V minulém díle jste četli :
"Teď to bude asi bolet, ale ty to určitě zvládneš" pronesla a měkkým mokrým ručníkem se dotkla mého opuchlého zakrváceného rtu. Byla tak blízko. Snažila se být co nejvíce opatrná.
Takhle to už dál nešlo.
Položil jsem ruku na její zátylek a ona se zastavila. Koukla se mi do očí a její pohled kmital mezi mýma očima a mými rty.
Emily
Chtěla jsem to, ale zároveň i nechtěla. Zvažovala jsem v hlavě všechna pro a proti, ale to už bylo pozdě. Přitáhl si mě k sobě blíž a začal své poraněné rty lehce otírat o ty mé. Bylo to něco jiného než s Harrym. Svou ruku přemístil na na záda a přitáhl si mě blíže. Z úst mi unikl tichý sten a tak měl Niall možnost dostat se svým jazykem do mých úst. Možnosti využil a začala válka našich jazyků. Hravě jsem se zapojila a nepřemýšlela ani nad tím co dělám. Niall se postavil a odtáhl se ode mě aby mohl načerpat trochu kyslíku. Hned na to se opět přisál na mé rty a a začal mě vytlačovat z koupelny ven. Pochopila jsem, že chce jít asi na postel. Spolupracovala jsem a dávala i pozor na to abych nikde neupadla. Když jsme dorazili k posteli, Niall mě na ni povalil a lokty se zapřel o postel tak, aby byl nademnou.
"Jsi nádherná" řekl a začal dělat malá znamínka na mém krku až ke klíčením kostem. Párkrát mou pokožku zkousl, ale opravdu jen malinko. Bylo to příjemné a pod náporem slasti jsem se začala ošívat. Chytil mé ruce a přišpendlil je svými rukami nad mou hlavu. Opět se ke mně sehl a začal mě líbat. Nechtěně jsem ho kousla do poraněného rtu a Niall jen sykl bolestí avšak dál pokračoval. V břiše jsem měla snad tisíce motýlků. Možná to bylo špatné, ale nikdy toho nebudu litovat. Toho jsem si jistá. Niall pustil mé ruce a já tak zajela svými prsty do jeho jemných vlasů. Vždycky mu tak krásně voněly. Určitě mu voní tak dokonale i teď. Najednou se ozvalo brnění telefonu. Bohužel mého.
"Neber to" zašeptal mezi polibky a já se chtě nechtě musela od Nialla odtáhnout. Podívala jsem se na displej telefonu a začalo mi být špatně.
"Promiň, tohle musím. Je to Harry." řekla jsem a radši se na Nialla nedívala. Bylo mi více než jasné, že je teď pořádně naštvaný.
E: potřebuješ něco?
H: Můžeš mi říct, kde jako jsi?
E: Proč to chceš vědět?
H: Protože jsi má přítelkyně.
E: Harry, naštval si mě. Takhle nemůžeš s lidmi jednat.
H: Já si můžu jednat s kým chci, jak chci a kdy chci.
E: Tohle nemá cenu.
Řekla jsem a típla hovor. Složila jsem hlavu do dlaní a Niall se ke mně přisunul blíže a vtáhl mě do objetí.
"Shh, to bude dobré. Spolu to zvládneme." Zašeptal Niall a Já už to v sobě nemohla držet. Spustila jsem snad největší pláč v historii. Slzy mi tekly proudem a Niall mi stále opakoval milá slovíčka do ucha. Tohle by pro mě Harry asi nikdy neudělal... To je to nejhorší. Nevěděla jsem co ke komu cítím. Niall byl odjakživa takový romantik. Je to kluk, který tu pro mě vždycky byl. Utěšoval mě, rozveseloval. Mnohokrát jsem kvůli němu i brečela, mnohokrát jsme se hádali, mnohokrát jsme se usmiřovali. Podrželi jsme se navzájem v našich nejtěžších situacích. Byli jsme tu jeden pro druhého. Spojuje nás tolik věcí, tolik věcí máme společných, známe se důvěrněji než kde jaký pár. Ovšem ne po intimní stránce. Víme o sobě naprosto všechno. Dokážeme se chovat jako nejlepší kamarádi, sourozenci a teď už i jako něco víc. Ale..
"Nialle?"
PŘEČÍST PROSÍM ❤
Nová kapitola je tu (opět)❤ a já mám otázku. Až bude "ehm" scéna (jestli bude), mám jí jakože popsat a nebo prostě šup šup a už je ráno?
Děkuju a užívejte zítra volného dne❤
ČTEŠ
Only Angel {H.S}
FanfictionWhen connection is stronger than anything Cover by: @kathstxx cz fanfiction kathstxx© 2018 #3 in Harry Styles - 10/5/2018 #1 in ff 12/8/2018