem si čo sa stalo.Pozrela som na Ryana2 a odišla do triedy.Sindy a jej kamošky boli ešte vonku.To mi nevadilo. Teraz mi lámal hlavy Ryan.Sadla som si na miesto a nechala padnúť hlavu na lavicu.Musí sa on tak volať?........
ČTEŠ
Bad Girl
RomanceCaroline strávila zvyšok života u svojej tety a na pol v deckom domove. Jej rodičia zmyzly a sú stále neznámi. Caroline není zato milé dievča ͵ale naopak. Je uzavretá a sotva sa jej Kamošky v nej vyznajú. Chlapcov hádže vždy nastranu a niektorý sa j...