Part 44

1.2K 49 1
                                    

V minulém díle jste četli:

"Tak ahoj" řekla jsem a zmizela. Harry tam stál jako opařený. Nevěděl co se děje. Nad touto skutečností jsem si povzdechla, když jsem vybalovala pár kousků oblečení na mém hotelovém pokoji. Je to v srdci Londýna, tudíž není moc levný. Mám ale nějaké svoje peníze a peníze od táty. Sedla jsem a pozorovala nyní už noční Londýn. Měla jsem ho jako na dlani.

Celý den jsem nad tím přemýšlela. Bude mi to tu chybět.

Niall

Po dlouhé noci bez spánku jsem si šel ráno v šest udělat kafe. Zayn pořád nebyl doma avšak mě to nijak netrápilo. Nepotřeboval jsem teď společnost. Mísilo se teď ve mně strašně moc pocitů a já žádný z nich nemohl rozeznat. Vlastně jeden ano. Vztek. Vztek na sebe samého. Nechal jsem ji včera odejít. Kam asi šla? K Harrymu? Cítím se jako kdybych ji zneužil a odkopl. Není to ale tak. Chtěl jsem s ní být, znamenalo to pro mě strašně moc. Pro ni asi nic. Bude to znít hloupé, ale já rozhodně nejsem žádný kluk na zálet. Jsem na vztahy. Jsem rád, když je něco prostě jen moje a nemusím se o to s nikým dělit. Dělit se o Emily taky nechci. Buď ji budu mít já a nebo Harry. Nebo ani jeden z nás. To už je jen na ni. Zalil jsem si hrníček kávy a posadil se na židli k malému dřevěnému stolu. No jo, intr. Pil jsem horký nápoj a projížděl sociální sítě. Nic zajímavého tu nebylo a tak jsem přemýšlel. Opět. Když už v hrníčku zbyl jen lógr z kafe, hrníček jsem odložil na kuchyňskou linku a rozhodl se napsat Emily. Psal jsem ji celou noc avšak mi neodpověděla. Ani hovory nezvedala. Nevěděl jsem co mám dělat. Všechno bylo moc složité. Od té doby, co je tu Emily pořád jen přemýšlím. Dostala se mi hluboko do hlavy a já nevím jak se jí zbavit. Vlastně se jí nechci ani zbavit. Potřebuju ji u sebe. Chci na ni myslet.

Musím jet za ní. První napíšu ale tátovi, jestli o ní něco neví. Nebudu zbytečně jezdit k Harrymu, nejsem blbec. Ještě bychom se znovu poprali a já nechci být každý týden na chirurgii. Najel jsem na zprávy a našel konverzaci s mým ' tátou '.

Niall : Tati? Nevíš kde je Emily? Je u vás?

Napsal jsem jednoduchou zprávu a doufal, že odpoví rychle.

Táta : Ahoj, Nialle. Emily tu není, chtěla peníze na hotel a je pravděpodobně někde v hotelu v Londýně. Jak se máš ty?

Takže nejela hned k Harrymu? Trošku mi to zvedlo náladu, ale bohužel hotelů je tady v Londýně mraky.

Niall Dík

Odpověděl jsem jednoduše a už se oblékal. Potřebuju rychle objet všechny hotely v Londýně, dokud ji nenajdu.

Táta : proč to potřebuješ vědět?

Ach tati..

Na poslední zprávu jsem neodpověděl a začal jsem se rychle navlékat do kalhot a bílého trička. Čapl jsem rychle klíčky od Zaynova nového auta a letěl ven.

Sorry, Zayne.

Nasedl jsem do auta a přemýšlel, kam zajedu jako první. Možností bylo spoustu a to mě děsilo. Hlavní je abych ji našel. Nic jiného si nepřeju. I když se blížily Vánoce, nebylo to v ulicích Londýna moc znát. Výzdoba byla všude avšak déšť a bahno tomu nenasvědčoval. Sakra, jak já bych chtěl někdy také sníh na Vánoce. To teď ale nebylo důležité.

Zajel jsem do prvního hotelu. Nic. Pak mě napadl hotel poblíž náměstí, avšak tam také nic. Všude na recepcích byli strašně nepříjemní chlapi, kteří na mě koukali jako na úchyla. Jeden byl dokonce asi gay. Řekl mi, že holky stojí za nic a že si zatím užil vždy nejlépe s chlapi. Brr. Z této představy jsem se oklepal. Neměl jsem nic proti gayům, ale já jsem prostě hetero a není mi příjemné tohle poslouchat.

Dojel jsem do centra Londýna, kde je vcelku luxusní hotel s krásným výhledem. Vyšel jsem z auta a následovně ho zamkl. Na recepci stála celkem mladá od pohledu příjemná paní.

"Dobrý den, přejete si?" Optala se a nahodila typický úsměv.

"Chtěl bych se zeptat, jestli tu je ubytována slečna Emily Livengreen. Je to má přítelkyně." Zalhal jsem tak trošku a usmál se také, abych vypadal alespoň z poloviny příjemně jako ona.

"Slečna Livengreen před chvilkou odjížděla taxíkem." Oznámila mi usměvavá blondýnka a já ztuhl.

" Uhm.. aha.. a kam nevíte?" Zeptal jsem se zaskočeně a po její odpovědi se mi zatočila hlava a můj žaludek udělal nejméně 350 otáček.

Nová kapitola je tu. Kam asi odjela?😏❤

Každopádně DĚKUJU MOC ZA 1K+ PŘEČTENÍ OMG. JSTE BOŽÍ, LÁSKY MOJE😻❤

MILUJU VÁS NEJVÍC NA SVĚTĚ. MUCK

Only Angel {H.S} Kde žijí příběhy. Začni objevovat