Teltek a napok, hetek.
A másik két suli holnap érkezik.
Dumbledore és McGalagony megdolgoztatott minket. Sokat gyakoroltunk a versenyre, különböző próbákat álltunk ki.
Sérültünk is le sokat, de kibírtuk.
Nekünk, Griffendéleseknek még nincsen nyugtunk, sőt, a mardekárosoknak sem. Ma délután van az félév utolsó mecse. December 16 Griffendél- Mardekár.
Jamessel és Siriussal lementünk a pályához átöltözni. Lily Alice társaságában jött. Ő nem volt az a nagy kviddicsrajongó.
- Sok sikert! - üzent Wodd mindenkinek.
Felultünk a seprűinkre. Én Frank és Sirius között repültem.
Izgultam. Ez a meccs nagyon fontos volt. Ha nyerünk, megelőzzük a mardekárt már a félév végén. Remélem James hamar elkapja a cikeszt.
És! Madam Hoch megfújta a sípot.Elkezdődött.
Elkaptam a labdát. Passzoltam Franknek, ő Siriusnak és Gól!
Siriusnál a labda, passzol nekem és gól! 20-0 a griffendélnek!
James és Piton még nem találták meg a cikeszt.
Franknél a labda, passzol nekem. Én akarom passzolni Siriusnak de...hova lett? Jajj ne. Malfoy nekivágott egy gurkót és a földön hever. Jaj ne! Repülök a labdával és gól! 30-0. Segíteni kell Siriusnak de nem hagyhatom itt a csapatot!
- Megjelent a cikesz. Potter és Piton elindultak! - hallszott.
- Woddot leütötték, gólt lő a mardekár! Az állás 30-10.
A mardekár egyre feljebb és feljebb jött. Az állás 40-30 lett.
- Potter közel áll a cikeszhez és.. nem. Elvétette!
- A másik Potternél a labda, a kapu felé tart és! Jujujjjj!! Eltalálta egy gurkó! A kezét! A Griffendélnek egy hajtója maradt...vagy mégsem? Potter visszajön és fél karral akarja folytatni? Ez kemény egy lány!
,,Ne!!! James! Őt is leütik egy gurkóval! Ne!,,
- Pion elindul a cikesz felé! De nicsak? Mi történik? A Potterlány elindul a cikesz felé fél karral! És.... ELKAPJA!!! POTTER ELKAPTA A CIKESZT!!!! VÉGE! Nyert a Griffendél!! Az állás 190- 150 lett! .... De mi történik? Malfoy elüt egy gurkót és eltalálta a Potter lányt! Szabálytalanság!!!Amikor felébredtem a gyengélkedőn találtam magam. A mellettem lévő ágyban James feküdt és már ébren volt. Az ő ágyán Lily ült. Az én ágyamon pedig Sirius ült törött kézzel.
- Jó reggelt te Potter hős! - köszöntött Sirius.
- Nyertünk? - kérdeztem.
- Miattad! Ha te nem lennél! - dicsért meg.
- Hugi, egy hős vagy! Köszönöm! Nem hoztál rám szégyent! - nevetett.
- Köszönöm!
- De mikor mehetek ki innen? - kérdeztem.
- Aaaa...Dia...attól tartok... Madam Pomfrey azt mondta hogy még minimum egy napon itt kell maradnod. A másik két iskola holnap érkezik. Reménykedjünk hogy holnap még nem kezdődik el a verseny, mert akkor mi...
- Nem tudunk versenyezni - fejeztem be helyette.Ez lenne a következő rész.
Remélem tetszik!
YOU ARE READING
Tekergők És Kihívások
FantasyEbben a történetben jobban megismerjük a tekergők életét, sok titokra derül fény, olyanokra, amikről nem is hinnénk hogy léteznek. Ha meg szeretnéd ismerni Diana életét, a tekergők közé való beilleszkedését akkor hajrá! Nincs veszteni való időd!