Autobus sa rýchlo zastavil a mobil letel na zem až vodičovi .Skoro som aj ja letela len ma ten chlapec podržal. ͵͵V Poho?" opýtal sa ma pustil ma. ͵͵Asi hej" odpovedala som a išla pre mobil. Celý displej poskrabaní ͵ale fungoval. Bolo jedno či fungoval lebo som nevidela nič len skrvni. ͵͵Ou to nevyzerá dobre" ozval sa zamnou hlas. Bol to ten chlapec. ͵͵Ste všetci poriadku? " opýtal sa vodič. ͵͵Nie ͵môj displej je na šrot" zakričala som naňho. Jeho tvár z bielila. ͵͵Ja...." nevedel nič povedať. ͵͵To je poriadku ͵ ja to spravím" ozval sa zase on. Otočila som a zapozerala do bohovkých oči. ͵͵Jak to chceš spravit? Veď to není tvoja chyba" povedala som. ͵͵Neboj ͵ja to vyriešim .Kamoš má podnik tam sa to opraví" usmial sa a chytil má za rameno. Ja som urobila krok späť. ͵͵To netreba" vyriekla som a vyskočila cez dvere von.Utiekla som na zastávku a sadla si. ͵͵Sľubmi ak raz bude niekto s tebov Flirtivat odsún sa. Môžu tí ublížiť" povedala mama a pohladkala ma po tvary. Jej dotyky boli jak anielske kridla. ͵͵Sľubujem mami" odpovedala som a obejmula ju.
Tento sľub som neprerušila ani to nespravím. Počkala som aj na ďalší autobus a išla domov. Konečne....
Doma som prišla a zacítila vôňu domova. Vyzula som sa a zašla hore.
͵͵Ty sviňa! !! Jak to môžeš spraviť!!! Nemáš rozum! !!" započula som z izby od Silvi ako kričí. Silvi je dosť múdre a milé dievča. Pre mňa nuudaa ͵ale kričať to sa jej nechodí. To sa muselo naozaj niečo stať. Ale načo počúvať? Jej veci sú jej a nie moje .Nebudem si stym zaťažovať hlavu.Začala som sa chystať na tú Party a napisala Ianovy o 20:45 nech príde pre mňa.
Za 2 Hodiny som bola hotová len som si dala na seba Mejkap. ͵͵Caroline potrebujem niečo s tebov porozprávať" do izby mi vletela Teta Simona. Vyšla som s kúpeľky do izby a zapozerala nanu. Mala som vlastnu Kúpeľnú. Huraa pre mňa.
Simonina tvár sa zatvarila ako by ochutnala citrón. ͵͵Hovor." odpovedala som a pozrela jej do očí. ͵͵Nejdeš na tu párty" vyriekla. Skoro mi oči vypadly. I keď má veľa krát nepustila som tam aj tak prišla .Takže žiadny problém. ͵͵A to zas prečo? " vyskočila som z postele. ͵͵Ian je divny a není sympatický." vyriekla. Pre mna to bol ako zlý sen. Odkedy záleží jej rozhody a moje?
͵͵No a? Viem sa o seba postarať" vyriekla som už nahnevano. Jej zákazy mi pomaly sa zase kávali u Nervou.
͵͵Nejde o to ͵ale nechcem aby si zmyzla ako tvoja rodičia" slzu si strela a pozrela na mňa. Zase začína. Chcem zabudnúť na to len mi to stále pripomína. ͵͵Ak mi veríš tak mi dovol. Nahodou tí verím" odpovedala som a chytila ju za ruky. ͵͵Ale ja neviem...." skúšala vyhovoriť výhovorku ale nakonec to nechala tak.
͵͵Môžeš ísť ale do 2 Ráno už doma a sama" upozornila ma obejmula ma.Schmatla som kabelku a utekala dole. Ian stál pred domom a striekal si sprej do pusy. No to bude jazda....
ČTEŠ
Bad Girl
RomanceCaroline strávila zvyšok života u svojej tety a na pol v deckom domove. Jej rodičia zmyzly a sú stále neznámi. Caroline není zato milé dievča ͵ale naopak. Je uzavretá a sotva sa jej Kamošky v nej vyznajú. Chlapcov hádže vždy nastranu a niektorý sa j...