Part 22

2K 79 2
                                    

V rozpacích jsem opouštěla s Harrym restauraci. Já mám letět s Harrym do Paříže? Ve čtvrtek? Vždyť je dneska úterý odpoledne. Co na to řeknou rodiče? Jsem už dospělá, ale i tak. Z mého přemýšlení mě však vytrhl Harry.

"Jestli nechceš, nemusíme nikam letět. Jen jsem ti chtěl udělat radost." Řekl a zvedl obranně ruce. Chtěla jsem moc letět, ale je to moc narychlo.

"P-poletím s tebou moc ráda." Vyhrkla jsem a přesunula svůj pohled do Harryho očí. Jeho oči zářily a když byl šťastný on, byla jsem šťastná i já.

"Teď bych ale asi potřebovala jet domů. Říct to rodičům a tak." Poškrábala jsem se na zátylku a Harry jen kývl.

"Mám přece jet za tvým tátou." Připomněl mi Harry. Mohla by to být skvělá příležitost k tomu aby mu to řekl on. Byl to přeci jenom Harryho nápad, že jo.

"Super, tak mu to s tou Francií můžeš říct sám." Než stihl Harry cokoliv namítnout, přilepila jsem se mu na rty a pak rychle utekla k autu. "Tě budu muset asi potrestat. Jsi moc vyčůraná." Řekl Harry a odemkl auto. Nasedli jsme a jeli k našim. Celou cestu mě držel jednou ruku za ruku a já tak spokojeně seděla a čekala až cesta skončí.

"No hurá, kde jste tak dlouho byli?" Zeptal se táta a dál si četl noviny.

"Byli jsme na obědě" opáčila jsem a s Harrym jsme si svlékli své bundy.

"Vždyť víš, že ty Fast foody nejsou zdravý" prohodila Sophie a Harry okamžitě zareagoval "Byli jsme v restauraci." Sedl si vedle táty a táta mu navrhl, že by mohli jít spolu na jedno. Harry neodmítl a s tátou zase zmizel pryč. Před odchodem mi dal samozřejmě alespoň letmou pusu.

"Ten Harry, zdá se být dobrá partie. Jeho táta má velkou firmu. Jsou bohatí" řekla Sophie a dále se věnovala vaření.

"Nejsem s ním pro peníze." Opáčila jsem a hodila na ni kyselý pohled. Ovšem ona ke mně byla zády, takže nic nemohla vidět.

"To jsem ani neřekla." Prohodila opět Sophie a po té už jen mlčela.

Byla jsem dnes asi celkem nepříjemná, ale co s tím mám asi tak dělat.

Harry

Její táta mě zval na pivo, takže jsem neodmítl a šel jsem s ním. Hospoda byla nedaleko jejich domu, takže to bylo v pohodě. Když jsme přišli, každý jsme si objednal pivo a kecali o životě. Její táta nezapomněl zmínit to, že má můj táta velkou firmu. Páni, jako kdybych to nevěděl.

Dal mi pár poučení co se týče chození s Emily a nezapomněl dodat, že antikoncepce taky není vždy stoprocentní, takže si mám brát ochranu i já. Super, to jsem taky nevěděl a bylo to divný, když vám skoro cizí chlap tohle říká.

"Ve čtvrtek letíme s Emily do Paříže." Prohodil jsem a její táta se zakuckal pivem. Trošku jsem ho bouchl do zad a optal se ho, jestli je v pořádku. Jen přikývl a výslech začal. Ptal se na takový ty běžný otázky, odkdy? Dokdy? A tak. Pak přišla ale otázka, proč ji tam chci vzít.

"Protože vaši dceru miluju a chci jí to říct na nějakém výjimečném místě. Někde, kde si to zapamatuje a za pár let, jestli spolu třeba nebudeme, chci aby si na to vzpomněla. S Emily to myslím vážně." Řekl jsem mu a on jen seděl a koukal na mě.

"Chlape, ty jsi mě dojal." Řekl její táta a poplácal mě po zádech. Jsem rád, že jsem se mu nějak zalíbil. A jsem taky strašně rád, že nemá problém s naším vztahem. I kdyby měl, Emily bych se nevzdal. Zítra jen řeknu tátovi, že odlétám. O Emily mu taky řeknu zítra a ať se staví třeba na hlavu z toho.

Jsem tu s novou kapitolou❤ doufám, že se líbí 💫 snad jste přežili školu a zítra tu budu opět s novou částí ❤

Mám vás ráda a děkuju za vše!❤

Do médií jsem vám dala písničku, kterou teďka jedu 24/7 jen tak jo xd

Only Angel {H.S} Kde žijí příběhy. Začni objevovat