4

361 14 2
                                    

Reggel arra ébredtem, hogy Lily kiabál és húzza a paplanomat.
- Diana, ha nem ébredsz fel, lekésed a reggelit! - mondta nevetve
- 2 perc és mehetünk! - mondtam. Rólam tudni kell hogy nem bírom ki sokáig étel nélkül.
Lilyvel elindultunk a nagyterembe, ahol a kedves bátyám és a barátai vártak.
- Lily, ülsz oda mellém a ... De nem tudtam befejezni, mert éppen Piton érkezett  aki rögtön odament hozzá. Hát, sajnálom bátyám.
- Bocs, James! - mondtam sajnálkozva.
- Jajj hagyd hugi! Úgyis elnyerem a szívét nemsokára! - mondta határozottan.
- Már négy éve ezt mondja de semmi értelme. Evans mást szeret, ezt James is tudja.- súgta nekem Sirius.
- Kit? - kérdeztem tőle.
-  Hát Pitont! - komorodott el.
- Én megpróbálok megtenni mindent, hogy segítsek Jamesnek. Én se bírom azt a Pitont.
- Kedves diákjaink! - kezdte Dumbledore a beszédét. -  Idén lesz egy kis változás a tavalyihoz képest! Idén egy néhány osztály annak ellenére hogy  nem egy évfolyamosok, együtt fognak  tanulni. A Mágiaügyi Minisztérium azt kívánta, hogy a hetedévesek a hatodévesekkel, az ötödévesek a negyedévesekkel legyenek és így tovább. A Mágiaügyi Minisztérium idén egy illetve több versenyt hirdetett a Roxfort, Durmstrang illetve a Beauxbotton között. Kettesével fogtok dolgozni: egy 7. éves egy 6. évessel, majd így tovább. Óráitok természetesen lesznek, ( azok is úgy, hogy az illető két évfolyam együtt tanul majd)  de lesz olyan nap, amikor kettesével projekteket vagy különféle bemutatókat fogtok  készíteni. Az első órán mindenki megkapja a listát, amin a párok szerepelnek.
Mindenki nagyon izgatott lett.
- Ez csúcs!!! - kiáltotta egyszerre a bátyám és Sirius. - Mi fogunk nyerni mondták!
Az örömüket baglyok zavarták meg.  A baglyok az órarendeket hozták.
- Jajj ne! - sopánkodott Sirius. - Két átváltoztatástan, bűbájtan, két bájitaltan és legendás lények gondozása. És mindenik a mardekárosokkal.  - Meg fogok halni!
- Nyugi, nekünk is ezek vannak. Ki fogjuk bírni! - mondtam nevetve.

Reggeli után még mindenki felszaladt a szobájába a könyvekért és a füzetekért. Miután összepakoltunk, Lilyvel elindultam átváltoztatástanra.
Hirtelen valaki megszólította Lilyt hátulról.
- Szia. Kérdezhetek valamit? - sétált Lily mellé Piton.
- Persze mondd! - mondta Lily.
- Én úgy értettem négyszemközt.
Hát, oké. Kösz Piton! - modmtam magamban.
- Diana, ha nem baj?
- Nem, menj csak.
Így hát Lilyék elmentek egy másik úton az átváltoztatástan terem felé.
En is elindultam, amikor valaki hirtelen a vállamtól fogva hátrarántott.
- Mi a? - kérdeztem
- Na mi van? Eltévedtél? - kérdezte ugyanaz a fiú, aki nekem jött a roxforti állomáson: Lucius.
- Nem tévedtem el! Éppen az órára tartok, ha elengednél mert nem szeretnék elkésni az első órámról! - kiabáltam neki.
De nem engedte el a karom. És már kezdett erősen sajogni. Már nagyon fájt, de nem tudtam elmenni és nem tudtam kiabálni mert befogta a számat.
- Engedj el!! - próbáltam kiabálni, amikor lépteket hallottam.
- Mi a fenét csinálsz te a húgommal?! - kiabálta James. Lucius most már elengedett.
James hirtelen nekirontott és verekedni kezdtek. Nemsokára Sirius is beszállt. Egyedül voltam ott rajtuk kívül és nem tudtam őket megfékezni.
- Mi folyik ott? - kérdezte McGalagony.
- Tanárnő, kérem amikor én a terem felé tartottam, Malfoy megfogott és nem hagyott elmenni. Azután jött a bátyám és Sirius és ők álltak a védelmemre.
- hadartam a tanárnőnek.
- Értem, Potter, de akkor is mind a hárman megszegték a házirendet! A Mardekártól 50 pontot, a Griffendéltől 30 pontot vonok le. Potter, Black és Malfoy velem jönnek a gyengélkedőre. Potter, ha úgy érzi hogy a karja rendben van, menjen be az órára. Mindjárt megyek én is.
Amikor beléptem a terembe, Lily rögtön odasietett hozzám, hogy megkérdezze jól vagyok- e.
Nem válaszoltam neki. Igen, haragszom rá! Nagyon! Otthagyott, mert a kicsi Piton fontosabb volt neki.
Nem szóltam Lilyhez és ő sem hozzám. Tudta hogy miért. De úgy látszik nem akar kibékülni.
Egyszer csak McGalagony lépett be a terembe.
- Itt van a lista az ötöd és a negyedéves párokkal. Óra végén mindenki megkapja őket.
Annyira izgatott voltam hogy alig tudtam figyelni az órán.
Szerencsére eljött az óra utolsó perce és McGalagony elkezdte kiosztani a lapokat.
,,Jajj mondja már az én nevemet is!!! ,,
- Diana Potter és Sirius Black! - mondta McGalagony.
,, Ezazzz!,,
Miután mindenkinek elmondta a párját, kiengedett szünetre.
- Potter!  Kérem maradjon itt egy pillanatra! - szólított meg. - Kérem mondja meg Blacknek és Potternek a párjaik nevét. Blacknek maga, Potternek pedig Cloe Bonns.
- Rendben, tanárnő! Köszönöm!
Lefutottam a gyengélkedőre, ahol a fiúk már vártak.
- Szia, hugi! Madam Pomfrey azt mondta hogy délután már kimehetünk. Meggyógyította az orrom, Tapmancsnak pedig a kezét. Mondd a párokat! - tért a lényegre.
- Oké. Bátyus te Cloeval vagy.
- Ki az?
- James! A szobatársnőm! Cloe Bonns.
- Oké oké. Majd megismerem! - nevetett fel.
- És én? - kérdezte Sirius.
- Te...velem vagy. - mondtam.
- Mi? Komoly? - képedt el a bátyám. - a húgom a legjobb barátommal? Ez kész. Ti fogtok nyerni! - vigyorgott.
- Na jó. Nekem mennem kell átváltoztatástanra. Jó pihenést nektek- kacsintottam rájuk.
- Viszlát. - köszönt Sirius.
- Várj, és Lily? Ő kivel van? - kérdezte James.
- Cloe ikertestvérével. Daniel Bonns.
- Oké köszi! Siess órára nehogy elkéss!
Haha de vicces.
A nap további része hamar eltelt. Mindenki el volt foglalva a párja megismerésével és készült keddre. Ugyanis kedden volt az első olyan napunk, amikor párban kellett dolgozni.
De azt még senki sem tudta hogy mi a feladatunk.

Ennyi a 4. rész.
Kösz hogy olvassátok!

Tekergők És KihívásokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang