11. Bölüm

256 6 1
                                    

•Medyadaki Savaş Ak•

"Yakında gelinim oluyorsun. Oğlum Savaş ile iki haftaya evleneceksin çünkü seni Amcandan satın aldım. Bu arada Sıraç ile kuzenler"

Satın satın satın satın

Aklımdan geçen tek şey bu kelimeydi. Amcam dediğim baba yarısı olan Amcam beni sattı mı?

Nasıl yapardı bunu. Herkesden herşeyi beklerdim ama asla Amcamdan böyle tiksindirici birşeyi.

Gururum ayaklar altına alınmıştı. Fakat ondan daha önemli olan Kalbim. Hiç mi içi acımadı.

Ya Almila o niye karşı gelmedi. Yada ne biliyim engellemedi.

Benim suçum neydi ki başıma böyle şeyler geliyor.

"Belli ki ciddisiniz bu konuda. Ama HAYIR. Ben kimseyle evlenmicem. Zorlamayada kalkarsanız kaçarım"

Yaşlı adam;

"Düğünü bu haftaya alırız"

"Bende intihar ederim. Methodu da siz seçersizini"

Şakaydi tabi ama benden başka kimsenin bilmesine gerek yoktu

Odada oluşan sessizliği bozan kocam olacak adamdı.

"Güzelim sakin ol. Baba biz önce bir tanışalım. O zamana kadar belki vazgeçer bu saçma planından"

Göz kırpıp kolumdan hafifçe tuttu ve çıkışa yürüdük. Kapının önünde arkamı döndüm.

O ifade. Nasıl bir şeydi bu adam. Bakışları ile içimden öyle bir ürperti geçti ki sanki sanki... neyse.

Bakışlarımın Sıraçta olduğunu fark eden Savaş hafifçe öksürüp dikkatini kendisi üzerine çekti.

Evden çıktığımız gibi arabaya binidik.

Ağzımı yol boyunca hiç açmadım. Nasıl açardım zaten. Tanımadığım bir adamın yanında oturuyorum.

"Geldik"

Kemerimi çözdüğüm gibi kendimi arabadan dışarı attım. Aşırı lüks bir kafenin önüdeydik.

Bana yol gösteren Savaşa yüz vermeyerek içeri girdim, önüme gelen ilk masaya oturdum.

"Hanım efendi burası rezerve edildi. Burada oturamaz-"

"ISTEDIĞIM YERDE OTURURUM!"

Savaş ise sinirden ne yaptığını bilmeyen Areni keyifle izliyordu. Bu kızın acayip olduğuna evde emin olamamıştı fakat şimdi emindi.

"Ayça burayı rezerve edenleri başka bir yere al"

Aren Savaşın bu kızın ismini nerdem bildiğini merak etmek yerine savaşı kazandığı için sevindi.

"Tamam Savaş bey"

"Az değilsin Aren"

Savaşın söylediği seyi iltifat olarak kabul etti.

"Ne alırsınız Savaş bey"

Daha Savaş konuşmadan ortaya Aren atladı.

"Bana Menüdeki en pahalı yemekleri ve içecekleri getirin" dedi Aren ve Savaşa donüp;

"Ve Tatlıları" diye ekledi.

Bu kızın amacını anlamıştı Savaş ama para onun için değersiz olduğunu bilmiyordu.

"Banada her zamankinden"

Garsonun siparişleri alıp gitmesiyle birlikte Aren masayı donatan gülleri tek tek yere attı.

Ay Tenli KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin