- Jó reggelt gyerekek! - köszöntött Dumbledore mindenkit a regelinél. - A mai feladatot Madam Hoch fogja veletek közölni reggeli után a kertben. Kérlek benneteket, hogy párban fáradjatok oda miután elfogyasztottátok a reggelit! Köszönöm!
- Jajj én annyira izgulok! - mondtam.
- Nyugi, Dia! Tapmancs vigyáz rád! - bíztatott James.
- Jaja! - pacsiztak le.
- De mi van ha bátorságpróba? Vagy kellenek valami profi varázsigék?
- Nyugi. Pitonka úgyse győz le minket.
,,Mondtam már, hogy Sirius nagyon jól néz ki amikor mosolyog?,,
- Kedves diákok! Kérek mindenkit hogy fáradjon a kertbe! Miss Evans, Mr. Potter kérem jöjjenek ide a tanárnő asztalhoz!
- Nyugi James! Minden rendben lesz- vigyorogtam, majd Siriussal elindultunk a kertbe.
- Potter, Evans! Egy szomorú hírt kell közölnöm magukkal! - kezdte Dumbledore.- bizonyára észrevették hogy a partnereik nincsenek velünk a reggelin. Sajnálatos módon a szüleik autóbalesetben meghaltak, ezért a nagymamájuk úgy döntött, hogy Ausztráliába viszi őket. Ezért maguk párok nélkül maradtak. A Mágiaügyi Minisztériumnak a külön kérése, hogy minden tanuló részt vegyen, ezért külön megkérdeztem a Mágiaügyi Minisztert, aki engedélyezte, hogy maguk ketten legyenek egy pár. Remélem elégedettek vagytok. Most pedig kérlek, menjetek ti is a kertbe, nehogy lemaradjatok a feladatról! Köszönöm!Siriussal a fa alatt ültünk, mint ahogyan mindenki és vártuk a tanárnőt. Egyszer csak észrevettem ahogy James és Lily közeledtek felénk.
- Sirius? - szólítottam meg. - Mit csinál Lily a bátyámmal?
- Szerintem James most akarja meghódítani! - nevetett fel.
- Lily! - álltam fel és mentem oda hozzájuk. - Hol vannak a partnereitek?
- Itt áll mellettem. - mondta.
- Kedves húgom és kedves legjobb barátom! - kezdte James. - Mától fogva a partnerem Lily!
- De hogy? Nem az a szabály hogy ötödéves nem lehet ötödévessel? - csodálkoztam.
- De. De ez most más helyzet. Bonyolult Dia, majd elmesélem. - mondta Lily.
James és Lily is leült mellénk a fűbe, amikor észrevettük, hogy Piton közeledik felénk....Ez a következő rész.
Jó olvasást!
Bocsi hogy rövid lett. A következő hosszabb lesz ígérem!
ESTÁS LEYENDO
Tekergők És Kihívások
FantasíaEbben a történetben jobban megismerjük a tekergők életét, sok titokra derül fény, olyanokra, amikről nem is hinnénk hogy léteznek. Ha meg szeretnéd ismerni Diana életét, a tekergők közé való beilleszkedését akkor hajrá! Nincs veszteni való időd!