11

214 9 1
                                    

Azt reméltem, hogy reggel a szobámban találom magam, de sajnos nem. A gyengélkedőn voltam.  James se volt ott. Őt már tegnap este kiengedték.
- Jó reggelt! - lépett be Lily és James az ajtón. - Hoztam egy doboz csokit a betegnek, hátha meggyógyul. - mondta kedvesen Lily.
- Köszönöm.  Dumbledore a reggelin nem mondta, hogy mikor érkeznek a suli? - kérdeztem csokoládé majszolgatás közben.
- De. 3 körül. Délután lesz a fogadások a nagyteremben. Hátha addig meggyógyulsz, hugi! - bíztatott James.
- Remélem kiengednek! - mondtam.
Sokat beszélgettünk Lilyvel és Jamessel.
- Bocs hugi, de mindjárt ebeg van. Nekünk menni kéne. - szólt pár óra után James.
- Menjetek csak nyugodtan. - mondtam.
Nem telt és sok idő, és kopogtattak.
Sirius lépett be.
- Szervusz. Hogy vagy?
- Kösz, jól!
,, Annyira örülök hogy itt van,,
- Nemsokára jönnek a vendégek. - mondtam. - Menned kéne.
- Nem. Megvárlak! - mondta.
Ez annyira jól esett.
Nem tudtunk beszélgetni többet, mert abban a pillanatban Madam Pomfrey lépett be.
- Kislányom, elmehetsz! - mondta, nekem meg majd kiugrott a szívem a helyéről.
Sirius kiment, amíg felöltöztem talárba, utána meg együtt mentünk fel a klubhelyiségbe.
Amikor Lily meglátott, nagyon meglepődött.
-  Hogy nézel ki? Gyere gyorsan, még van 10 perced átöltözni!
Azt mondta hogy Dumbledore külön parancsa, hogy nem a roxforti talárokban kell lennünk, hanem egyszerű, a lányoknak lehet ruha, bármilyen más ruhában.
- Oké. Kész vagy! - mondta.
- Látod, Diana. A ruháinkat passzoltattam egymáshoz.
Igaz. Az övé piros, az enyém pedig kék.
Sietnünk kellett, mert nem maradt sok időnk a kezdésig.
A fiúk lent vártak a nagyteremnél, mert párokkal kellett bevonulni.
- Lily! Milyen szép vagy! - üdvözölte a bátyám a barátnőmet.
- Köszi! - mondta.
- Te sem panaszkodhatsz! - lépett mellém Sirius.
Én csak mosolyogtam.
- Figyelmet kérek! - szólt McGalagony professzor. - A másik két versenyző iskola bent várja magukat. Kérem, ne hozzanak szégyent az iskolára azzal, hogy úgy viselkednek, mint valami ,, bárdolatlan, bugyuta, barbár bohócok,,! Köszönöm! A heted- és hatodévesek kezdik a bevonulást. Most!
Miután elfoglaltuk a helyünket, Dumbledore elkezdte a beszédét.
- Kedves vendégeink! Kedves diákok! Köszöntünk mindenkit a Roxforban, az iskolák versenyén. A versenynek három fordulója van. A hatod és heedévesek, ötöd és negyedévesek, harmad, másodévesek és elsőévesek mérik össze tudásaikat egymással. A verseny előtt, karácsony este egy bált tartunk, ahol lehetőségetek lesz arra, hogy megismerkedjetek egymással. A bálra kötelező kettesével jönni. A bálra a párokat ti döntitek el!
A verseny első fordulója, január 1. jén lesz, de erről még tájékoztatunk benneteket! Köszönöm a figyelmet!
Elkezdődött az ünnepi uzsonna.
Voltak akik már evés közben ismerkedtek, beszélgettek. A Beauxbottonos lányok sokat pillantottak az asztalunkhoz, Jamesre és Siriusra. Ja. Ők jól néznek ki, menő srácok, ezért nyomulnak rájuk a lányok. Ha így nézzük, nekem kevés az esélyem hogy pont engem válasszon.
A nap amúgy jól telt. Megismerkedtem egy Beauxbottonos lánnyal. ( Ő nem nyomul a fiúkra). A neve Sandra Delacour. Nagyon kedves és barátságos. Legalább lesz egy barátom a Roxforton kívül is.
Este Lilyvel a szobában még sokat beszélgettünk. Mondta, hogy James már felkérte őt a bálra.
- Engem még senki! - mondtam szomorúan.
- Ne félj! Téged is fel fognak. És Sirius lesz az!
- Nem tudom... láttad mennyi lány jött még? Kevés az esély hogy engem válasszon.
- Meglátod! - kacsinott Lily.

A másik két suli diákjait beoszották a hálószobákba. Sandra mellém és Lily mellé került. Ez nagyon szuper volt. James mondta hogy az ő szobájukba ( ahol Siriussal alszik, mert Lupin és Peter mellettük alszanak) egy durmstrangos fiút, Orlando Krumot osztották be.
Az este még sokat voltunk fent a fiúkkal. Megismertük jobban Sandrát és Orlandot, megmutattuk a Roxfort helyeit, titkos szobáit.
,,Holnap lesz december 18. -a. A bál 6 nap múlva van. És nekem még nincs párom....bárcsak Sirius lenne,,.

Ez lenne a következő rész.

Tekergők És KihívásokWhere stories live. Discover now