Part 13

2.5K 107 12
                                    

"Uh" vydala jsem ze sebe. Absolutně nevím, co mám na tohle říct. Kouká na mě s očekáváním. Bože to je trapný.

"Nemusíš nic říkat, jen jsem chtěl abys to věděla. Abys věděla pravdu" řekl, vstal a šel po schodech nahoru.

Pane bože. Co jsem komu udělala? Všechno se komplikuje. Dala jsem si hlavu opět do dlaní a dumala nad tím, jak teď všechno bude dál.

Ale přeci jenom.. Mám Zayna, ale to mám okolo Harryho jen tak teď chodit? Když tohle vím?

Pomalu jsem vstala a šla po schodech pomalými kroky k sobě do pokoje. Neměla jsem ani chuť se umýt. Umyji se ráno.

Lehla jsem si do postele a pořád jsem přemýšlela nad tím, co se všechno dnes stalo. Bylo toho tolik.

Styles mi řekne, že mu chybím a všechno co jsem řekla, bylo blbý 'uh'. Zayn se mnou chce něco víc a já se kvůli tomu rozbrečím.

Možná bych si to v hlavě měla už konečně urovnat. Nejhorší je, že jednoho z kluků budu muset prostě poslat do háje.

Možná bych to měla nechat na zítra. Dnes už jsem unavená.

Ráno mě probudila nádherná vůně lívanců, která přicházela z dolního patra. Z kuchyně.

Vzala jsem si na sebe župan a pomalu jsem šla ze schodů.

"Dobré ráno, Em. Jak jsi se vyspala?" optal se Harry a dál se věnoval přípravě lívanců.

Bože, vypadal tak, tak roztomile. Jeho kudrnaté vlasy měl seplé do drdůlku a neposedné vlásky měl kolem hlavy.

Měl na sobě jen kraťasy. Neměl tričko. Měl spoustu tetování. Krátké chloupky na jeho hrudi zvýrazňovaly jeho mužnost.

Jeho smaragdově zelené oči zářily a dopadal na ně paprsek ranního sluníčka, který svítil přes žaluzie.

"Jsi v pohodě?" Řekl a usmál se.

Vytrhl mě z mého pozorování toho božského díla v podobě jeho samého a já jen ze sebe vydala "J-jo" a bez dalších slov jsem se rychle posadila ke stolu.

Najednou přede mě postavil skleničku pomerančového džusu a kopu lívanců politých sirupem s banány a jahodami nahoře.

"Jak víš-" řekla jsem avšak Harry mě přerušil.

"Včera jsem se zeptal Nialla, jak to máš ráda." Řekl a rychle dodal "jakože lívance" zasmál se.

Sama jsem se neubránila menšímu úsměvu a dala se do jídla.

Po jídle se mě Harry optal " můžu  osprchovat?"

"Jasně, znáš to tu" odpověděla jsem a hned se Harry rozeběhl nahoru.

Deset minut na to však někdo zazvonil. Absolutně netuším kdo. Najednou když jsem otevřela, stál tam Zayn.

Zayn s kyticí růží.

"Ahoj, moc bych se ti chtěl za ten včerejšek ještě jednou omluvit" řekl Zayn a mile se usmál. Když najednou...

"Nevadí, že jsem si půjčil tvůj šampon?" Zařval Harry a přišel ke mně jen s ručníkem obmotaným sakra nízko u pasu a s ručníkem na vlasech.

Tohle. Je. V . Řiti.

Pomyslela jsem si.

"Zayne, to není tak, jak si myslíš" vyhrkl ze sebe rychle Harry a udělal krok do zadu.

"Takže se mnou se vyspat nemůžeš, protože 'nejsi připravená', ale se Stylesem jo? Aha" řekl Zayn a praštil kyticí o zem.

"Jsi další Stylesovo čubka" dodal a na to se do toho vložil Harry.

"Nevím, jestli máš víc nasráno v uších nebo v hlavě, ale já s Emily jsme spolu nic neměli, takže si odpusť ty nadávky a začni se chovat normálně" řekl Harry a popošel blíže k Zaynovi.

"Blbečku" dodal Harry a na to se Zayn ohnal svou rukou a vrazil Harrymu pěstí přímo do spánku.

Harry se okamžitě složil k zemi a Zayn pokračoval a bylo mu jedno, že Harry už leží.

"Zayne, nech toho!" Křičela jsem a snažila se dostat k Harrymu tak, aby už na něj Zayn nemohl.

V tom přiběhl Niall a začal Zayna od Harryho odtrhávat" Co blázníš proboha, Maliku!" Zařval Niall a začal pomáhat Harrymu, který s těží vstal.

Vzala jsem Harryho do domu, zatím co Niall řval na Zayna.

"Harry, s tímhle musíme do nemocnice." Řekla jsem a opatrně ho usadila na gauč.

"O-on tě taky udeřil?" Zeptal se Harry a opatrně se dotkl mého spodního rtu. " Teče ti krev" poznamenal.

Dotkla jsem se svého rtu a tím zavadila o Harryho ruku. Harry vzal mou ruku a pevně ji stiskl, avšak nic neříkal.

"Nikdy už nedovolím aby na tebe už jen sáhl" řekl nakonec Harry a podíval se mi do očí.

Tak dnes trošku ostřejší kapitola. A taky jsem ji samozřejmě vydala dříve, protože je SOBOTA!

Doufám, že si dnešek užijete, odpočinete si a nebo se někam půjdete projít.

Jste neuvěřitelní, protože ty čísla u tohohle příběhu strašně rychle rostou❤

Děkuji vám za všechno a uvidíme se zítra u další kapitoly!

Only Angel {H.S} Kde žijí příběhy. Začni objevovat