Zobudila som v hnedej miestnosti plno cudzích ľudí.Až po chvíli som si uvedomila ,že tam je:Denisa ͵Luke a niake dievčatá.Zakašlala som aby si ma všimli. Otočili si a hladeli na mňa. ͵͵Je možné ,že si nič nebude pamätať" povedala na hlas sestrička. Oprela som si hlavu a otočila sa. Hlava ma strašne bolela. ͵͵Caroline? pamätáš si ma?" ozval sa opatrný hlas od Denisi. Budem hrať s nimi? Neodpovedala som len pozrela. ͵͵Ach nie!! Prosím spamätaj sa! Mám ťa na starosť prosím" začala fňukať na mojej posteli. S rukov som jej pohladkala líco a povedala:͵͵Si moja mama?". Z dverí sa začal rehotať James. Po chvíli som musela sa tiež rehotať. Denisa dala kyselú tvár a odišla . Asi som ju urazila ,ale bola len sranda.
͵͵Mohli by ste...?" opýtal sa James a ukázal nadvere. To znamenalo nech odídu. Prečo chce som nou byť sám? Ani pred tým nechcel somnou baviť.
͵͵Si v Poho?" opýtal sa ma James keď nikdo nebol v izbe.
͵͵Nie " odpovedala som a otočila sa mu chrptom. V hlave som mala Ryana.....ešte ho milujem no to prehnal. Ak sa bude snažiť možno ma získa späť. Dúfam o snaženie...
͵͵Načo si chcel somnou hovoriť sám?Len aby si sa spýtal ako sa mám ?" zamračeno som povedala a pozrela naňho. Vzduch začal by dusní.Otvorené okno nepomahalo. Už som cítila Jamesov Deodorant.
James sa uhol ku mne až bol veľmi blízko.
͵͵Neprestala si puzzle skladať! Proste Neriešto!"pošuškal mi a odsunul sa.
͵͵To ty si ktorý posiela správy?!?" vyštekla som naň lebo ma to napadlo.Všetky správy a iné veci.
͵͵Čo?" nechapavo na mna pozrel.
͵͵Ty si Miky zastrelil?" opýtala som sa zas. Vždy mal tu debilný pohlad.Postavila som sa a prstom silno buchala do hrude.
͵͵Ja som to nebol" vyriekol naštvane.
͵͵Nekecaj a tak čo si robil tedy keď Miky zastrelili?" zakričala som naň.
͵͵Sledoval ťa. Chcel som vedieť kdo si keď si moja sestra" zakričal hlasnejšie.
͵͵A ta pištol v tvojej kapse?"
͵͵Kvôli ochrane" skusil to vysvetliť. Sotva som tomu neverila. Mohla som zostiť pravdu......len niekdo musel Miky zastrelil.
͵͵Tie tvoje vysvetlenia môžeš hovoriť neviem komu. Poser sa" vyriekla som zo slovami a odišla z izby. Nachadzala som sa na dlhej chodbe.Pripomenula mi to školu. Skrinky ͵ žiaci s učebnicami ͵ kecanie nahlas cez mobily atd( a tak daľej). Nikoho som nepoznala len som išla dalej smerom kde by som tušila,že by bol východ.
͵͵Hey Počkaj!!"zakričal niekdo a otočil sa za rameno.
Predomnu stál Blondák s hnedými očami. Cez tričko mu vyseli sluchatka a iška mu muzika. Myslím, že to bola Muzika od Ega (Ego).
Bez slov som nanho pozerala až som vyriekla:͵͵ Čo je?".
͵͵Niečo ti vypadlo?" usmial sa a podal mi neznámi náramok.
͵͵Ou Dík lenže to není moje" pokrútila som hlavou.
͵͵Ale tebe to vypadlo nie mne takže je to tvoje" pousmial.
͵͵Ne není to moje" vyriekla som a vrátila mu náramok.
