Reggel nagyon izgatottan keltem fel. Alig vártam már a kirándulást. Nekem ez az első kirándulásom, csak onnan tudok róla, hogy a többiek mesélték.
- Gyere reggelizni!
- Jövök!
Lilyvel és Sandraval lesétáltunk a nagyterembe. A fiúk még nem voltak ott.
Láttam Orlandot, amint lejött és félénk tartott.
- Sandra! Tudnál jönni egy pillanatra? - kérdezte tőle.
- Persze.
Egy kis idő után Sandra visszajött.
- Képzeljétek el! - ujjongott. - Orlando felkért a bálra!
- Akkor te is jössz velünk ruhapróbára! - mosolygott Lily.
Gyorsan befejeztük az evést, hogy minél több időnk legyen Roxmortsban.
- Hugi, hova rohantok? - kérdezte James, amikor a teremből szaladtunk ki.
- Nem a te dolgod, bátyus! - vigyorogtam.
Kilépve a Roxfort kapuján, éreztem, hogy megint szabad leszek. Olyan jó volt egy kis kirándulás.
Először a ruhaboltba mentünk. Nagyon sokat válogattunk, de azt hiszem, mind a hárman megtaláltuk a legjobbat.
Nekem m kék, Lilynek piros mintás, Sandranak zöld lett.
Bementünk egy csomó édességes üzletbe, végül egy vendéglőben pihentünk meg.
Elkezdtünk beszélgetni, amikor megérkezett Orlando és elhívta Sandrát. Így Lilyvel ketten maradtunk.
Miután mi is meguntuk, elindultunk a Szellemszállás mentén vissza, a suliba.
- Lám, lám? Hol vannak a testőreitek? - jelent meg Malfoy és Piton.
- Nem a testőreink és nektek éhez semmi közötök! - mondta Lily.
- Szakítottál Potterrel? Ti unalmas neked Evans? - gúnyolódott Malfoy.
- Mondtuk már hogy nem a ti dolgotok! - szálltam be én is.
- Megszólalt a másik Potter?
- Hagyjatok békén! - mondtam, és elkezdtem húzni Lilyt, hogy menjünk már innen.
- Ennyire siettek? - lépett felénk Malfoy.
- Csak nem akarunk a férgek társaságában lenni egy ilyen szép, téli napon! - ironizált Lily.
- Fogd be, te kis sárvérű!! - ordibált Malfoy.
Hirtelen egy sötétbarna kutya ugrott elő a fák mögül.
Én tudtam ki az. Sirius. Múltkor elmagyarázta.
- Nyugi, Lily! Ez Sirius! - súgtam a fülébe.
- Mi ez? Gyere Per, fussunk! - visított Malfoy.
,,Annyira gyáva!,,
Miután a kutya és az újonnan jött szarvas elüldözték Malfoyékat, visszaváltoztak emberré.
- Lily, gyere, igyunk meg egy töklevet! Hugi, te...
- Jó kezekben lesz! - mondta Sirius a bátyámnak.
Siriussal visszaindultunk az iskolába.
- Diana, nem leszünk mindig itt a bátyáddal, hogy Malfoyéktől megmentsünk... vigyáznod kell magadra és Lilynek is! Ne járkáljatok egyedül ilyenkor! - hallottam a hangján hogy komolyan mondja és...
- De akkor mit csináljunk? Hol járjunk? Hová mehetünk, ahol nincsenek ott? - kérdeztem vacogás közben.
- Fázol? - kérdezte Sirius.
- Kicsit- - vallottam be.
- Van nálam egy plusz pulcsi, vedd csak fel.
- Köszi...Amúgy...nagyon vagány amikor kutya leszel - próbáltam vidámabb hangulatot teremteni.
Sirius mosolygott.
- Kösz. - vigyorgott. - De komolyra fordítva a szót, nem eshetsz Malfoy csapdájába. Sokszor haragították már magukra Lilyt és minket is. Nagyon gonosz az a Malfoy!
- Értem, de...hogy kerüljem el őket?
- Például lógj velünk!
- Oké, de ...de ti fiúk vagytok, mi meg nem...nem csinálhatjuk ugyanazt mint ti. - mondtam lehajtott fejjel és nem vettem észre hogy Sirius elment mellőlem.
- Tényleg nem? - kérdezte és megdobott egy hógolyóval.
- Te....
Elkezdtünk hócsatázni. Annyira jó volt. Csak ketten voltunk és Malfoy sem zavart meg.
Miután eléggé elfáradtunk, Siriussal visszaballagtunk a suliba.
Amikor átöltöztem pizsibe, akkor vettem észre, hogy nálam maradt Sirius felsője. Annyira jó illata volt....
- Úgy látom, valaki szerelmes! - mosolygott Lily, miközben látta hogy Sirius pólóját szagoltam meg.
- Dehogy, csak....
Éreztem ahogy kipirulok.
Lilyt nem lehet becsapni. Eddig is sejtette szerintem, hogy szeretem, de most világosan tudja. És én nem bánom.
Holnap van a bál! Annyira izgatott vagyok!!Ez lenne a következő rész!
YOU ARE READING
Tekergők És Kihívások
FantasyEbben a történetben jobban megismerjük a tekergők életét, sok titokra derül fény, olyanokra, amikről nem is hinnénk hogy léteznek. Ha meg szeretnéd ismerni Diana életét, a tekergők közé való beilleszkedését akkor hajrá! Nincs veszteni való időd!