Kapitola 23.

75 5 0
                                    

Zatiaľ, čo Yngve držal Karin pod krkom na terase pristáli Ingrid, Carden a Cailean. Zhrozene pozerali na to, čo sa deje. "Teraz už nie si taká sebavedomá, ako predtým, však?! Nemusíš odpovedať. Ale počkať, veď ty vlastne ani nemôžeš! Rozlúč sa so životom", hovoril so psychopatickým smiechom Yngve. Keď v tom jeho stisk zoslabol. Z jeho hrude vyčnievala špička meča. Saginho meča. Yngve sa pomaly zosunul na kamennú podlahu. Saga mu kopla do hlavy a striasla jeho krv zo svojho meča. Karin lapala po dychu a uprene pozerala na Sagu. Nedokázala nič povedať. "No pekne, Yngve je mŕtvy, Gelsomina to samé...", povedala do toho nočného ticha Saga. Karin ju dojatá objala. Saga najprv nespolupracovala, no potom letmo položila svoje ruky okolo jej pásu. Keď Karin skončila, Saga zobrala legendárnu zbraň z podlahy a povedala: "Nikto by nemal mať právo držať tento meč!" Zobrala ho a silno s ním tresla o cimburie stojace okolo terasy. Zlomil sa na dve polovičky. Carden pribehol ku Karin a pobozkal ju na pery. "Som tak strašne ád, že si v poriadku, zlatíčko. Veľmi si mi chýbala. Hrozne moc ťa milujem", povedal jej. "Aj ja teba", povedala chrapľavým hlasom. Potom nastalo dlhé ticho, ktoré prerušilo až svišťanie strieborného šípu, ktorý prešiel Sage zo zadu cez srdce. Brian ku nej hneď pribehol. "Saga! Saga! Hrozne moc ťa milujem! Prečo nám to nie je súdené?!", kričal so slzami na krajíčku. "Bol si jediný človek, ku ktorému som cítila niečo ako lásku. Zbohom...", povedala a posledný krát vydýchla. Brian potom zobral malý strieborný nôž a tiež si s ním zaťal do srdca. "Idem za ňou. Zbohom...", povedal a o pár sekúnd nato bol mŕtvy. Karin sa rozplakala keď videla, koľko ľudí za takú chvíľku umrelo. Saga, Brian, Yngve a Gelsomina tam len bezvládne ležali. Carden jej odvrátil tvár a pritisol si ju k sebe. Cailean zatiaľ hľadal človeka, ktorý vystrelil ten nešťastný šíp. A aj ho uvidel. Stál na hradbách s lukom vo svojich rukách. Cailean letel za ním. Muž sa snažil újsť, ale Cailean bol rýchlejší. Chytil ho a stiahol mu z hlavy kapucňu. Bol to Yngveho brat Gren. Cailean ho rovno na mieste podrezal svojou striebornou dýkou. Nechcel mu spôsobovať ďaľšiu radosť s ukazovaním Karininej psychickej bolesti. Potom sa vrátil naspäť na terasu. Carden stále utešoval Karin a Ingrid len sedela na kamennom cimburí tiež so slzami v očiach. Karin potom povedala: "Carden, ja viem, že sa to teraz vôbec nehodí... Ale ja s tebou čakám dieťa..."

Chcete 2. diel?
Napíšte mi do komentárov! :) ❤

Navždy spolu (prerába sa) ✔Where stories live. Discover now