Bad Girl- 19 Kapitola

158 6 0
                                    

Hneď po jedle sme zašli do izby. Bez váhania má Ryan drgol do postele a začal mi robiť zle: šteglením.  Nietac som mu strelila facku a on si sadol na zem.͵͵Ty si aká drzá? " povedal. Začal sa ku mne približovať a ja som sa musela smiať. Potom si ľahol vedľa mňa a chytil mi tvár do dlaní. Pozerali sme si do oči. Nepribližoval sa bližšie tak som začala prvá. Ešte pár cerntrimentov a..... sakra dvere sa otvorili a stál tam chlapec trošku podobný od Ryana.

͵͵Už sisi doniesol Babu? Tu mi potom požičaj" zakričal a začal tam tancovať. Moja hlava kresla do paplóna.

͵͵Aj si ju aj unavil? Aká bola?" zase sa ozval najme jeho brat. Zobrala som vankúše a chádzala doňho až nepadol na zem.  ͵͵Výborná si Moja Bad Girl"  vyriekol Ryan a pobozkal ma na líco. ͵͵Teraz ja mám chuť ta pobozkat"  Povedala som. ͵͵Nevedel som že máš aj také chute. " zasmial sa mi a ja som mu strelila ľahkú facku. ͵͵Okey ja pôjdem ale potom bratček mi povec čo sa udialo"  vyriekol a odišiel. ͵͵Aspoň vidíš čo urobí Rock s ľuďmi"  povedal a ja som sa musela smiať. Lahla som mu na stehná a učili sa Biológiu. On bol na takej istej známke ako ja takže 3.

͵͵Čo to je Jednodoma rastlina?" opýtal sa ma otázku od niakych them ktoré sa máme učiť. ͵͵Rastlina s dvoma pohlavymy Sexoš"  odpovedala som mu. ͵͵Kedy prestaneš ma volať Sexoš?  Nemáš iné mená na myslí? " opýtal sa a cez zošit na mňa pozrel.  ͵͵Tak Hlupák ͵debil ͵ idiot ͵ smradoch͵ sviňa ͵Sexoš͵ mrmlak..." hovorila by som ďalej len má Ryan zastavil:͵͵Čo by sa mne hodilo? ". Chvíľu som rozmýšľala. Napadli mi len Pusa ͵láska a nie u iných chlapcov nadávky. ͵͵Ehmm...kameň ͵kokos ͵ Palma ͵ Tiger ͵Macik"  povedala som neiste zo seba. ͵͵Tiger?  Macik?  Ty si do mňa?" opýtal sa.A teraz to mám pokazené. Pravda či lož? .......

Teraz na vás záleží čo odpovie. Píšte kommenty a dakujem za Vote. Moc ste má potešili

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat