Doplňující příběh kapitoly Prolog:
Emily se rozeběhla přímo do lesa, aby hledala úkryt. Bum, narazila do stěny překreslené na les, oblohu a Slunce vytvořené pomocí Ultrafialového záření. Co to sakra? Vstala a začala chladnou kovovou zeď osahávat. Je to jen kovová zeď! Naštvala se a bouchla do zdi. Všimla si, že kus zdi se na druhé straně s jejím nárazem pohnul, zvědavě přišla k místu a uvědomila si, že to jsou zamaskované dveře. Ó dveře, co za vámi se skrývá? Řekla si a pomalu otevřela těžké obrněné dveře...
Hlavní příběh:
„Jsem voják, Emily, sex jsem neměl už několik let. Cathrine mi ho několikrát odmítla, a tak tu teď mám tebe, svázanou k židli, s frndou přímo pro mě roztáhnutou. Víš, co to znamená? Aby ses připravila na hodinu sexuální výchovy se strejdou Nickem," začal mluvit s kalhotami dole na Emily, která už byla dávno smyslů zbavená. „Aa!" zařvala Emily a obrovskou silou roztrhla slabě utažené provazy, kterými byla svázána.
Se svým poničeným obličejem a zcela zčervenalým okem se podívala na Nicka, který viděl v očích Emily smrt. „Teď zaplať za to, co jsi provedl," zašeptala Emily velice děsivým hlasem a sekundu na to se rozeběhla proti Nickovi. „Chceš se bít? Tak pojď!" zatnul své pěsti a byl připraven dát Emily jednu do obličeje, ta byla ovšem příliš rychlá a bez jeho vědomí stála přímo před ním.. odhodlaná zabíjet. Její noha v malý okamžik podrazila Nicka na zem, skočila na něj, aby nevstal, a začala drápat do jeho vypracovaného břicha. Její nehty byly tak ostré, že se dostala až k samotným vnitřnostem. Nick stále při vědomí mlátil Emily do hlavy, ale zbytečně. Podívala se do jeho očí, aby viděl, že má na na tváři spousta Nickovy krve. Věděla, že má dost, a že už není při životě, ale v samém vzteku stále pokračovala a šla nehty hlouběji a hlouběji.
„Děje se něco, Nicku? Slyšela jsem dívčí jekot, tak si říkám, jestli si ho tam nevrazil moc..." pověděla Cathrine, která stála ve dveřích. Svou větu ani nedořekla, když viděla, co Emily právě dělá. Okamžitě vytasila pistol a začala po Emily střílet.
„Víš, co právě držíš v ruce? Věc, která je samotným začátkem válek, sporů mezi národy a konfliktů, kdyby si věděla, jak vyřešit tenhle konflikt, tak by si střelila ze začátku sama sebe do hlavy. Rozhodla ses pro horší konec..." informovala několikrát do hrudníku střelená Emily, která se po její řeči rozeběhla proti Cathrine a ukousla jí ucho. Cathrine si v bolesti přiložila pistol k hlavě a zmáčkla spoušť, bohužel zjistila, že jí došla munice. „Už víš, co jsem myslela 'horším koncem'?" usmála se Emily a přitiskla své palce na Cathrininy oči, které začala vší silou mačkat, dokud Cathrine nekřupla lebka. Po brutálním zabití Cathrine Emily oko opět zhnědlo, když byla opět při smyslech, uvědomila si, kde je právě Josh. Přiběhla k hliněnému obdélníku a začala svýma zakrvácenýma rukama hrabat.
ČTEŠ
Metro 2039 [DOKONČENO]
Fantasy„Většina lidí jim říká nemrtví... Já jim říkám děvky." - Bourbon Je rok 2039, na povrchu radiace a mrtvo, kde se zbylá většina populace ukrývá? Nikde jinde než v podzemních dráhách, kde si přeživší staví úkryty, bunkry, města a jiné stavby na obranu...