•Medyadaki Sıraç Kurtzade•
"Abi napalım kızı. Başımıza iş açmasın"
"Size ne lan açarsa açsın
Siktir olup gidin"Gözlerimi bilerek kapalı tutmaya devam ettim. Onlar beni uyumuş zannederken konuşmalarına birer birer tanık oluyordum.
"Adamı napalım?"
"Siktiğimin Bodrum katına koyun"
Ayak sesleri uzaklaşırken gözlerimi çok az açtım. Kapı biraz açıktı buda konuşmaları neden duyduğumu açıklıyor. Konuşmadan sonra 10 dakika geçti ve hala kimseden ses seda yok. Beni burda tek bırakmıyacakları kesin olduğu için yataktan çıkmıyacaktım fakat on saniye bile geçmeden yataktan yavaşca kalktım. Meraklı olduğum gibi Sabırsızdayım. Şuan bilmek istediğim tek şey Adama ne olduğu. Ayak uçlarıyla yürüdüm kapıya doğru. Etrafa göz gezdirerek birilerinin daha burda olup olmadığını kontrol ettim. Kimseyi görmeyince sevinçle aşağı bodrum katına indim derken ayağımı merdivenin son basamağında burktum.
"Allah kahretsin"
Elim ayağıma birden dolaştı. Şuna bodrum katındayım ve karşımda ceset yerine bana doğru doğrultulmuş parlak bir silah vardı. Odadaki oksijen bir an yok olmuştu ve nefes almam zorlaştı. Adam bana öyle bir bakışla baktı ki yerin dibine girmek istedim. Gözünden resmen nefret akıyorde ama ama o siyah gözlerinde sanki bir duygu daha vardı.
"Gerçekten salaksın. Bilerek konuşmayı dinlemeni sağladım ve başından beri yatmadığını biliyordum. "
Tüylerim diken diken oldu. Sesi fazla ürperticiydi. Acımasız ses tonu ve bakışları gözlerimi delip geçti. Içerisi fazla sıcaktı bodrum katında olmamıza rağmen fakat titremeye başlamam garipti.
"BU NE YA? OYUN MU OYNUYORUZ BURDA?"
Sesim aniden yükselmeye başlayınca karşımdaki piskopat herif kaşlarını çatabildiği kadar çattı. Allah var öyle güzel bir çukur oluştu ki kaşlarının arasında bir an içimden ellemek geldi.
"Bana bir daha asla bağırma ufaklık "
Sesi fazla sakin ve tehlikeli çıktı. Kesinlikle dalga geçiyordu benimle.
Adamın öyle tipi mi var? Elinde sana doğrulttuğu silahı unuttun sanırım
"ALLAAAAAH. VALLAHA UNUTMUŞUM"
Gerizekalı niye sesli konuşuyorsun. Adamda şimdi Salak olduğunu kanıtı var.
"Her bokuma karışmasan diyoru-"
Olamaz. Kaşlarını dahada çatan adama baktım. Salak Aren gerçketen hepsini sesli söylemedin değil mi?
Söyledin
Allah kahretsin. Harbi adam beni salak yerine koyarsa kesinlikle anlarım. Bana doğrulttuğu silahi kenara çevirdim çevirmesinede Adamın silahi geri çevireceğini düşünmedim. Sol kaşımı havaya kaldırarak 'Bu ne şimdi' yüz ifadesini yaptım.
"Sanki beni gerçekten öldüreceksin" dedim ironi anlamda ve tabi güldümde çünkü yapmayacağından eminim. Boy desen 1.65, Saçlar Sarışınla Kahverengi arası, Kilo ise 45 ve tabiki gözler yeşilin en güzel tonlarında. Böyle bir Afetin karşısında yıkılmamak mümkün değil. Aynı Jennifer Lawrenc'e benziyorum.
"Kendini fazla övüyorsun ufaklık"
Bu sefer içimden konuştuğuma eminim. Acaba akıl falan mı okuyor düşüncesi kesinlikle geçti aklımdan. Kafadan aşağa süzdüm ve sonuç siyah. Donuda siyahmıdır acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Tenli Kadın
Teen FictionKarşısında heycandan titreyen kadına açtı kollarını. İlk kez, hayatında ilk kez bir kadına kendi isteği ile kollarını açıyordu. Şuan ne olanlar, nede olacaklar adamın umrundaydı. Sadece kadının kolları arasına girmesini bekliyordu. "Olmaz. Yapamam" ...