6

277 13 1
                                    

- Na mi van Pipogyusz? - kérdezte James Pitontól.
- Lily, beszélhetnénk? - kérdezte.
- Mondd itt Perselus. Mindjárt jön Madam Hoch. - mondta Lily.
- Itt? Ezek a férges tekergők között? - kérdezte gúnyolódva Piton.
Sirius felállt, hogy nekirontson de nem hagytam. A karjánál fogtam.
- Ne! Csak magadnak csinálsz bajt! Kérlek.- kérleltem Siriust.
- Mi van a híres Blackkel? Egy lány állítja meg?! - sétált oda lenézően Malfoy.
- Nem. Csak nem akar bajba kerülni egy gyengeelméjű, alattomos parasztért! - kiabáltam neki. - Hagyd őt békén! Hagyj minket békén!!! Te is Malfoy és Pion is! Menjetek innen!
Malfoy elkezdett felém lépkedni, de Sirius felállt és szerencsére elment.
- Lily...majd később találkozunk. - mondta Piton.
Lily csak bólintott.
- Te ilyet is tudsz? - nézett rám Sirius elismerően.
- Csak őszinte voltam. - nevettem.
- Tetszik nekem ez az őszinteség! - mondta.
,, Mit jelent ez? Mi van? Az őszinteségem vagy én tetszem neki?,,
- Gyerekek! - lépett hozzánk Madam Hoch. - Az első feladatotok a következő: egy valaki a csapatból idejön hozzám most!
- Sirius...
- Menj te! - mondta. - Nyugi, nem lesz baj! - mondta és megpuszilta a homlokom.
Éreztem ahogy kipirulok, de remélem nem vette észre.
- Szorítok! - bíztatott és meg elindultam.
- Téged küldött? - szólított meg Lily, aki szintén Madam Hoch felé ment, vagyis James őt küldte.
- Magamtól jöttem. - mondtam
- Azok a csapattagok, akik még mindig a fa alatt ülnek, azok fognak versenyezni. - hallatszott Madam Hoch hangja.
- Nemárrr! - hallottam még Sirius és James hangját.
- Tehát- vetett szigorú pillantást a fiúk felé - azokból akik idejöttek, hasonmásokat varázsolok, majd a másik csapattagnak fel kell ismernie az igazi társát! Gondolom tudjátok hogy ez egy verseny, és ha csak készülünk is rá, most is eshetnek ki csapatok. Ezért ajánlom, hogy fontoljátok meg a választást!
,,Jujjj. Erre nem számítottam. Én se és azt gondolom senki sem. Jajj csak Siriusnak sikerüljön! ,,
- Az első páros Evans és Potter! Gyertek velem.
És így folyt a felkészítő első szakasza. A tanárnő sorra hívta a párokat. Akik már befejezték, nem jöttek erre vissza. Nem tudtuk mi van Jamessel és Lilyvel.
- Következik: Potter és Black!
- Nyugi, Diana! - próbált Sirius nyugtatni.
A kertből egy folyosóra mentünk. Éreztem hogy annyira félek, hogy mindjárt rosszulleszek. Sirius gondolom látta rajtam és....megfogta a kezem.
- Ismerlek, szóval nem lesz gond! - ígérte meg.
- Bízom benned! - mondtam.
Madam Hoch megállt.
- Potter! Jöjjön velem.
Elindultam a tanárnő után, egy szobába vetett be, amit még sosem láttam.
- Impromio amano! - mondta a varázsigét. Éreztem valamit. Biztos ez az az érzés, amikor valakiből többet varázsolnak.
- Black! Jöjjön be!
Sirius belépett, mire mindenik Diana odarohant hozzá.
Én nem. Én álltam.
Ő kikerülte a többit és idejött. Tudta hogy én vagyok.
- Honnan tudtad? - kérdeztem, miközben kezdtek eltűnni a Dianák.
- Egyszerű! Te messziről szoktál bámulni engem! - röhögött fel és rámmosolygott.
- Teljesítettétek a feladatok! Gratulálok! Felmentettek a kastélyba.
- Köszönjük tanárnő!
Siriussal csöndben sétáltunk a kastély felé.
A kapunál a szeretett bátyámmal találkoztunk.
- Sikerült? - kérdezte?
- Simán. Nektek? - kérdezte Sirius.
- Könnyű volt. Lily volt az egyetlen, aki hátat fordított nekem! - röhögött.
Ilyen hangulatban sétáltunk fel a Griffendél hálótermébe, ahol Lilyvel mindent megbeszéltünk.
,,Alig várom a holnapot. Megint egy újabb próba.,,

Ez lenne a következő rész. Remélem tetszik!

Tekergők És KihívásokOnde histórias criam vida. Descubra agora