Part 41

1.3K 54 7
                                    

Dávala jsem Niallovi na jevo, že mi tohle nestačí a otírala se mým klínem o ten jeho. Slastně vzdychl a já už nemohla.

"Opravdu to chceš?" Zeptal se do polibku Niall a nepřestával jezdit rukou po mé šíji.

"Chci tě" vydechla jsem do polibku a byla jsem připravená se Niallovi poddat. Jemně laskal můj spodní ret a přitáhl si mě blíž k jeho tělu. Mé konečky prstů zabloudily do jeho sametových vlasů a já si užívala slastných pocitů, které mi Niall dopřával. Jeho ruce zabloudily pod můj zadek a já obmotala své nohy okolo jeho pasu. Nepřestával v ochutnávání mých rtů a já náš polibek ještě více prohloubila. Proplétali jsme naše jazyky do sebe a užívali si téhle chvíle. Položil mě na postel a nachvilku se odtáhl, aby mohl načerpat trochu kyslíku. Měl nádherně červené a teď už i napuchlé rty. Položil své dlaně na mé boky a začal je jemně hladit. Svou pozornost nyní přesunul na můj krk a začal na něm zanechávat mokré cestičky. Pod mým pravým uchem a zanechal malou stopu. Mírně jsem se zachvěla a mé ruce jsem přesunula na Niallovo záda. Marně jsem se pokoušela mu stáhnout tričko. Po chvilce pochopil o co mi jde a odtáhl se ode mě. Sedl si vedle mého těla a já ho se zaujetím pozorovala. Zahákl své prsty za konec trička a vyhrnoval ho čím dál tím výš. Pozorovala jsem každý kousek jeho nahé pokožky a měla potřebu se ho dotýkat. Potřebovala jsem ho cítit. Znovu se ke mně naklonil a začal pomalu vyhrnovat i mé tričko. Na každém nově odhaleném kousíčku mé kůže zanechával jemné motýlí polibky. Jeho ruce cestovaly po celém mém těle. Jemně skousl mou pokožku nad mým pravým prsem a projel mnou proud vzrušení a chtíče. Zaklonila jsem hlavu více do měkkých peřin a modlila se aby tato chvíle nikdy neskončila. Niall se přesunul opět k mým rtům a více na mě dolehl. Svou rukou sjel k tenké vrstvě mých kalhotek a já více skousla jeho spodní ret. Zabručel do polibku a dále pokračoval v jeho rozdělané práci. Dráždil mě svou rukou a mé kalhotky začínaly být naprosto nepoužitelné. Stačil jediný Niallův dotyk a já se rozkoší mohla ukousat k smrti. Zahákl své konečky prstů za okraje mých kalhotek a černých legín. Začal je pomalu stahovat dolů. Pokrčila jsem trochu nohy aby mi je mohl svléknout úplně a odhodil je někam za postel. Bez upozornění do mě vnikl jedním prstem a já se pod náporem slasti prohla v zádech. Nepřestával obdarovávat polibky mé tělo. Po chvilce přidal i druhý prst a začal intenzivněji přiřážet. Motýlci v mém břiše se začali hromadit a já pociťovala přicházející orgasmus. Stačilo pár šikovných přírazů Niallových prstů a já se ocitla v sedmém nebi. Přišlo mé vyvrcholení, které bylo jako kdyby mi v břiše vybuchl obrovský ohňostroj.

Poté Niall vzal do svých rukou už dost nateklou chloubu a párkrát po ní přejel nahoru a dolů. Z jeho špičky už začal vytékat preejakulát a rozetřel ho po celé své délce. Naklonil svou hlavu k mému uchu a zašeptal " promiň, možná to bude bolet. Nechci ti ublížit. Pamatuj si, že tě miluju". Jeho hlas byl rozechvělý a šlo v něm slyšet značné vzrušení. Jen jsem přikývla a čekala na to, co mi dá. Pomalu nasměroval svou špičku k mému vchodu a já ucítila velký tlak. Párkrát zatlačil a vysunul špičku sem a tam. Měla jsem pocit, jako kdyby mě měl roztrhnout. Kroutila jsem se pod náporem slasti a z očích mi tekly slzy. Postupem času začal Niall zrychlovat, až se mi začali dělat mžitky před očima.

"J-jsi úžasná, Emily. Miluju t-tě" vysoukal ze sebe těžce Niall mnohem hlubším hlasem než obvykle. Co nevidět přišel můj druhý orgasmus a po pár přírazech se udělal i Niall na mé bříško. Naše zpocená těla se o sebe ještě chvilku otírala.

"Bylo to úžasné." Řekl Niall a usmíval se. Po dlouhé době jsem ho viděla šťastného. "Ty jsi byla úžasná" dodal a přetočil se na bok aby mi viděl do očí. Podepřela jsem si hlavu rukou a tiše odpověděla " ty také." Pak jsme spolu už jen tak leželi a mazlili se. Spokojeně jsem ležela na jeho hrudi a hrála si s jeho krátkými blonďatými chloupky.

"Miluju tě"

Stydím se za sebe. Berte tuhle kapitolu s rezervou, protože tohle je má první sexuální scéna, kterou jsem kdy napsala.❤ Doufám, že to není až tak příšerné a že jsem vás alespoň maličko uspokojila (lol)

Miluju vás ❤❤

Only Angel {H.S} Kde žijí příběhy. Začni objevovat