Azonnal könnyek szöktek a szemembe.
- Sirius... Te nem emlékszel rám? Diana vagyok.
- Diana?
- Igen.
- Bocs, de nem rémlik. És mit mondtál, engem minek szólítottál?
- Te Sirius vagy.
Madam Akkor lépett be a gyengélkedő ajtaján.
- Úgy látom felébredt a nagy betegünk.... Mi a baj, kicsim? - kérdezte tőlem, amikor nekem csak úgy záporoztak a könnyeim.
- Sirius....nem emlékszik semmire. - sírtam.
- Tessék? Jajj, kicsim, ne aggódj, helyre fog jönni. - próbált biztatni.
Nem bírtam tovább. Elköszöntem tőle és felmentem a klubhelyiségbe.
- Dia! Hogy van Tapmancs? - kérdezte tőlem a bátyám, amikor beléptem..
- James....Sirius elvesztette az emlékezetét...- megint rámtört a sírás. És ez mind miattam van!
- Jajj ne, hugi! Nem a te hibád. Ha most megbocsátasz le kell mennem, meg szeretném nézni, hogy van! - puazilta meg a homlokomat.
Felmentem a lányok hálókörletébe, ahol Lily várt. Elmeséltem neki mindent, és ő is csak annyit mondott mint James. Hogy nem én vagyok a hibás. De ez nem igaz. Én hagytam ott Malfoyjal.
Nem tudtam másra gondolni, csak Siriusra... Aztán végre sikerült elaludnom.Másnap reggel Lilyvel lementünk reggelizni, ahol a bátyám várt ránk.
- Sziasztok! - üdvözölt James.
- Hello! - köszöntünk vissza. Lily egy csókkal üdvözölte a bátyámat, én meg nyomtam egy puszit az arcára.
Csendben fogyasztottuk el a reggelit.
Amikor éppen indulni készültem, James megszólított:
- Hugi, maradj csak Siriussal. Attól még jók leszünk a meccsen!
- Köszi!
Órák után, az utam egybõl Siriushoz vezetett. Végre! Utolsó tanítási nap. Nemsokára elkezdōdnek, folytatódnak a próbák, ezért elhalasztják az órákat. Dumbledore megengedte, hogy minden délután meglátogathatom Siriust.
Amikor beléptem az ajtón, egy számomra ismeretlen személy állt ott.
- Bocsánat, de maga kicsoda? - kezdtem.
- Oo. Bocsánat, még be se mutatkoztam. Milyen udvariatlan vagyok. A nevem Neptunusz Black. Sirius nagybátyja vagyok.
- Bocsánat, csak... Azt hittem, hogy Sirius csalája utálja Siriust.
- Igen, kicsim, úgy van, de... Nem keresünk egy jobb helyet a beszélgetésre? Mondjuk a tóparton?
- Persze. Mehetünk.
Még egy pillantást vetettem Siriusra, aztán elindultunk.
Útközben azon gondolkoztam, hogy mi is történik valójában...
- Tehát - kezdte Sirius nagybátyja, amikor helyet foglaltunk a parton. - Pontosan úgy van, ahogy azt mondtad, de egyvalamit nem vettél figyelembe. A családja azért utálja Siriust, mert Griffendéles. Pontosan így voltam én is. Ezért nem csak Siriust, hanem engem is gyūlöl a család.
- De miért baj az, ha Griffendéles?
- Tudod, a Black család már évezredek óta a Mardekárba tartozik. Azzal, hogy én, majd Sirius a griffendélben voltunk, vagynk, szerintük nem vagyunk méltóak arra, hogy a Black családba tartozzunk. Ezért lakik nálam Sirius két éve, amióta kiderült, hogy animágus.
- De attól még Sirius meggyógyul?
- Éppen ezért jöttem én a Roxfortba.
- De maga hogyan tud segíteni?
- Figyelj..
- Diana.
- Figyelj, Diana. Azon az estén Siriust nem Malfoy átkozta meg. Az a család híres a gonoszságáról, de az a Malfoy gyerek nagyon gyáva. Azon az estén, Sirius édesanyja jött el, persze hivatlanul, és átkozta meg a saját fiát.
- Hogy képes valaki ilyesmire? - nagyon sajnáltam Siriust.
- Nem tudom, de ezért kellek én. Mivel egy családtag átkozta meg, csakis családtag oldhatja fel az átkot.
- De az édesanyja Siriusnak, nem tudta, hogy maga úgyis feloldja majd az átkot?
- Nem...õk azt hiszik, hogy én már meghaltam.
- Ooo...értem. Bocsánat.... De akkor már most fel tudja oldani az átkot? - kérdeztem reménykedve.
- Sajnos nem. Ahhoz, hogy sikerüljön a feloldás, kell három személy: a legjobb barátja Siriusnak, az igaz szerelme, majd az, akit a legjobban utál. Ha viszont nem végezzük el a feloldâst, Sirius nem fog felépülni.- Az már biztos, hogy te vagy az igaz szerelme! - mondta Lily, amikor a klubhelyiségben mindent elmondtam neki és Jamesnek.
- Tuti! - helyeselt a bátyám is. - És én vagyok a legjobb barátja!
- 100%! - jelentettem ki én is. - De kit utál a legjobban? Pitont?
- Ja. Meglehet.
- Nem! Dehogy Pitont! - kiáltott hirtelen Lily. - Gondolkozzatok! Ha Dianát szereti, akkor Malfoyt utálja a legjobban. Azért, mert Malfoy teljesen bele van zúgva Dianába.
- Akkor meg is vagyunk! - vigyorogtam. - De hogyan vesszük rá Malfoyt, hogy segítsen?
Lily és James rámnéztek.
- Nem! Szó sincs róla! - háborodtam fel.
- Diana! - kérlelt James. - Te vagy az egyetlen, aki be tudja folyásolni Malfoyt! Mert kedvel téged! Muszáj megtenned! Siriusért!
- De....hogyan kérjem meg rá? - adtam meg magam.
- Találj ki valamit! Biztosan hallgat rád!
- Rendben. De csakis Siriusért teszem!
Az estém azzal telt, hogy gondolkodtam, mit tegyek és mivel gyõzzem meg Malfoyt, de semmire sem jutottam.
YOU ARE READING
Tekergők És Kihívások
FantasyEbben a történetben jobban megismerjük a tekergők életét, sok titokra derül fény, olyanokra, amikről nem is hinnénk hogy léteznek. Ha meg szeretnéd ismerni Diana életét, a tekergők közé való beilleszkedését akkor hajrá! Nincs veszteni való időd!