Bad Girl- 10 Kapitola

196 9 1
                                    

Do triedy vstúpila učiteľka s kufrom v ruke. Ide sa nasťahovať do školy. 

͵͵Milý žiaci ͵dnes dostanete noveho žiaka.  Buďte naňho milí"  ozval sa hlas Učky Felk. Vzdychla som a čumela na dvere.Pri tom som čakala až sa niaka hlava ukáže. Naopak sa ukazalo svalnaté telo. Veď to telo poznám. Do triedy vošiel Ryan.Dievčatá pištali aký je Sexy a ja som len zrak odvrátila. Môžu sa raz normálne správať?  ͵͵U Caroliny je miesto.  Chod si tam sadnúť" rozkazala mu Felk.  ͵͵Ale aj u Sabiny je voľné"  vyhlásila som rýchlo aby si vedľa mňa nesadol. Nezastavilo ho to a on pokračoval chôdy. ͵͵Prestaň a ak by Ryan chcel môže si k nej sadnúť"  ozvala sa Felk no už Ryan sedel vedľa mňa. ͵͵Ahoj dlho sme sa nevideli ty moja Bad Girl"  zasmial sa mi.Dievčatá naňho čumely jak šibnuté. čo majú za problém?  Zafrkla som a otočila zrak. Felk začala niečo vysvetľovať a ja som si tukala Sms pod Ľavicou.  ͵͵Takže Carolina͵ hm? " ozval sa Ryan po čase.  ͵͵Takže Ryan ͵hmm?" zopakovala som bez milne.  ͵͵Môžeš sa raz usmiať?" opýtal sa zrazu. ͵͵Keď zavreš hubu možno sa usmejem a teraz čuš"  vyriekla som. Ryan sa nenechal a pozeral na mňa jak pošahnutí. Nič som mu nepovedala len vnímala všetko len nie Jeho. Musel naozaj do tejto triedy ísť?

Ako skončila škola som utiekla. Ryan sa už nepýtal .No tuším tak ľahko to nezdá. Baby som počkala vonku. Sedela som na zábradlí a čakala keď sa objavia vo dverách. Na miesto nich prišiel ku Mne Ryan. ͵͵Moc rýchlo utekáš" vyriekol a ohmotal ma rukami.  Z nenávisťou som mu jeho ruky dala dole.  ͵͵Necháš má raz?" opýtala som sa nahnevano.  ͵͵Veď som ti pošuškal: Mňa sa človek nezbaví a hlavne keď sa mi páči"  pošuškal mi. Zoskočila som od zábradlia  a išla k dverám. Naozaj som nevedela ako sa ho zbaviť a to bolo prvý krát. Kamošky čumely na mňa a vraveli si niečo. Určite niake blbosti.  ͵͵Ideme"  vyriekla som. Zašli sme ešte do parku. Ryan nás sledoval. Kúpili sme si zmrzku. V tom to počasí sa to hodilo.  ͵͵On nás sleduje"  vyriekla Stela a ukázala na Ryana ako nás pozoruje. ͵͵Skôr Carl pozoruje"  vysvetlila Tanja a zasmiala sa. ͵͵Poď drž Lili" rozkázala som a čapla jej do ruky moju Vanilkovu zmrzlinu. Rozbehla som sa k nemu. S rýchlosťou som ho drgla až padol do jazera  za ním. Ked sa vynorila jeho hlava ja  som sa usmiala a vrátila sa.Veď chcel aby som sa usmiala. Podľa mňa mu to stačilo.....

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat