Poté co dořekl svá slova, otočil se a běžel na pryč.
Možná měl pravdu. Neznám ho a už jsem ne něj byla zlá.Moc o jeho pověsti jsem neslyšela, ale asi mi stačilo už něco málo co řekl Zayn.
Chvilku jsem tam ještě stála a pak se už opravdu otočila a šla směrem domů.
Když jsem se blížila ke vchodovým dveřím, vedle u baráku se nějaká holka snažila odemknout branku, ale asi jí to moc nešlo.
Přistoupila jsem tedy k ní blíž a opatrně ji poklepala na rameno.
"Chceš pomoc?" opatrně jsem se otázala a čekala na odpověď.
"Pomoc by se mi asi hodila" stydlivě řekla a dodala " Táta sliboval, že to opraví".
Zasmála jsem se a trhla brankou, která se ihned otevřela. Divný, ona tu s ní celkem dlouho zápasila.
"A jak se jmenuješ?" Zeptala jsem se jí a ona se mile usmála a odpověděla.
"Já jsem Amanda, ale říkají mi jen Am nebo Amy" rozhlédla se okolo sebe a pak dodala " Promiň, já už budu muset jít" a rychle zabouchla branku a utíkala směr vchodové dveře.
"Emily" vykřikl a s úsměvem na mě zamával.
Ježiši, zase on. Přiběhl blíže a já tak mohla vidět ty jeho úžasné zelené oči, kterých jsem si ani nevšimla.
Nech toho Emily! Okřikla jsem se v hlavě a začala ho vnímat .
"S Ashley se hlavně nebav, nebo ti zase něco nakuká. Ostatně jako všem vypráví ty svoje smyšlený příběhy. Nikdy jsem ji nepochopil." Řekla a začal se smát.
Počkat cože ? Ashley? Vždyť říkala, že se jmenuje Amanda.
"Tak za prvé se nejmenuje Ashley, ale Amanda. A za druhé mi nic nevykládala."
"Jo, takže se jmenuje Amanda, ty jsi jí pomáhala otevřít branku, která šla lehce otevřít. Teď už jen čekej pozvání do kavárny a pak to začne"
Opět se zasmál.
"Jak to všechno víš?" Nechápavým pohledem na něj koukám a on se zasměje ještě více.
Harry
"Stejně bys mi nevěřila" Odvětím a neustále musím koukat na toho psa. Neberte to špatně, Em je fakt pěkná, ale ten pes žere trávu a já nechci vidět, jak zvrací.
"Máš pravdu, asi bych ti nevěřila" řekla a dál těmi svými pronikavými oči udržovala oční kontakt se mnou.
"Pozvrací se ti pes" řekl jsem naprosto nemístně a přesunul pohled na toho psa.
Ihned se koukla a začala psa zatahovat ke své noze.
"Asi bych měl jít" otočil jsem se a šel jsem směrem můj dům.
"Harry počkej!" Vykřikla a přišla ke mně blíže.
"Proč ti záleží na tom, co si o tobě myslím?'' řekla a usmála se. Nenápadně, ale zasmála.
Nevěděl jsem, co mám odpovědět. Proč se o to starám? Mohlo by mi to být jedno, ale není.
"Neznám tě. Třeba jsi taková káča, že bys to roznášela dál"
Tohle jsem posral. Beze slov se otočila a šla ke svému domu.
Potlesk Stylesi.
Tak Ashley nebo Amanda? Bude mít v pokračování velký vliv na děj? Má Harry pravdu?
Obměkčí Harry Em?
ČTEŠ
Only Angel {H.S}
FanfictionWhen connection is stronger than anything Cover by: @kathstxx cz fanfiction kathstxx© 2018 #3 in Harry Styles - 10/5/2018 #1 in ff 12/8/2018