Ta fotka je božííí😂😂😂
Nemám nikoho, nikoho, nikoho....Najednou cítím jak mě někdo drží. Narovnám hlavu abych se mohla podívat, kterej blbec mě nenechá udělat věc, kterou jsem měla udělat už dávno. A vidím jeho toho, kdo mi ublížil, a ni mi nedal vědět, ten zrádce.
J: Pusť mě prosím, už tady nechci být
Křičím a prosím ho
P: Ne, nepustím tě už nikdy promiň, že jesem ti ani nedala vědět, ale nemohla jsem, byl jsem blcec. Odpusť mám prosím
J: Máš pravdu, byl jsi blbec a teď mě pusť prosím, odpouštím ti, ale pusť mě
P: Ne, vím co se ti stalo, vím, že teď nemáš nikoho, ale jsem tu jáPohled Petra: Nemám na to srdce ji pustit, i kdyby o to prosila sebevíc. Vždyť má stejný problém jako já. Prostě nemůžu, zaslouží si jiný život. Vytáhl jsem ji a zkoušel ji ukidnit a odvést zpátky domů.
Pohled Jess: Proč, mě nepusil? Já to tolik potřebovala a tolik jsem to už chtěla skončit, tak proč? To asi nepochopím. Každopádně mě vytáhl zpátky na zem a snažil se mě uklidnit. Po dlouhém domlouváním jsem se s ním vrátila domů, kdyby nebylo jeho už tady dávno nejsem...
Tak přece mi ještě někdo zbyl, no i když zrovna tomu moc nevěřím. Populární zpěvák, ketrý má skupinu, štěstí, oporu. A zabývá se s někým jako jsem já? S tou, co nemá ani kamarády, nemá život. Tak kdby mi to někdo řekl tak bych se mu vysmála do tváře. Něco jako vtip roku říkám si. Pořád tomu nevěřím, co tím sleduje, proč to dělá, určitě mána páci zábavnější věci než se bavit s někým jako jsem já...Jsem doma Petr mě sem odvezl a pak musel vzít telefonát.
Petr se vrátil zpátky a říkal, že musí jet, ale, že se zítra vrátí.
Pohled Petra: Musel jsem vzít telefonát a jet pryč od ní. Nemohl jsem z ní zpustit oči, byla tak krásná, žádná by se jí nevyrovnala. Měl jsem co dělat abych jí teď neobejmul a nepolíbil. Byl jsem zmatený, jen na mě civěla jak na zjevení a já nechápal. Divím se, že ještě nikoho nemá, že ji její kámoška opustila. Není hezká jenom na venek, ale i vevnitř, jenomže to asi nikdo netušil. Měla tak krásné srdce. No nic musím jít a odpoutat se od té něžné dívky po, které jsem tolik toužil....
Pitomej telefonát, nejradši bych ten mobil rozflákal až by z něm nezbylo nic. Jenomže to nešlo, byl jsem strašně vytočenej. Ale nedal jsem to znát. Nechtěl jsem aby se trápila ještě víc. Problém je, že se vrátím až zítra...Jsem na cestě do studia a je to si poprvé co se mi tam nechce. Co asi dělá Jess, pomyslím si.
Pohled Jess: Ležím na posteli a je mi celkem na nic. Pořád musím myslet na to co se před pár hodinami stalo. Bylo to zváštní, divný a mě to překvapilo. Zajímá mě jak se tam jen tak z ničeho nic vynořil. No nic nechám toho a radši jsi jdu pistit ňákej film. Alespoň se nebudu tolik nudit, snad bude zajímavej, vtipnej, potřebuju se rozptílit. Žádnej mě nenapadl tak jsem si pustila Scary movie, na to se dá koukat je super ....
Jojo už dnes nová čast, tak si ji užijte. Cikoliv potěší, třeba ňejakej ten názor no nic. Btw jen tak pro informaci, tuhle kapitolu jsem psala na studně, jo když se šíleně nudíte....Studna je život 😂tak aspoň ta studna je tu. To je tak když čekáte na vlak a na lavičkách je pro vás moc lidí, tak si radši sednete na studnu zapnete si písničky do sluchátek a začnete psát. Kdyby jsem zo nepsala tak se asi unudim k smrti. Mě dneska stačila ta škola.....
❤Snad se líbí, jo a abych nezapomněla, kdo byl/ a třetí osoba z minulé časti se dozvíte příště!!!
Přeji vám hezký zbytek dne.A jinak děkuju za 64. místo v #life
nebo co to vlastně je😂😂každopádně děkuju...
ČTEŠ
Chmýří pampelišek...❤
FanficZamotaný příběh jedné dívky. Jejíž jméno je Jess. Chtíč nebo láska, nenávist nebo zoufalství? Proč nědy děláme něco co by jsme nikdy neudělali? Myslím, že odpověd někdy nevíme my sami...Mám v hlavě hlas, co dál mi tiše připomíná mou první lásku a na...