Part 32

1.5K 66 4
                                    

Niall Horan : Ty si vždy dostala to, co jsi chtěla. Já se trápil tři roky a pořád to trvá. Nenávidím se za to, že jsem se do tebe zamiloval. Miluju tě a zároveň nenávidím za to, jak mi to ubližuje.

Vážně mi teď tohle napsal? Niall mě doopravdy pořád miluje? Naštval mě, nic mu odpovídat už nebudu. Si jako myslí, že sem nakráčí, řekne, že mě miluje a bude co jako? Mám Harryho, sakra.

Odhodila jsem naštvaně telefon na postel a v tom už přicházel Harry jen s ručníkem okolo pasu a mokrými rozcuchanými vlasy.

"Tak co, napsal ještě něco?" Zeptal se Harry a prohrábl si jeho mokré kudrlinky. Sehl se k šuplíku se spodním prádlem a vytáhl si boxerky.

"Um, nic." Zalhala jsem a otočila jsem se směrem k oknu. Měla jsem krásný výhled do upravené zahrady, která avšak nesla už velký nádech zimy. Za chvilku se taky budou blížit Vánoce a já bych chtěla už být někde sama s tátou a ne u Harryho. Připadám si tu jako host, vlastně tu i jsem jako host. Necítím se tu jako doma. Najednou mě okolo pasu objaly Harryho silné potetované ruce a začal můj krk obdarovávat jemnými polibky. Tohle bylo poslední na co jsem měla dnes náladu.

"Harry, prosím, dnes ne. Nemám na to náladu." Zabručela jsem a Harry se odtáhl.

"Ty nemáš ale náladu nikdy." Odpověděl kysele Harry a lehl si to postele. To to nechápe?

"Sorry, že mi utekl brácha a už se mnou nechce ani mluvit. Sorry, že kvůli tomu s tebou nechci spát." Začala jsem rozhazovat rukama a začínala být mírně naštvaná.

"Nemusíš se omlouvat" řekl a přetočil se na bok.

"Harry nech toho, je teď toho na mě moc." Sedla jsem si na opačnou stranu postele, než na které byl Harry a položila svou hlavu do dlaní. Byla jsem už vysílená. Břicho mě pořád bolelo a nevěděla jsem, jestli být na Nialla doopravdy naštvaná a nebo to prostě přijmout. Věděla jsem, že Niall ke mně nějaké city cítil před celkem dlouhou dobou, ale asi mu to celou dobu zůstalo.

Počkat, když si přišel pro ty věci Zayn, tak by mohl být u Zayna, ne? Jelikož už byla tma, nechtěla jsem nikam chodit. Popadla jsem telefon a vstala z postele.

"Kam jdeš?" Zeptal se Harry a přesunul na mě svůj pohled.

"Do koupelny"

"S telefonem?"

"S telefonem." Odpověděla jsem mu a prostě šla. Neměla jsem chuť na nějaký blbý výslech. Pomalu jsem vklouzla do koupelny a zavřela jsem za sebou dveře. Pro jistotu jsem i zamkla. Opřela jsem se o vanu a sedla si na zem. Vyhledala jsem v kontaktech Zaynovo číslo a najela na zprávy.

Emily Livengreen: Je v pořádku? Vím, že je u tebe.

Zayn Malik: Jasně, Emily, neboj se. Hrajeme spolu Fifu a je úplně v klidu. Chci ho přivést na jiné myšlenky. Co Harry? Vyváděl hodně?

Emily Livengreen: Ježkovy oči, alespoň to. Jsi hodný Zayne, děkuji. No Harry ani moc nevyváděl právě. Teďka asi leží. Já jsem zavřená v koupelně a píšu si s tebou haha.

Zayn Malik: Proč nejsi normálně u Harryho? Stalo se něco? Emily, já pro tebe klidně přijedu!

Emily Livengreen: Nic se nestalo, ale jak by se asi tvářil na to, že si píšu se svým bývalým o klukovi, který mě miluje? Fakt se nic nestalo, Zaynie.

Zayn Malik: Asi by se tvářil dost špatně. Aww Zaynie, to je hezký. Tolik vzpomínek..

Emily Livengreen: To teda

Zayn Malik: Promiň, už budu muset končit. Nialler otravuje. Napíšu ti kdyžtak zítra a mohli bychom se někde sejít a promluvit si o tom. Dobrou, Emily.

Emily Livengreen: Dobře, děkuji a dobrou noc, Zaynie.

S jedním klukem chodím, druhý mě chce a třetí je můj ex. Panebože, co jsem komu sakra udělala?

Zayn a Gigi se rozešli. Když jsem to četla poprvé, řekla jsem si, že je to nějaká blbost, ale po tom co oba napsali.. je mi to líto..

DOUFÁM, ŽE TU NENÍ NIKDO, KDO SHIPUJE HAMILLE.

Překazila fan project v Paříži a ječela tam jak ta kráva během FTDT, když všichni byli zticha. Křičeli tam po ní, aby zavřela hubu a ona ječela pořád a pořád. Ugh

Only Angel {H.S} Kde žijí příběhy. Začni objevovat