- Boldog születésnapot!!! - erre ébredtem, hogy Lily, James, Sirius, Lupin és Peter ezt kiáltják.
- Köszönöm! - mondtam azzal az álmos képemmel.
- Hugi, ezt anyáék küldték! - adott a kezembe egy csomagot James.
- Köszi. Egy ruha volt benne és egy könyv. Nagyon szép volt.
- Ez tőlem van! - kiáltott James.
- Köszi! Ne! James! - ujjongtam. - Ez tényleg egy Nimbusz 1990- es!!! Köszi!!!
Annyira örültem hogy a bátyám ölébe ugrottam. Szuper!
- Ez az én ajándékom! - mondta Lily. - Egy könyv, és egy csomó lányos cucc.
- Köszi! - mondtam.
Lupintól egy könyvet kaptam. Daniel Lockhart az író, ő a kedvencem!
Petertől egy csomó édességet Roxmortsból.
És Sirius?
Tőle semmit.
- Sirius te? - kezdte Lily.
- Nem! - válaszolt Sirius.
,, Miért nem kaptam tőle semmit? Még Peter is hozott ajándékot de ő? Miért??,,
- Gyere Diana reggelizni! - mondta komolyan Lily.
- Rendben.- Lily, szerinted miért nem kaptam ajándékot Siriustól? - kerdeztem egy idő után.
- Nem tudom, de engem is bánt, hogy elfelejtette. Nyugi, majd kiszedem Jamesből.
- Köszi.Egyedül reggeliztünk Lilyvel, mert a fiúk lusták voltak lejönni.
A nap összességében jól telt, csak nem tudtam elfelejteni hogy nem kaptam ajándékot Siriustól.
Este Lilyvel kisétáltunk a kertbe.
- Én kezdek fázni, gyere Lily, menjünk fel.
- Rendben.
Amikor felértünk a klubhelyiségbe fiúk persze nem voltak ott. Miért is legyenek?? Hogy felköszöntsenek?!
Felnentünk a szobánkba és olyan dolog fogadott amire nem vártam.
A fiúk ( James és Sirius) ott voltak az ágyamnál. James a kezében fogott egy tortát, Sirius pedig.. egy csokor piros rózsát tartott a kezében és egy kicsi dobozkát.
- Boldog születésnapot! - jött oda hozzám. - Remélem tetszik. - mondta.
- Persze!
Elvettem tőle a rózsákat, betettem egy vázába, és kinyitottam a dobozkát. Egy nyaklánc volt benne, amin az állt: D.
Kicsordult a könnyem. Siriusé volt a legszemélyesebb ajándék. Mindenkié szép volt de az övé.
- Köszönöm! - odarohantam és megöleltem, de nem húzódott el.
- Én is!
Az este hátralévő részében ünnepeltünk. Arra gondoltunk hogy szombat van! És az én születésnapom!
Ez volt életem eddigi legjobb születésnapja!
És ott voltak a barátaim.Bocsi hogy ilyen rövid lett.
Köszi hogy olvassátok!
YOU ARE READING
Tekergők És Kihívások
FantasyEbben a történetben jobban megismerjük a tekergők életét, sok titokra derül fény, olyanokra, amikről nem is hinnénk hogy léteznek. Ha meg szeretnéd ismerni Diana életét, a tekergők közé való beilleszkedését akkor hajrá! Nincs veszteni való időd!