Chvíli jsme ještě jen tak seděli na lavičce a pozorovali okolí. Harry se celou dobu už jen usmíval a já měla radost z jeho úsměvu.
"Fakt tu jsem s tebou rád, ale už mi je celkem zima. Mohli bychom jít k vám?" Zeptal se Harry a já jen přikývla. Vydali jsme se cestou, na které jsem ho potkala. Když si na to vzpomenu, usměju se i když to není nějaká pěkná vzpomínka.
Harry
"Čemu se tlemíš" zeptal jsem se Emily po chvilce pozorování jejího obličeje. " Jsi strašně sladká" dodal jsem a chytil ji za ruku. Její odpovědí bylo začervenání, které se pokoušela schovat za šálu. Opatrně jsem ji šálu poposunul níž a koukal se na její nádherný úsměv.
"Harry" zakňučela a začala se opět schovávat do šály.
"Neschovávej se, vždyť jsi krásná a to červenání je strašně roztomilý" odpověděl jsem ji a přitáhl jsem si ji víc k sobě. Nic neříkala a pokračovali jsme v cestě podzimním Londýnem.Když jsme se začínali blížit k domovu, dostával jsem čím dál tím větší hlad. Docela jsem se i těšil už na ten oběd. Jejich rodiče jsou více než v pohodě. Berou vše s humorem a celkově jsou pozitivní. Kéž bych měl takové rodiče i já. Táta je věčně v pracovně a humor je pro něj sprosté slovo. Je to suchar.
Všichni mě mají za hajzla jen kvůli tomu, kde žiju a co slyšeli. Můj táta je dost velký ' zvíře ' a je to prostě zmetek. Ani má matka s ním nechtěla být.
Když jsme konečně dorazili k Emily domů, její rodiče nás opět milé přivítali a dali jsme se všichni do jídla.
Probírali jsme takové ty normální věci jako je škola, naše budoucnost a celkově čím bychom chtěli být. Když přišlo téma ' školní výlet ', bez přemýšlení jsem navrhl Los Angeles. Jejich rodiče nebyli proti a tak jsme se domluvili, že to navrhneme i ve třídě.
Po obědě jsme se každý odebral do svého pokoje. Chtěl jsem si popovídat s Niallem, tak jsem první vplul do jeho pokoje.
"Takže spolu jste?" Optal se Niall se svým typickým úšklebkem. Jen jsem přikývl a Niall mě dále vyzpovídal na téma Emily. Nezapomněl ani dodat to, že mu je jedno, že jsem jeho kámoš a že když Emily ublížím, tak či tak mě zmlátí. Niall měl celkem páru i když se to nezdálo.
Niall tu byl vždycky pro mě i když jsem se choval jako hajzl. To vlastně tu byl i Zayn. Štve mě, že jsme se rozhádali kvůli holce. Z mého přemýšlení mě vytáhl Niall, který po mně hodil polštář a trefil se přímo do obličeje.
"Sakra, Nialle" zaklel jsem a udeření polštářem jsem mu oplatil a začali jsme se smát.
"Miluješ ji?" Zeptal se Niall a smích utichl. "Jo" laxně jsem odpověděl a dál se tím nezaobíral. Nechodil bych s ní, kdybych ji nemiloval.
Spíš se začínám bát jedné věci. Získal jsem Emily strašně rychle. Stačila kapička a Emily se se Zaynem rozešla. Přitom Zayn nic tak hroznýho neudělal. Buď ho nemilovala a nebo jí vážně stačí málo. A navíc.. To se tak rychle Emily 'odmilovala'? Nějak mi to nesedělo. Bylo tady něco špatně.
Nechci se v tom ale teď nějak šťourat. Jsem rád za to, co teď je a nechci to něčím kazit. To bych byl sám proti sobě. Budu muset začít přemýšlet, kam Emily vezmu. Chtělo by to něco hezkýho. Napadla mě Francie nebo tak něco. Přece jenom to není tak daleko a bylo by to jen na víkend. Nebo bychom si to při nejhorším protáhli na týden no. Nic by se nestalo.
Z přemýšlení mě ale teď vyrušil telefon. Vytáhl jsem ho z kapsy a podíval se na jméno volajícího.
Možná teď budou kapitoly celkem o ničem, ale nejde pořád psát nějaké drama. Někdy musí být i klid.
Každopádně je tu pátek a s ním i nová kapitola. Mně začínají dneska jarní prázdniny, takže se nic nezmění a zase budou kapitoly každý den. Možná někdy i dvakrát.
Děkuju xx
ČTEŠ
Only Angel {H.S}
FanficWhen connection is stronger than anything Cover by: @kathstxx cz fanfiction kathstxx© 2018 #3 in Harry Styles - 10/5/2018 #1 in ff 12/8/2018