͵͵Budeme sa takto pár minút hádať? Zachvilu mám Rande" povedal pritažlivo a urobil krok ku mne.
͵͵Tak veľa zábavy a hlavne v Posteli. Ja padám zatiaľ sa maj David" mrkla som naň a pokračovala chodení. V ruke držal zošit a na tom som spoznala jeho meno.Niak bol zlatý až dosť. Nech sa nezamilujem .Stiačia mi problémi s Ryanom.
Chodila som dalej cez chodbe až som zastavila Brunetku s rozpusteními vlasami aj s čelenkou:͵͵Sorry nevieš kde je východ?" . Jej oči sa otvorili na širšie.
͵͵Von sa nesmie" povedala múdro. Takže je to šprtka. Srať na nu ona mi nepomôže len ma požaluje.
͵͵Fajn tak čav Šprt" vyriekla som a išla dalej. Zrazu tam boli dvere. Rozbehla som sa silno otvorila. Pri tom sa ozval zvuk bolesti. Pozrela som sa. Buchla som dalšiu šprtku s copom. Spoznala som to po všetkom,že je taká šprtka .
͵͵Sorry" povedala som a išla pár krokov dalej. Okolie bolo v lese skôr nakonci lesa.Bolo cítiť prírodu a počuť spievať vtákt.Pozrela som rýchlo na šprta,Šprt prikývol a prišiel ku mne s pomalím tempom.
͵͵Nevieš jak to bolí? Tak dávaj nabuduce pozor" vyštekla na mna.
͵͵Ooo dalši šprt, čo máš povedaniu?" pozrela som nanu.
͵͵Že si Sprostá Krava" vyriekla . Automaticky som jej dala Pesť do pusy. Krv jej začala tiecť. Ľudia na nás pozerali.
͵͵Nemám čas na teba takže dávaj pozor čo hovoríš" povedala som a išla dalej.
͵͵Sindy si poriadku?" započula som učitelský hlas. Takže Sindy....zaujimave meno....a veľmi podobné. Objavila sa spomienka
͵͵Sindy poď von" zakričala som pred bielim domom a hodila kameň do okna.Okno sa rozbilo a objavila sa Blondynky hlava. ͵͵ Si Normálna?" zakričala na mňa a ukazala na okno. ͵͵Ups" vyriekla som. Pochvíli sme sa rehotali.Fajn kamoška
Utekala som a preskočila som plod od dvora od školy.Dvor bol tam kde bola Sindy.Rozbehla som sa utekala až uvidela v dialke Haika.Čo tam stojí? Rýchlejšie som sa rozbehla a zrazu zastavila. Vedla jeho sa objavila dievčina.Začali sa bozkavať. Spomenula som si na Ryana.Jeho bozky mi chybajú,Simonové reči,kamošky a to všetko .Teraz som bez ničoho. Do oči mi padly slzy.Rozbehla som k útesu. Sadla som si a zlikala. ͵͵Ryan" hlave mi ozývalo jeho meno. Celý život sa zmenil i keď som si to priala aby sa zmenil ,ale nie takto. Úplne som bola stracená a pritom som nikdy nebola. Ľahla som si na trávu a hladkala zem. Prečo? Sama neviem. Po chvíli ma napadlo....Naštívim Ryana ͵pozrem do krabic,zanechám správu kamoškám a Simonovy.Tak to bude plán ,ale či mi sa podarý.
͵͵Carl?" započula som hlas od.........
Od koho asi to bude? Mali by ste to vediet tak piste kommenty a citajte ;)
ČTEŠ
Bad Girl
RomanceCaroline strávila zvyšok života u svojej tety a na pol v deckom domove. Jej rodičia zmyzly a sú stále neznámi. Caroline není zato milé dievča ͵ale naopak. Je uzavretá a sotva sa jej Kamošky v nej vyznajú. Chlapcov hádže vždy nastranu a niektorý sa j...