"To bolo čosi úžasné! To mi musíš ešte zopakovať!", kričala, keď skončili Saga. "Bol si úplne dokonalý, najlepší sex v mojom živote", pokračovala po chvíľke. "Aj ty si bola skvelá, a samozrejme, že si to ešte zopakujeme", povedal spokojne Brian. Saga sa začervenala v tvári a trocha ju odvrátila. Brian si ju však otočil naspäť ku sebe a pobozkal ju. "Inač vieš o tom, že s Cardenom sme veľmi dobrí priatelia? Naposledy sme sa videli, keď mi hodil Annu do náručia nech ju odnesiem na svoj hrad, lebo on ide zachrániť Karin. Annu som dal nastarosť jednému svojmu známemu. Potom som sa tiež vrátil v čase, aby som mu prišiel pomôcť. A inak tiež naozaj neviem, ako by Carden zareagoval, keby vedel o našej spoločnej noci", zasmial sa Brian. "Tak takáto prepojka by ma fakt nenapadla", pousmiala sa Saga a po chvíľke pokračovala: "A tiež by som ho a jeho brata mala oslobodiť... Vieš, že som ho uveznila?" "Hm... Asi si k tomu mala nejaký dôvod", povedal Brian po chvíľke. Asi ju naozaj veľmi miloval, keď mu ani toto nevadilo. "Samozrejme že mala, stáli v mojej ceste za mečom", odpovedala mu Saga. "Aha...", nato Brian. Aj tak to znášal skvelo. "Mám na teba prosbu. Ja viem, že keďže som teraz vpodstate tvoj majetok, nemám na nič právo...", povedala Saga a pozrela sa na Briana svojím milým pohľadom. "No akú?", spýtal sa Brian a kývol hlavou. "Moja dcéra je teraz u Yngveho sama. A ja sa o ňu strašne bojím. Prosím ťa, poďme tam za ňou...", mraučala Saga. "Ah, čo som to ja za únoscu, keď ti všetko dovolím?!", uškrnul sa Brian. "Ten najlepší", povedala Saga a pobozkala ho. "Tak poďme", povedal Brian a hodil jej šaty. Potom sa postavil ku dverám a počkal ju. Ona však ešte chytro zobrala nejaký zdrap papiera, čosi naňho naškrabala, vyklonila sa z okna a zapískala. Na ruke jej pristála malá biela sova. Pripla jej na nohu papierik, pohladkala ju a povedala: "Na môj hrad, ku Ingrid!" Sova potom odletela. "Čo si to tam napísala?", spýtal sa Brian. "Nech za mňa Ingrid pustí Cardena a aj Caileana, a nech potom okamžite idú na Yngveho hrad", odpovedala mu Saga. Brian iba kývol hlavou, otvoril dvere a podržal jej ich. Obidvaja vyšli z hradu a leteli temnou nocou.
Kým Saga a Brian došli na Yngveho hrad, správa sa dostala ku Ingrid. Tá hneď zbehla do podzemia, strážcom ukázala lístok so Saginým podpisom, tí ju hneď pustili a ona vošla do cely.
YOU ARE READING
Navždy spolu (prerába sa) ✔
VampireLáska, smrť, pomsta, upíri a rok 1425. Karin je mladá žena, ktorá sa zamiluje do upíra. Čo z ich zakázanej lásky vznikne? Dovolia im to okolnosti? Čítaj viac a dozvieš sa. Najlepšie umiestnenie: 7# vo vampire ❤