Part 12

2.7K 103 12
                                    

Konečně se sobota. Když jsem se vzbudila, sešla jsem po schodech dolů do kuchyně, kde však nikdo nebyl.

Usoudila jsem tedy, že táta se Sophií budou v práci a Niall ještě bude spát.

Udělám si tedy snídani sama. Niall miluje palačinky, tak mu je tedy udělám .

Připravila jsem si suroviny a dala se do práce. S menším rámusem jsem však jídlo dokončila, dala na stůl a šla jsem opatrně vzbudit Nialla.

"Niallere" řekla jsem a trochu s ním zatřásla. "Vstávej, dole máš udělaný palačinky." Dodala jsem.

"Co že, palačinky? Už letím" řekl a vyběhl z postele.

Niall a jídlo? Nerozlučná dvojka.

Během jídla jsme si povídali, když Niall řekl

"Dneska k nám přijde Harry. Máš dneska čas? Potřebujeme s něčím poradit" řekl a přežvykoval palačinky v ústech.

"No já nevím, jestli to je dobrý nápad" odpověděla jsem a rychle dodala "Navíc jdu dnes se Zaynem" vyhrkla jsem a čekala na Niallovo reakci.

"To nevadí, přespí tady, tak kdyžtak pomůžeš večer až se vrátíš"

Dobře, tak z tohohle se asi nevykroutím. Pravda byla taková, že dnes nemám ani nic naplánovaného se Zaynem.

Asi je na čase mu napsat.

Emily Livengreen: Ahoj, prosím tě, děláš dnes něco? Ráda bych dnes s tebou byla xx

Chvilku na to mi přišla odpověď

Zayn Malik: Fajn, vyzvednu tě v jednu. Miluju tě

Tak a to bychom měli.

"V kolik přijde ten Harry?" Zeptala jsem se Nialla.

"V jedenáct" jednoduše odpověděl a mířil nahoru po schodech.

Bomba, je deset. Zayn pro mě přijede až v jednu. Super, budu tu muset s ním být.

Odebrala jsem se tedy radši do svého pokoje.

Koukla jsem z okna a zrovna jsem viděla přicházejícího Harryho. Najednou jsem uslyšela zvonek a zároveň křik Nialla.

"Emily, skočila bys tam? Jsem na záchodě."

Já ho snad zabiju. Šla jsem opatrně po schodech a přitom jsem se snažila být v klidu.

Uchopila jsem kliku a otevřela dveře.

Za těmi dveřmi stál kluk s krásnými kudrnatými vlasy a zelenými oči. Stál tam Harry Styles. Ten Harry Styles, který mi stačil už ublížit, ale taky naplnit mě příjemným pocitem.

"Ahoj, promiň, nevěděl jsem, že tu budeš" řekl a sklopil pohled k zemi.

"To je v pohodě. Jdeš za Niallem, ne za mnou" řekla jsem a snažila jsem se tvářit v pohodě.

"Opět. Opět jdu za někým jiným, místo toho, abych šel za tebou" podíval se mi do očí a začínal navazovat velmi intenzivní oční kontakt.

Uhnula jsem a otevřela více dveře na znamení toho, že může jít dál.

Beze slov odkráčel do Niallovo pokoje. Asi tu nebyl poprvé.

Tohle mě celkem vyvedlo z míry. To co řekl.. Lituje snad toho?

Je půl jedné a já už jsem v připravená. Rozhodla jsem se, že půjdu těm klukům pomoc už teď.

Opatrně jsem zaklepala na Niallovo dveře a otevřela je.

"Chcete teda s něčím pomoc?" Optala jsem se.

"To je dobrý, jdi si za Zaynem." Odpověděl kysele Niall a dál se díval do mobilu.

Zavřela jsem tedy dveře a celkem rozčílená jsem šla čekat na Zayna. Naštěstí přijel dříve.

"Ahoj, lásko" řekl a políbil mě. Alespoň on se ke mně chová slušně.

"Pojedeme ke mně?" Zeptal se a já přikývla.

Když jsme k němu přijeli, zapluli jsme okamžitě do jeho pokoje, zapli si film a koukali.

Zkoukli jsme asi 3 filmy a už se začalo pomalu stmívat.

"Co takhle 50 odstínů šedi?" Zeptal se Zayn a na tváři mu pohrával úsměv. Moc dobře vím, o co mu šlo.

"Tak dobře" řekla jsem v klidu a čekala až film zapne.

Po půlce filmu, to ale začalo.

Zayn se ke mně přitáhl a začal mě líbat. Nebyly to ty jemné, něžné polibky. Bylo to naléhavé a dravé polibky plné chtíče.

V celku jsem spolupracovala, když najednou Zaynovo ruce začaly bloudit po mém těle a začínaly se dostávat i pod mou podprsenku. Celkem jsem se zarazila, ale nechala ho pokračovat. Když najednou zajel níž, než jsem ho byla připravena pustit.

Vytrhla jsem se od něj a rychle vstala z postele.

"Co šílíš?" Zeptal se Zayn a nevěřícně na mě koukal.

"Ještě to nechci" odpověděla jsem a upřeně se mu dívala do očí. Byly prázdné.

"Dotyky ke vztahu patří. Jako stejně k němu patří sex" odpověděl a dodal "počkám na tebe, ale zase nemůžeme čekat půl roku."

Copak je se mnou jen kvůli jednomu?

Bylo mi to líto. Začali se mi do očí hrnout slzy ale neměla jsem mu to za zlé.

"Zayne, promiň, já tě miluju, ale jen ještě nejsem připravená." Řekla jsem a už jsem se naplno rozbrečela.

"Já to tak nemyslel, je to v pořádku, nebreč prosím tě" odpověděl Zayn a začal mě objímat.

"Miluju tě ale radši tě už hodím domů" řekl a já souhlasila.

Když jsem přijela domů, rozloučila jsem se Zaynem a šla dovnitř. Bylo už 11, takže jsem měla namířeno do postele. Když jsem se vyzula a vešla jsem do kuchyně, seděl tam Harry a hlavu měl v dlaních.

Sedla jsem si k němu ke stolu a nic neříkala. Po chvilce trapného ticha však Harry promluvil.

"Špatný den?"

"Tak trošku" odpověděla jsem a nevěděla jsem, co dále říct.

"Co Zayn?" Zeptal se a podíval se na mě pohledem smutného štěněte.

"Je to v pohodě." Odvětila jsem a zeptala se naoplátku já jeho.

"Co Ashley?"

"Kdybych ti to řekl, nevěřila bys mi, jakou mám smůlu" řekl a pokračoval "Začal jsem si s ní, protože jsem tě chtěl naštvat a pak si tě udobřit. Hlavně mě prosím tě teď za to nebij" když to dořekl, na tváři se mu vynořil úsměv.

"Ty jsi pako" řekla jsem a usmála se taky.

"Chybíš mi"

Nová kapitola je tu. Kdo to asi řekl? Uvidíme, uvidíme. Jinak dneska to je celkem dost dlouhá kapitola.

Děkuju všem co komentují a dávají votes ❤ zejména nika123nina tana552
  a také ReallyMartina moc si toho vážím ❤
A ještě otázečka. Neznáte nějaký dobrý písničky?❤

Only Angel {H.S} Kde žijí příběhy. Začni objevovat