Komolyan, még ezen a napon sem tud békén hagyni! Miért nem nyugszik már le! - szidtam magamban Malfoyt
Amikor ideért, odaszóltam neki.
- Nem lehetne, hogy békén hagysz?! - kérdeztem
- Bocsáss meg Potter, de most NEM hozzád jöttem! Beszélni szeretnék Blackkel, ha persze téged nem zavar.
,,Nem... egyáltalán nem zavar!!,,
- Hagyj békén minket, Malfoy! - idegeskedett már Sirius is.
- Át kell adnom neked anyám üzenetét! Black, remélem nem felejtetted el, hogy az unokatesóm vagy! - gúnyolódott.
,,Mivan?! Malfoy és Sirius unokatesók?! De akkor ez azt jelenti hogy, Bellatrix Black is?! Na ne!! Ez nekem túl sok!!,,
- Mivan?! Sirius, erről miért nem szóltál nekem? Miért nem mondtad el? - nagyon megbántott ezzel....azt gondoltam megbízik bennem...de akkor úgy látszik, hogy nem...
- Ne! Diana, kérlek ne értsd félre. Hadd magyarázzam meg... beszéljük meg....- próbálkozott Sirius.
Nem hallgattam rá. Nagyon zavart, hogy nem mondta el az igazságot.....de vajon miért?...
Felszaladtam a szobámba. Most nem volt kedvem beszélni senkivel, csak az egyedüllétre vágytam. Nem hallottam, hogy Sirius követett- e vagy sem, de nem érdekelt.
Amikor lefeküdtem aludni, csak 2 dolog járt a fejemben.
1) Sirius miért hazudott nekem?
2) Miért van ekkora ellentét Sirius és Malfoy, Sirius és a családja között? Mit vétett Sirius, hogy utálják?- Diana! Diana! Kelj már fel! - Lily kiabálására ébredtem. - Le fogjuk késni a reggelit!
- Jól van na! Jövök! - kászálódtam ki az ágyamból.
Lilyvel lesétáltunk a nagyterembe, ahol James, Lupin és Peter vártak minket.
- Hugi, nem láttad Siriust? Az este te voltál vele utoljára, és amikor te visszajöttél, ő nem jött. Nem jött fel aludni az este és nem tudtuk elképzelni, hol lehet!
,,Mivan? Igaz, haragszom Siriusra, de ez nem azt jelenti, hogy utálom vagy akarom hogy eltűnjön!,,
- Sirius eltűnt?! - kérdeztem kicsit idegesen.
- Mi a baj, hugi? Mit mondtál neki? Mi történt az este? - kérdezte James ijedten.
- Én...- kezdtem... - Siriussa lementem a partra..és jött Malfoy és azt mondta, hogy Siriussal kell beszélnie...és azt is mondta, hogy Siriussal valami családi ügyet kell megbeszélnie, mert unokatesók...és én hirtelen mérges lettem. Megharagudtam Siriusra, hogy hazudott nekem..- tudtam, hogy én rontottam el....már sírtam...- James....ugye nem történt vele semmi baj, ugye? - kérdeztem.
- Remélem, de megyek és megkeresem. - bíztatott.
Amikor James indulni akart, vége lett a reggelinek.
- Kérem, Miss és Mr Pottert, valamint Miss Evansot, hogy fáradjanak ide, a tanári asztalhoz, most. A többiek elmehetnek. Köszönöm! - mondta Dumbledore.
Lilyvel és Jamessel odasétáltam az asztalhoz és az igazgató, már bele is fogott a hangos monológjába.
- Gondolom tudják, miről van szó. Mr Blackről. McGalagony professzor az esti őrjárata folyamán, megtalálta Mr Blacket, közel a Roxfort kapujához. Nagyon rossz állapotban volt. Súlyos átkok érték, a sebei nagyon súlyosak voltak. Most a gyengélkedőn van. Tudnak valamit? Mikor látták őt utoljára.
És akkor mindent elmondtam. Persze azon kívül hogy járunk. Hogy jött Malfoy, hogy miket mondott. Miután befejeztem, Dumbledore professzor így szólt.
- Ha szeretnének, most bemehetnek hozzá. Ébren van.
- Köszönjü, Dumbledore professzor. - búcsúztunk el tőle.
,,Jajj, csak Sirius legyen ép,...ugye jól van!!....,,
Amikor a gyengélkedő ajtajához értünk, James elém állt.
- Hagyjd, hugi! Megyek először én. Ki tudja, mi vár ránk odabent.
- Oké.
,,Jajj menjünk már be!,,
Amikor beléptünk a gyengélkedőre, ég olyan látvány fogadott, amire a legkevésbé számítottam.....
YOU ARE READING
Tekergők És Kihívások
FantasyEbben a történetben jobban megismerjük a tekergők életét, sok titokra derül fény, olyanokra, amikről nem is hinnénk hogy léteznek. Ha meg szeretnéd ismerni Diana életét, a tekergők közé való beilleszkedését akkor hajrá! Nincs veszteni való időd!