Asi tu satanovu krabičku spláchnu do záchodu. Já ten budík opravdu nenávidím. Protřu si oči, zívnu a pokládám nohy na měkký koberec. Jdu do koupelny kde spáchám ranní hygienu, dojdu znovu do pokoje rovnou ke skříni a rozmýšlím se co si vezmu na sebe. Nakonec se rozhodnu pro džínové kraťasy s černým crop-topem, přes to hodím červenočernou kostkovanou košily.
Seběhnu dolů kde u sporáku stojí mamka a připravuje nám snídani. Brácha sedí na kauči a kouká do blba. Když je uvidím začnu je zdravit ,,čaute rodinko". Oba mi odpoví. A já si v klídku sednu ke stolu. ,, jéééj dnes jsou palačinky to mám, ale šťestí, řeknu omylem nahlas. Shon se na mě podívá s tím výrazem jako by mě chtěl zabít (jak milé) říkám si tentokrát pro sebe. Jakmile dojím snídani promluvím na Shona. ,,Shone odvezeš mě dneska do školy"? ,,Jestli počkáš až dojím palačinky tak to máš mít". Se sladkým úsměvem kývnu na souhlas. Konečně dojedl a začal si obouvat boty. Já si jdu také obout svoje converse. Rozloučíme se s mamkou( jsme na to zvyklí). Naskáčeme do auta a vyrážíme ke škole. Vždy jak nasednu do auta pustím si do sluchátek písničky tentokrát jsem začala písní od The Vamps Last night. Cestou Shon ještě nabral svou holku a už jsme byli kompletní. Za chvíli jsme zastavili u mé školy s nadšením jsem vešla dovnitř (ach ta ironie).
****
Sedím v lavici a začínám se nudit. Do třídy vejde učitelka a začně něco vykládat, pro mě je to něco jako bla bla bla bla. Místo toho, abych poslouchala se dívám z okna na přírodu. Skončí hodina, začne si se mnou povídat moje nejlepší kámoška Lili ( část kde bydlím a mám školu jsou samý češi plus pro mě)konečně konec nudy aspoň na pár minut než přijde další hodina. Minochodem Lili je stašnej blázen do skupiny Slzy, já ji nemám moc ráda.
****
Výuka už skončila, díky za to. Ze školy vyrážím na svém skejtu spolu s Lili, jdeme někam ven. Aspoň zabydem trochu času. Když skončíme jdeme každá svou cestou směrem domů ,,nemáme to od sebe moc daleko". Dojela jsem k schodům a šla jsem směr můj pokoj. Lehla jsem si na postel a přemýšlela.
****
Zanedloho se vtátili rodiče z práce a chtěly nám něco dúležitého zdělit. Tak jsme já a Shon došli do obýváku. Oba rodiče vypadali strašně jako kdyby se měl konat konec světa. Když jsme se po dlouhé době dozvěděli co nám chtěli říci nevypadala jsem o moc líp, byla to pro mě noční můra!!!............
A máme tady další kapitolku, omlouvám se za chyby. Jinak vám všem přeji štastný Nový rok🎊🎆🎇, spoustu úspěchů a tak dál vždyť to znáte. Budu ráda za ⭐, follow nebo třeba ten náký názor!!!
Vaše Evča❤
Mam vás ráda!😉
ČTEŠ
Chmýří pampelišek...❤
FanfictionZamotaný příběh jedné dívky. Jejíž jméno je Jess. Chtíč nebo láska, nenávist nebo zoufalství? Proč nědy děláme něco co by jsme nikdy neudělali? Myslím, že odpověd někdy nevíme my sami...Mám v hlavě hlas, co dál mi tiše připomíná mou první lásku a na...