Bad Girl - 22 Kapitola

147 7 0
                                    

Zobudilo ma zvonenie Hovoru. Bez slova som to zvyhla

Ja: Áno?

Neznámi Hlas: prestaňto Riešiť

Ja: Hä?

Neznámi Hlas: Oni ta nehľadajú ani nemajú to na pláne. Urobili zločin

Ja:Kdo je tam?

Neznámi Hlas: Denisa musela zato pykať. Budeš pokračovať a stane sa tí to tiež

Ja: Halooo? o čom kecáte?

Neznámi Hlas: Varujem ta

Hovor sa skončil a ja som len čumela na displej. Čo to malo byť? Jaký zločin? Musela som si schladit tvár. Pri tom mi v bruchu začalo vrčať. Zašla som dole a zapozerala do chladničky. Pomarančoví Džús a iné veci.

Urobila som si Sandwitch a sadla za stôl. Naozaj aký čin rodičia spravili? Spomenula som si na spomienku:

͵͵Ona si začala" zakričala som na Nepriateľsku Susy. ͵͵Zavolám si tvojich rodičov. Tu sa nebyje" ozval sa Riaditeľ. Pozrela som sa na Susy jak fňuka. Prišla som k nej a začala do nej kopať. Pár kopov stačilo a ja som sa musela ísť za Riaditeľom.

Sedela som a čakala som až pribehol Ocko. Schmatol ma za ruku a drgol ma do steny. ͵͵Čo to má byt? " vyriekol nahnevane. ͵͵Hovorila o Denise" vyriekla som plačúco. Schmatol ma zapestie a začal triast. Dostala som strach. Čo sa stane?......

Spomienky zmyzly a jak silno som chcela ďalej pozerať nemohla som. ͵͵Čo tak skoro hore? " na schodoch sa objavila Miky. ͵͵takto normálne stávam" pousmiala som a kúsla do chleba. Miky si vybrala jedlo a sadla si ku mne. ͵͵Som rada že si ta vybral. Ta minulá. ..jak sa volala? ... Susy áno ona mi nebola simpatická" vyriekla. ͵͵Susy?" vyskočila som skoro zo stoličky. Čo ona chce od neho? ͵͵Ano ona ale je povšetkom." uistila ma. Neukludnilo ma to ani na chvíľu. ͵͵Si jak tvoja mama" zasmiala sa ked ma uvidela ustarostene. ͵͵Vy ste ju poznaly? " opýtala som. ͵͵To každý v Meste" odpovedala a išla si pre kávu. ͵͵Boli ste si moc blízky? " opýtala som sa. ͵͵Áno i sme blízky. Zato že je nezvestná neznamená smrť.Viem že je tam vonku a pred niečím sa bojí. Vieš my ja a tvoja mama sme jak v jednom tele. Cítime a vieme" vysvetlila mi. ͵͵Vy viete čo sa jej stalo? " vyriekla som dôležitú otázku. ͵͵Viem" potichu povedala a pozrela sa na zem. Teraz som vedela že sa niečo deje. ͵͵Či sa jej stalo? Musím to vedieť musím" vyriekla som. Kývla ked sa rozbilo okno a guľka s pištole išla do jej hlavy. Začala som kričať. Po minúte som zistila ͵že kričanie nepomôže. Rozbehla som sa von a utekala kde bol výstrel. Stopy topánok. Nasledovala som ich rýchlym tempom až som sa objavila u rieky kde som padla. A tam niekto liezol hore. Hneď som sa rozbehla a schmatla ho za nohu. Začal kopať no ja som sa uhinala. S nohami som liezla hore. ͵͵Kamo poď" hore sa objavil Chlapec s čiernymi vlasami s Zelenimi končekami. Jeho Zelené oči bolo dobre vidieť chcel mu pomôcť.

͵͵NEEEEEE" zakričala a lebo má kopol silno do hlavy. Padala až dopadla na zem. Videla som jak neznámi v čiernej bunde vyliezol. ͵͵Nemôžme ju len tak nechať." povedal čierno- zeleno vlasy a ukázal na mňa. V bunde ani na mňa nepozrel a pokrútil hlavou. ͵͵Uvedom sa James je to tvoja sestra tak isto jak Denisa" zase sa ozval Čierno-zeleno vlasy chlapec. ͵͵Povieš ešte raz moje meno a zabijem ta Luke" zakričal James a chytil ho za krk. S rukou som hľadal pištoľ ktorá padla vedľa mňa ked liezol. Nakonec som ju schmatla a namierila naň. Pozreli na mňa a sa klude sa postavili. ͵͵Vieš s tým narábať Dievčatko?" opýtal sa James zasmejene. Neodpovedala som len strelila pred neho. Chodila som strieľať ked rodičia zmyzly. Tam som sa naučila a ukludnila svoje nervy ale ked som sa prisťahovala k Teta Simone som mala zakázané.Vyhrožovala mne ͵ že ma nechá vrátiť do deckeho domova a niak som tam nechcela. A tak tobolo koniec strieľania ͵ale jeden policajt ktorý má videl povedal: ͵͵Si úžasná ak chceš pracovať ako policajt tak tí to vybavim. ". Prácu mám zaručenú.

͵͵Potrebujem pár vysvetlení" povedala som.

͵͵To každý a? " vyhukol James. Niak som videla na ňom mojho brata. ͵͵Malý by sme ísť" pošuškal mu Luke.

͵͵Zatiaľ sa maj. Určite sa zase uvidíme" povedal James a zmizol. Stál tam len Luke. Mračila som sa na neho zato on sa usmieval. ͵͵Usmievaš sa jak debil" vyriekla som. ͵͵A ty si pekná ako Had" vyriekol. Pozrela som sa jak na debila. Nechapala som čo povedal. Vyskočila som hore a liezla kde bol Luke. Chcela som ísť za Jamesom či jak sa volá.

Len čo som vyliezla Luke zmyzol. Stála som tam a pozerala na les.Mám tam ísť?....

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat