Part 2

5.7K 193 11
                                    

"Hej dělej, Em, vstávej" začal se mnou někdo třást. Ten hlas jsem poznávala, byl to Niall. " Musíš vstávat, jinak přijdeme pozdě do školy. Včera jsme to taky pěkně zařízli" dodal Niall a běžel asi do svého pokoje.

Nemotorně jsem vstala a promnula si oči.

"A sakra" vypadlo ze mě při pohledu na budík. "7:20 do prdele"

Co nejrychleji jsem se zvedla a utíkala do koupelny. Rozčesala jsem si své hnědé vlasy, opláchla obličej a vyčistila zuby. Z vlasů jsem si rychle svázala na hlavě drdol, který připomínal psí exkrement.

"Paráda" pronesla jsem ironicky a běžela do pokoje. Tam jsem si vytáhla obyčejné černé džíny a bílé tričko s černými okraji.

"Už jsi Em?" Zakřičel na mě Niall asi už ze zdola.

"Už běžím" odvětila jsem a popadla tašku.

"Táta a Sophie nejsou doma?" tázavě jsem zvedla obočí.

"Nejsou, jsou asi v práci jako vždy." Řekl nezaujatě "Doma je uvidíš málokdy" dodal a už otevíral dveře.

Cesta do školy probíhala v klidu a s Niallem jsme diskutovali o mých očekávání z prvního dne na nové škole.

Když jsme dorazili ke škole, popadl mě Niall za ruku a táhnul se skupince tří kluků a dvou dívek, které byly pověšené na jednom ze kluků.

"Čau kluci, tohle je Emily, moje nevlastní ségra. Bude chodit s náma do ročníku" řekl Niall a zářivě se usmál.

" Ahoj Emily, já jsem Zayn, tohle je Louis a tohle je Styles.

Poslední slovo vyplivl a rozešel se směrem pryč. Ten, kterého mi nepředstavil měl mnoho práce s jazykem v ústech jiné dívky.

"No, tak asi radši půjdem, než zmeškáme matiku" pronesl Louis a já s Niallem jsme se vydali za ním.

Neustále mi vrtalo hlavou proč mi ho nepředstavil a proč se naštval a odešel.

"Ehm, ahoj Emily" řekl Zayn a přisedl si ke mně.

"A-ahoj" vykoktala jsem a tázavě se na něj podívala.

"Můžu si přisednout?" Mile se usmál a já kývla hlavou, že může.

" Víš, já bych se ti strašně chtěl omluvit za to ráno, ale já už měl Harryho plné zuby" řekl a v očích byla vidět zoufalost a smutek.

"Tak on se jmenuje Harry?" řekla jsem a nad svou hloupou otázkou jsem jen zakroutila hlavou a dál pokračovala.

" A co se stalo? Jestli se můžu teda zeptat." Vyhrkla jsem a upřeně jsem se dívala Zaynovi do očí.

"Hah" vydal ze sebe ironicky a pokračoval " Ta holka, se kterou se tam líbal, byla moje bejvalka. Jo sice jsem se s ní rozešel já, ale bylo to kvůli němu. Svedl ji v jednom baru a ona mu prostě podlehla jako všechny holky tady na škole" usmál se a dodal " já ji pořád miluju, Emily"

Když dořekl poslední slova zazvonilo a po příchodu profesora jsem se plně věnovala matematice.

××××××××××××××

Po škole jsem se vydala domů. Nešla jsem ani na oběd, neměla jsem hlad. Když už jsem byla skoro u domu, zaslechla jsem jak někdo za mnou volá mé jméno.

"Emily, prosím zastav" byl to Zayn.

Vřele jsem se usmála a čekala až za mnou dorazí.

" Víš, já, no. Chtěl jsem se zeptat, jestli bys třeba někdy nezašla do kavárny nebo se jen tak někde projít." Řekl a nervózně se podrbal na zátylku.

"Jasně, půjdu ráda" vyslovila jsem a vrhla se mu kolem krku. Nevím co mě to napadlo, ale mé objetí opětoval, takže jsem asi chybu neudělala.

"Super, tak já zase půjdu" zasmál se " a děkuju, Emily" dodal, když se začal vzdalovat.

Odemkla jsem dveře od domu a vešla jsem vstříc provoněné předsíni nějakým dobrým jídlem.

"Ahoj, broučku, na stole máš noviny a udělala jsem ti kafe" vykřikla Sophie z kuchyně.

"To jsem já, Emily." Vykřikla jsem s trochou pobavení v hlase. " Ale noviny si ráda přečtu" dodala jsem s úsměvem a šla jsem do kuchyně.

"Jé, ahoj Emily, strašně jsem se na tebe těšila" odložila vařečku a objala mě.

"Já taky, Sophie" řekla jsem a opět se usmála.

"Za chvilku bude jídlo, tak můžeš jít zatím do pokoje. Až tady bude táta i Niall, Tak se najíme." A dodala " a nebo můžeš jít vyvenčit Maxe, jestli chceš"

Popravdě? Je lepší jít ven než se jen nudit v pokoji a nebo se učit.
"Dobře, vyvenčím ho" řekla jsem a vydala se ke dveřím, vzala jsem vodítko a šla s Maxem směr park.

Jelikož byly asi čtyři hodiny, moc lidí tu nebylo. Jen pár běžců a lidí se psy.

Sedla jsem si na lavičku a nechala Maxe volně pobíhat, když v tom mé oči někdo ze zadu zakryl.

"Nialle" řekla jsem v klidu a pak dodala "nebo Zayne, nech toho"

"Tak Niall nebo Zayn, jo?" Řekl někdo pobaveným chraplákem a sedl si vedle mě.

"Bohužel, je to jen Harry" dodal a podíval se na mě.

Vyjeveně jsem se na něj koukla a pak si vlastně vzpomněla na to ráno.

"Nazdar" řekla jsem chladně a vstala z lavičky. " Poběž sem, Maxi" zavolala jsem na Maxe a začala odcházet od lavičky.

"Já jsem ti snad něco udělal?" Zeptal se Harry a rozešel se za mnou. I když jsem se ho neviděla, slyšela jsem jeho kroky.

"Tak poslouchej" řekl a trhl mi zápěstím až tak, že jsem se na něj musela otočit.

"Do cizích věcí se nemíchej. Je to mezi mnou a Zaynem. Když já se k tobě sakra chci chovat slušně, tak to respektuj a nechovej se jako kráva" pustil mi ruku a rozeběhl se dál po trase.

Nebála jsem se ho. Věděla jsem, že je to jen blbec. Vzala jsem Maxe a šla jsem domů.

Only Angel {H.S} Kde žijí příběhy. Začni objevovat