2. - Už vím mou noční můru...😬

126 6 4
                                    

Byla to pro mě noční můra...

,,Budeme se stěhovat" Řekli jednohlasně.
.......Já na ně civím s otevřenou pusou. ,,Cože já se nemohu odstěhovat já tady mám svou partu. A-a-a-a brácha tady má svoji holku. To prostě nejde. Protestovala jsem. Už jsem nevěděla co dodat. Proto jsem odešla a velkou silou zabouchla dveře. Rodiče jen řekli ,,Bude lepší když se zase vrátíme do Česka".

****

Já jsem zatím s naštvaným výrazem odešla do svého pokoje. Otevřela jsem tablet a napsala jsem svým kámošům tu ,,krásnou" novinu. Prvně jsem samozřejmně napsala Lili. Po chvilce mi napsala zpátky.
L: Tak to je super ty se stěhuješ do Prahy za Slzou no a já zas do Británie za The Vamps tak jako spravedlnost asi neexistuje!!!
Já: Takže ty taky no skvělý každá budeme na druhým konci světa. Se máš škoda, že si to nemůžeme vyměnit😕I tak bych nejradši zůstala tady.
L: Tak to já samozřejmně taky. Umíš si představit tu dálku jak dlouho se neuvidíme😢💗
Já: No bohužel jo, budeš mi chybět❤😍. Zítra se uvidíme naposledy ve stejné škole.
L: Tak ten poslední den musíme být spolu.
Já: Jj musíme.😘Budu za tebou jezdit.

L: Já taky, když budu moct, no budu muset💖
Já: No newm jak to přežije Shon
L: Tak ten asi né. Toho je mi upřímně líto.

****

Na gauči pořád nehnutě sedí Shon. Už tam sedí přes ,,půl dne" Říkám si pro sebe. Měla bych jít za ním....
Já: Shone? Prosím tě vstaň a aspoň s tím něco dělej..
Shon: A co mám jako podle tebe dělat já s tím nic dělat nemohu. Prostě se stěhujeme tak se s tím smiř!
Začal na mě křičet.
Já: No já newm kdo z nás dvou tady má holku a měl by jí to říct, já to rozhodně nejsem. Jo a ještě něco to, že se s tím mám smířit říká zrovna ten pravej. Znovu použiji svůj sladký úsměv.😊

*****

Vyběhla jsem ven na svým skejtu a jela za Lili cestou jsem ji potkala. Jé teď jedu za tebou😂😂😂. Jaká to náhoda. Tak kam chceš jít jako první? Zeptám se. ,,No tak prvně by jsme mohly do parku, do restaurace, na nákupy, zajezdit si na skejtech, zkouknout náš krásný rybník no a večer si lehneme na zem a budme se kochat hvězdami, koukneme na film, taky by jsme mohly udělat pár prenků (srry newm jak se to píše) dlouho už jsme je nedělaly. Pak se společně rozloučíme s kámošema a já newm co ještě". Okej teda ty máš, ale nápadů"😂. ,,To ještě nebyly všechny, usměje se Lili". ,,No a ráno to hezky zavaříme učitelce ať si ten poslední den s náma užje" 😛. ,,No to si piš, že si ho užije".

Víš co Lili tenhle den jsem si pořádně užija. ,,Já taky, vážně mi budeš chybět, v koli zítra odjíždíš? No hned po škole 😑😵😬. Já taky tak ňák. Takže po škole a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a pak se dlouho neuvidíme😢. Musíme to ňák zařídit, aby jsme se výdali častěji.

***

Ráno už mám zbalené věci a jdu naposled do Robinkai základní školy.........
Tak po dlouhé době něco málo!...
Budu ráda za každý názor, atd.
Koment potěší

Chmýří pampelišek...❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat