Epilog B

151 9 4
                                    

„Chceš ho? Máš ho mít," Emily odhodila své zbraně a ruce dala podél svého těla. Demi přikývla a Lionhearta odkopla stranou, čímž spadl na zem. Emily a Demi šly dlouhou chodbou, za kterou byl opět slyšet jásající dav, tentokrát opravdový.

„Dámy aa... pánové! Jsem zpět a vedu tady mou vlastní dceru! Tentokrát to nebude zabíjení, ani poprava, ale operace na živo!" zakřičela Demi na celé publikum s připoutanou Emily před sebou. Obě pomalu došly k tomu pódiu, kde se málem odehrála poprava Lionhearta. Na pódiu si Emily sedla hned vedle propadlé podlahy a čekala, co se bude dít dál. Objevila se Demi s jakýmsi ručně vyrobeným nástrojem, který měl Emily nejspíš vytáhnout oko. Demi přistoupila k Emily s úsměvem na tváři, jenže v tom šly slyšet zvuky nemrtvých. Zastavila se a ucítila, že ji ke dnu tahá nemrtvý. Demi neudržela rovnováhu a spadla dolů, čímž vyhodila nástroj a ten se Emily zabodl do levého oka. Emily, kříčící bolest,  popadla sama sebe a utíkala se silnou bolestí pryč a poslouchala hlasy lidí, že jejich velitelka je někde pod propadací podlahou.

Bez jakéhokoliv pronásledování utekla k celnímu bloku a odtamtud utíkala bez zastavení dalšími dveřmi, co vedly dál. Před jejíma očima už stala jediná překážka, a to brána vedoucí ven do tunelů. Nemůžu čekat na Lionhearta, všimnou si, že chybím, a budou mě hledat. řekla si neozbrojená Emily. Použila sílu svého oka a prokopla opancířované dveře vedoucí ven.

Na nic nečekala a utíkala zpět k žebříku vedoucího do Mankata, města, do kterého se vydali na začátku své výpravy. Nasadila si svou masku a zapřísahala, že tahle maska ji bude sloužit pouze na ochranu před radiací a obyčejně ji už používat nebude.

Vánoce

Půlnoc odbila, Lionheart nezvěstný, Ross mrtvý, Emily s poškozeným levým okem, Štědrý den nastal a tímhle dnem to byly už tři dny od útěku ze Sethonu. Pro Emily tenhle den byl tím, kdy utíká z Divize a vydává se na cestu za lepším životem.

Tak jak se vám líbil konec? Jste spokojeni? Trháte si vlasy? Já si to psaní celkem užíval a zajímá mě váš názor - chtěli byste vidět Emily i v roce 2040? Nebo chcete příběh této holky prostě ukončit?

Metro 2039 [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat