15

212 8 1
                                    

5- kor Lilyvel elkezdtük a készülődést. Gondolom, a lányok tudják, hogy nekünk sem, mint minden más lánynak, hosszú idő kell a készülődéshez. Persze ezt a fiúk, soha se értik meg.
Lily nem tudta eldönteni, milyen formában legyen a haja, így ameddig ezt kitalálta, eltelt kb. 15 perc......stb.
Hát előtt 10 perccel mind a hárman indulásra készen voltunk. Úgy döntöttünk, hogy elől megy Sandra, utána Lily, utána pedig én.
Miután Lily is elindult, még egyszer vettem egy nagy levegőt és elindultam.
Amikor leértünk, a fiúk tátott szájjal néztek minket.
Odaléptem Sirius mellé.
- Diana... egyszerűen gyönyörű vagy! - mondta.
- Köszönöm, de te sem panaszkodhatsz. - nevettem.
Nem volt időnk a beszélgetést befejezni, mert McGalagony professzor lépett odalépett hozzánk.
- Kérem, a párokat, álljanak be a sorba, es kezdjék el a bevonulást!
Siriussal James és Lily mögé álltunk be.
Kinyílt az ajtó. Bent, ott volt már mindenki.
Amikor beértünk, elindult a zene.
Siriussal elkezdtünk táncolni, mint mindenki más. Nagyon élveztem. Ott volt James, Lily, és Sirius.
Amikor vége lett a zenének, kicsit elszomorodtam, mert a durmstrangosok következtek.
- Jössz? - kérdezte Sirius tőlem.
- Aha. - nem tudtam hova megyünk, de követtem.
A tópartra mentünk. Szeretem azt a helyet! Minden nyugodt, és nem zavar senki.
- Te is arra gondolsz, amire én? - kérdezte Sirius.
- Remélem.
A kezembe adott egy követ. Elkezdtünk kacsázni. Hallgattuk a kicsi kövek csobbanását, amikor  megjelent.... Malfoy.

Tekergők És KihívásokWhere stories live. Discover now