Epilog A

132 10 0
                                    

„Odpusť," zašeptala Emily a vystřelila několikrát před sebe. Po pár sekundách své oči otevřela a viděla dvě sobě blízké osoby ležící ve vlastní krvi. 

Odešla dál a všimla si, že vedlejší místnost vede do celého stadiónu, kde čeká celé publikum, až se Demi vrátí. Namísto Demi otevřela dveře ubrečená Emily. Všichni ztichli a jen koukali na Emily. Věděla, že to s ní teď nebude dobré, všimla si malé škvíry po své levici, kterou ihned utekla. Protahovala se dírou už pár chvil, když narazila na úplný začátek, kde je žoldáci sebrali. Byla zase u tunelů a jejich uhasnutého ohniště. Přišli tři, odchází jeden. To byla nejsmutnější věc, kterou si Emily ponese po zbytek svého života.

Vydala se zpět k žebříku vedoucího do Mankata, města, do kterého se vydali na začátku své výpravy. Nasadila si svou masku a zapřísahala, že tahle maska jí bude sloužit pouze na ochranu před radiací a obyčejně ji už používat nebude.

Vánoce

Půlnoc odbila, Lionheart a Ross jsou mrtví, Štědrý den nastal a tímhle dnem to byly už tři dny od útěku ze Sethonu. Pro Emily tenhle den byl tím, kdy utíká z Divize a vydává se na cestu za lepším životem.

Tak jak se vám líbil tenhle konec? Mně upřímně přijde lepší a otevřený. Chtěli byste Metro 2040 o tom, jak na tom Emily bude dál, nebo začít kompletně nový příběh?

Metro 2039 [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat