3

391 12 2
                                    

Felvettük a talárokat, majd nem sokkal azután észrevettük hogy a vonat lassítani kezd, és végül megállt. Nagyon izgatott voltam, alig vártam már hogy beléphessek az iskola termeibe.
Amikor leszálltam a vonatról a fiúkkal, éreztem, ahogy egy srác belémjön hátulról. Megfordultam, és egy szőke fiú állt mögöttem.
- Hagyd őt békén! - szólt rá Sirius.
- Na mi van, Black? Barátnőd van? - vágott vissza a szőke.
- Hagyj minket békén, Malfoy! - idegeskedett a bátyám is.
A fiú végül itthagyott minket, James pedig elmondta ki ő. Mint kiderült, ő a híres Mardekáros Lucius Malfoy és van egy társa, Perselus Piton. Azt mondták a fiúk kerüljem őket és próbáljam meg Lilyt is minél jobban eltávolítani Pitontól.
Amikor beértünk a nagyterembe, Dumbledore felállt, elmondta a beszédét és elkezdődött a beosztás. Először az első éveseket osztotta be. Ezután Dumbledore újból felállt.
- Kedves tanulók! Diana Potter, egy ötödéves tanuló érkezett hozzánk, a Roxfotba. A Teszlek Süveg őt is be fogja osztani. Köszöntsétek őt nagy szeretettel!
Odasétáltam a székhez, majd egy tanárnő a fejemre tette a kalapot.
,,Nagyon különös... Bátornak bátor, esze is van... Hova tegyelek téged? ... megvan - mondta a kalap,,
- Griffendél!
Odasétáltam  boldogan a Griffendél asztalához. James mosolyogva ránnézett.
- Gratulálok, hugi!
- Hasonlítasz a bátyádra! - vigyorgott Sirius. Nagyonnn helyes! 😊
Nagyon finom volt a vacsora. McGalagony elmondta, hogy holnap kapjuk meg az órarendet.
Fent a szobában Lily Evans mellett kaptam ágyat. Sokat beszélgettünk, elmondta hogy a bátyám milyen nagy bunkó volt vele sokáig. Beszélt Pitonról ( bár én őt nagyon nem bírom). Azt hiszem nagyon jó barátok leszünk!
Úgy látom Pufi is nagyon jól érzi magát mert megette Peter baglyát. ( Ezért megígértem neki, hogy Karácsonyra kap tőlem egy újat 😄)
Holnap lesz az első nap! Alig várom már! Főleg a kviddicsválogatást!

Ennyi a következő rész. Remélem tetszik

Tekergők És KihívásokWhere stories live. Discover now